این فرش AD100 Honoree ظرفی برای حافظه است

Clever logo

چه چیزی یک ،ید را “ارزش” می کند؟ پاسخ برای هر ،ی متفاوت است، بنابراین ما می پرسیم برخی از جالب‌ترین و باهوش‌ترین افرادی که می‌شناسیم – از صاحبان مشاغل کوچک گرفته تا طراحان، هنرمندان و بازیگران – تا داستان یکی از ارزشمندترین دارایی‌هایشان را برای ما تعریف کنند.

سازمان بهداشت جه،؟

در میان هم افزایی التقاطی بوشویک، دینا نور ساتی، سرامیست، حافظه را به ،وان یک عمل خلاقانه فرا می خواند. هنر دینا با الهام از اصل و نسب سود، و سومالیایی‌اش، م،فست‌ای برای حفظ فرهنگی است – م،فستی که شامل ظروف سفالی است که یادآور معماری سودانو-ساحلی است، و صنایع دستی پیچیده در آکادمی هنرهای زیبا در کینشاسا. جای تعجب نیست که این هنرمند سرامیک در Vogue، یک اقامتگاه سرامیک در سنت هرون (آژانس خلاق سولانژ نو،) و اخیراً یک افتخار AD100 به دست آورده است. دینا از طریق خاک رس، دنیاهای مختلفی را که هویت او را مشخص می کند، کشف می کند و تربیت او را در دوران کودکی در دوران پس از استعمار بررسی می کند.

ریشه‌های این هنرمند به کشاورزان ،یایی در اسوان و دونگولا می‌رسد که در کنار رود نیل گندم و ،ما را برداشت می‌کنند. دینا به ما می گوید که این اجداد چندین نسل در سرزمین خود باقی ماندند. دینا که در چاد به دنیا آمد، ابتدا دوران کودکی خود را در بلژیک، سپس فرانسه و کنیا به دلیل شغل پدرش در حفاظت از فرهنگ برای سازمان ملل گذراند. کار او دوگانگی هویت را با محور قرار دادن مضامین استعمارزدایی، غم و اندوه، از دست دادن فرهنگی و از دست دادن زمین بررسی می کند.

تصویر ممکن است حاوی فردی باشد که در خانه نشسته است، گلدان وسایل آشپزی، لوازم جانبی نوجوان، گردنبند و قالیچه جواهرات

دینا روی فرش رایشادا با یک ست چای و ظرف گلی قرمز برنیش خود در پس زمینه نشسته است.

عکاس: دینا نور ساتی

اساس هنر دینا در کنجکاوی نهفته است. او پس از اخذ مدرک در مطالعات بین‌المللی بین‌فرهنگی، هفت سال را در جمع‌آوری سرمایه و توسعه کار کرد، در حالی که یک سری دوره‌های هنری را آغاز کرد که منجر به اولین ک، سرامیک او شد. او معرفی خود را به شکل هنری به ،وان یک لحظه به یاد آوردن خلاصه می کند. او در میان بحث ما در مورد اپی ژنتیک، مطالعه‌ای در مورد اینکه چگونه رفتارها و محیط می‌توانند بر نحوه عملکرد ژن‌ها تأثیر بگذارند، می‌گوید: «این کاری است که اجداد ا،ر مردم انجام داده‌اند، بنابراین عملی است که عمیقاً درم، است». «وقتی ک،‌ها را تدریس می‌کنم، اغلب مردم احساس می‌کنند این چیزی است که آن‌ها تجربه کرده‌اند. آنها می گویند تروما منتقل می شود، اما همچنین هدیه و خاطرات شماست. این میل به حافظه جمعی نه تنها تمرین هنری دینا را در بر می گیرد، بلکه شیوه ای را که او فضای زندگی خود را مدیریت می کند نیز در بر می گیرد.

چی

تصویر ممکن است حاوی مبلمان و گیاه دکور فرش خانه باشد

دینا فرش راشادا خود را از بازار Omdurman در سودان ،ید.

عکاس: دینا نور ساتی

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/dina-nur-sattis-rug-is-a-container-for-memory