صرافی کوکوین معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در این صرافی ایران متا

مثه این میمونه که یه خونه اجاره کردی هر ماه باید 5 دلار اجاره بدی. صرافی عاشق چشم و ابرو ما نیست بیاد مجانی 50 دلار قرض بده. حالا شما میای با اون 50 دلار که قرض گرفتی سرمایه گذاری میکنی.

از بخش Sign Up در وب‌سایت و اپلیکیشن کوکوین می‌توانید در این صرافی ثبت‌نام کنید. توضیحات کامل را در بخش نحوه ثبت‌نام در صرافی کوکوین در اختیارتان گذاشتیم. در این قسمت از آموزش احراز هویت در کوکوین، با آپلود عکس پشت‌ورو مدرک هویتی به‌علاوه گرفتن عکس مدارک در دست می‌توانید احراز هویتتان را تکمیل کنید. احراز هویت کاربران Kucoin از دو مرحله تأیید اولیه و تأیید پیشرفته تشکیل شده است. برای دریافت سقف برداشت بیشتر و مزایای معاملاتی بهتر، تأیید پیشرفته را انجام دهید.

یکی از مزایای جذاب صرافی Kucoin اعطای وام به کاربران است. نقدینگی بالا سبب افزایش سرعت انجام معاملات در این صرافی شده است. این صرافی به حدود ۸ میلیون کاربر از ۲۰۷ کشور دنیا خدمات ارائه می‌دهد؛ این امر نشان‌دهنده حجم بالای میزان نقدینگی این صرافی است. برای فعال سازی این بخش، مطابق تصویر زیر به قسمت Trading Password بروید. این ارز در سال ۲۰۱۷ و برای بار اول، بر بستر اتریوم ایجاد شده است.

زیرا همانطور که گفتیم صرافی کوکوین یک کد تایید برای شما ارسال می کند که بدون وارد کردن آن نمی توانید به بقیه مراحل ثبت نام بروید. برای تعیین سفارش محدود، قیمت مورد نظر خود برای خرید و فروش رمز ارز را تعیین کنید. در این مثال، از جفت رمز ارز بیت کوین/تتر استفاده می‌کنیم. برای مثال اگر قیمت بیت کوین ۵۴ هزار دلار باشد و ما می‌خواهیم هنگام کاهش قیمت به ۵۰ هزار دلار ۱ بیت کوین بخریم، برای این کار سفارش محدود در ۵۰ هزار دلار باز می‌کنیم. به محض کاهش قیمت تا ۵۰ هزار دلار، سفارش محدود ما در دفترچه سفارش ثبت شده و معامله انجام می‌شود.

ویژگی های منفی صرافی کوکوین :

صرافی کوکوین معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در این صرافی ایران متا

به همین دلیل علاوه بر پذیرش این ریسک باید نسبت به اتخاذ تدابیر لازم که در بالا اشاره کردیم، اقدام کنید. به این ترتیب می‌توانید سرمایه خود را از خطر بلوکه شدن در امان نگه دارید. همچنین بخش Borrow / Repay برای بررسی وضعیت بدهی تریدر به صرافی در قالب معاملات مارجین در نظر گرفته شده است روی این بخش بزنید تا پنجره‌ای باز شود.

روی گزینه ی Main Account (Deposit & withdraw) کلیک میکنم. برای مثال ما می خواهیم چند توکن ترون را از کیف پول تراست ولت به صرافی کوکوین منتقل کنیم. در بخش Set login password ، یک رمز برای ورود به حساب کاربری خود وارد کنید و حتماً آن را در یک جای امن یادداشت کنید.

مجموعه امید فدوی به هیچ سایتی اجازه انتشار و فروش دوره های آموزشی را نداده و تمام آموزش ها به صورت انحصاری در همین سایت عرضه می شوند. می توان QR code را توسط موبایل خود اسکن کنیم و یا آنکه کد چند رقمی را به صورت دستی وارد کنیم. در این صورت یک کد 6 رقمی از طریق گوگل به ایمیل ما فرستاد می شود که هر یک دقیقه یکبار مقدار کد تغییر می کند. لازم است کد دریافتی را وارد کادر خالی کرده و ذخیره کنیم.

ارائه سود در ازای هولد کردن کوین این صرافی یعنی KCS

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی کوکوین ثبت نام وب سایت خود باشید.