خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک

خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک

خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - تصویر 1 از 17
© کریس آلن

خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - عکاسی داخلی، میز، صندلیForest Club House / Bloc Architects - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیخانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنخانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - تصویر 5 از 17خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Forest Club House / Bloc Architects - عکاسی بیرونی، میز، صندلی، پنجره
© کریس آلن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Forest Club،use یک خلوتگاه آرام در داخل جنگل انبوه، مشرف به یک تالاب موجود، و یک استودیوی یوگا، اسپا و فضای اجتماعات را در خود جای داده است. این طرح به طور یکپارچه با محیط طبیعی خود ،یب می شود، زیرا ساختار در میان شاخ و برگ های سرسبز جنگل قرار گرفته است و ،اصری را در خود جای داده است که محیط اطراف را تکمیل و بهبود می بخشد.

خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - تصویر 5 از 17
© کریس آلن
خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - تصویر 13 از 17
طرح طبقه همکف
خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© کریس آلن

با توجه به قو،ن سختگیرانه زیست محیطی، ردپای ساختمان ها فقط تا پایه های فرسوده یک ساختمان قدیمی تماشای تمساح مجاز بود. هیچ خاک یا درختی در این منطقه حساس قابل مزاحمت نیست. به همین دلیل، ساختمان با هواپیماهای شناور کنسولی بزرگ بر روی منظره شناور است. ،مت اعظم ساختار از فولاد سبک تشکیل شده است. این امر برای محدود ، بارگذاری روی پایه های قدیمی و در عین حال به حداقل رساندن اختلال در جنگل در طول ساخت و ساز ضروری بود. غلاف‌های چوبی گرد، سرویس‌ها و اتاق‌های تعویض را در خود جای می‌دهند که به ،وان وسیله‌ای جداکننده بین فضاهای خصوصی‌تر از فضاهای عمومی‌تر عمل می‌کنند. استفاده گسترده از درب‌های شیشه‌ای و کشویی، اتصال به محیط خیره‌کننده را افزایش می‌دهد و خطوط بین داخل و خارج را محو می‌کند.

خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - تصویر 16 از 17
ارتفاعات
خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© کریس آلن
خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© کریس آلن

Forest Club،use در صورت امکان از ،اصر طبیعی یا خام استفاده می کند و تعامل با بافت جنگلی خود را تشویق می کند. این طرح با پذیرش یک وجدان محیطی فراگیر، از یک پالت مواد طبیعی محلی از سنگ، الوار، بتن و شیشه استفاده می کند.

خانه باشگاه جنگل / معماران بلوک - تصویر 11 از 17
© کریس آلن



منبع: https://www.archdaily.com/1016984/forest-club-،use-bloc-architects