خرید و قیمت شیرآلات صنعتی و پالایشگاهی ولوسند | کسری سارانخرید و قیمت شیرآلات صنعتی و پالایشگاهی ولوسند | کسری ساران

اگر باز و بسته کردن یک شیر صنعتی از طریق نيروی انسانی ممکن نباشد، مجبوریم سراغ نيروی الکتروموتور يا شیر صنعتی اردبیل هوای فشرده برویم. محصولات الکترونیکی معمولاً از خانواده شيرهای پروانه‌ای هستند. در صورتی که احتمال خراب شدن دستگاه‌های کنترلی خط لوله وجود داشته باشد، از شیر اطمینان استفاده می‌شود. این نوع با خارج کردن مقداری از هوا و بخار، سیال را به سطح مورد اطمینان می‌رسانند. سیال از جایی که وارد شیر کروی می‌شود تا نقطه خروجش ١٨٠ درجه تغيير زاویه می‌دهد.

  • 1.شیرآلات دستی که به وسیله ی نیروی انسانی کار می کنند.2.شیرهای خودکار که به وسیله نیروی هوا، گاز های کنترل شونده و مایعات کار می کنند.3.شیرهای اتوماتیک که به وسیله نیروی برق کار می کنند.
  • وظیفه سوم شیر های صنعتی تغییر جریان سیال در جهت های مختلف میباشد.
  • از انواع این شیرآلات صنعتی می‌توان به شیر یکطرفه لولایی و شیر یکطرفه فشاری اشاره کرد.
  • ویژگی های داخلی درپوش اجازه می دهد تا اجزای اضافی مانند محرک و عضو شیر متصل شوند.

در شیرآلات خطی مانند شیر های کشویی و شیر های کروی با حرکت دادن مجرابند در جهت های عمودی وافقی جریان سیال قطع خواهد شد. بریا آن که اطراف مجرابند آب بندی شود از مجرابند بتواند در محل خود بنشیند از سیت استفاده میشود. متریال مورد استفاده برای ساخت سیت باید متناسب با دما و فشار قابل تحمل در کاردر مورد نظر باشد. شیرآلات از اجرای زیادی تشکیل شده اند که هر قسمت از ساختار شیر برای برعهده گرفتن وظیفه ای تعبیه شده است.

انواع عملگرهای شیرآلات صنعتی

بهتر است بدانید که تولید این شیرآلات بخش جدایی ناپذیر در صنایع مختلف می باشد و به عبارتی نبود این شیرآلات می تواند باعث بوجود آمدن نقص در بخش بزرگی از منابع نفت، گاز، کشاورزی و سیستم آب های آبرسانی می گردد. این شیر ظاهری کروی شکل داشته و به صورتی طراحی گردیده تا مایعات از نقطه ورود تا خارج شدن از آن بتواند تا ۱۸۰ درجه مسیر را تغییر دهد. در صورت استفاده احتیاج نیست که شیر کروی را به طور کامل باز نمود و در حالت نیمه باز هم قابل استفاده بوده و فرسوده نمی گردد. گسکت آبندی بین استم و درپوش جهت آب بند کردن و جلوگیری از گرد و غباز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از علل منفی بودن هیدرو تست های ولو ها را می توان به کهنه بودن و یا از بین رفتن پکینگ اشاره نمود.

فروش شیرآلات صنعتی – قیمت شیر آلات صنعتی

در شیر کروی Y شکل، مجرا بند با زاویه 45 درجه نسبت به مسیر اصلی سیال قرار گرفته است. به همین دلیل سیال با چرخش کمتری از این شیر عبور کرده و در نتیجه افت فشار کمتری متحمل می شود. انواع شیر صنعتی شامل شیرآلات صنعتی آب و شیرآلات صنعتی پتروشیمی می شوند که در ادامه با ارائه مشخصات فنی شیرآلات صنعتی به معرفی آنها می پردازیم. اگر در یک خط لوله، شیر یک‌طرفه تعبیه شده باشد، جريان یافتن سيال از سمت مقابل آن ممکن نیست. خرید شیرآلات صنعتی یک‌طرفه در دو نوع یک‌طرفه لولايي (Swing Check Valve) و یک‌طرفه فشاري (Lift Check Valve) انجام می‌گیرد. هدف از به‌کارگیری انواع شیر صنعتی تنظيم جريان سيال در لوله‌هاست.

ولو در صنایع لوله کشی برای وصل و قطع جریان استفاده میشود که کاربرد دیگر آن برای تنظیمات مربوط به دما و فشار و جریان سیال و سطح مایعات است. شیرآلات صنعتی اغلب به وسیله ی فلز یا پلاستیک ساخته می شوند که از چندین بخش مختلف تشکیل شده اند. بخش خارجی شیر ها که به آن نشیمنگاه گفته می شود،عموما شامل یک پوشش خارجی فلزی جامد و یک لاستیک درونی نرم و یا مهر و موم از جنس پلاستیک می باشد. بنابراین با وجود این موارد دریچه به طور کامل و محکم بسته می شود. قابلیت باز و بسته شدن شیر در بخش داخلی شیر ها که به آنها بدنه گفته می شود، می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار