فروش تلویزیون شهری | asilight

فروش تلویزیون شهری | asilight

هرچه قدر ابعاد نمایشگر بزرگ‌تر باشد، تعداد پاور و ماژول‌های بیشتری در ساخت آن استفاده شده و قیمت خرید تلویزیون شهری را افزایش خواهد داد. این نوع از تلویزیونها پس از استقرار در کمتر از 10 دقیقه آماده بهره بردای میباشد . در ایران نیز با توجه به نیاز کشور به این نوع از تلویزیون های شهری شرکت تصویر هنر پدیده تصمیم به تولید آن در داخل کشور نمود . یکی از مهمترین عواملی که برای تلویزیون شهری اهمیت بسیار زیادی دارد درجه حرارت محیطی میباشد. چرا که پاوری که در تلویزیون شهری مورد استفاده قرار گرفته که منبع تغذیه انرژی تلویزیون است حداکثر تا 50 درجه سانتیگراد میتواند کار کند..

تلویزیون شهری پروژه شهرک فرهنگیان

اما به این نکته توجه داشته باشید که در موقعیت های سردسیر نیازی به کولرهای گازی نمی تلویزیون شهری باشد. به طور کلی، فاصله بین پیکسل های قرار گرفته در یک ماژول دات پیچ نامیده می شود که فاصله مرکز دو پیکسل مجاور از یکدیگر را نشان می دهد. لذا دات پیچ را با حرف P که در کنار آن عددی ذکر شده و برحسب میلی متر است را می بینید.

  • هر چه تعداد بیشتری از پیکسل ها وجود داشته باشد، کیفیت و وضوح بیشتری به دست می آید.
  • بدیهی است، هرچه کیفیت نمایشگر بالاتر باشد، ملزم به پرداخت هزینه های بیشتری نیز خواهید بود.
  • جناب محسنی گل روز های تعطیل رسمی لطفا با تلفن های پشتیبان همراه که در سایت درج شده تماس بگیرید.

به فاصله مرکزی بین پیکسل‌های ماژول‌ SMD یا LED دات پیچ گفته می‌شود. فاصله دات پیچ‌ها هر چقدر کمتر باشد، تراکم پیکسلی بالاتری ایجاد می‌شود. هر‌چقدر عدد دات پیچ کمتر باشد، مرکز پیکسل‌های ماژول به یکدیگر نزدیکتر می‌شوند و کیفیت تصویر بهتری ارائه می‌کند. (از P2.5 تا P10 در بازار موجود است، باقی موارد در حال حذف هستند) عدد جلوی P بر حسب میلی‌متر است و فاصله مرکز یک پیکسل تا پیکسل مجاور را نشان می‌دهد. با سلام خدمت تمامی دوستان و بازدید کنندگان وب سایت رسمی کیان ال ای دی در این بخش از سایت می خواهیم به بحث در مورد ویدئو وال ها بپردازیم. ویدئو وال ها نمایشگر های بزرگی هستند که با اتصال چندین تلویزیون صنعتی به هم یک دیوار نمایش بزرگ برای شما می سازند .

این روزها اکثر مدیران بازاریاب برای تبلیغ کسب و کار خود به دلیل صرفه جویی در هزینه و بازدهی بسیار بالا از تلویزیون های شهری استفاده می کنند. برای تولید محتوای جذاب و جدید برای تلویزیون شهری، می‌توانید با تحقیق درباره نیازهای مخاطبان و تحلیل برنامه‌های مشابه در شبکه‌های دیگر، به دنبال ایده‌های جدید برای برنامه‌های خود باشید. همچنین با بررسی اخبار و موضوعات مهم در شهر و منطقه خود، می‌توانید محتوای جذاب و جدیدی را تولید کنید. به علاوه، برنامه‌های زنده مانند برنامه‌های شاد، مسابقات و برنامه‌های تفریحی می‌توانند نقش مهمی در جذب مخاطبان و تولید محتوای جذاب برای تلویزیون شهری ایفا کنند. بله در صورت زیر ساخت فروش انواع تلویزیون شهری تیم ای اس آی لایت به شما کمک خواهد کرد تا شروع به کار خود را با قدرت بیشتر استارت بزنید.

امکانات مین بردهای (کارت) کنترل کننده

سلام.از تبلیغات قدیمی و سنتی می‌توان به تبلیغات محیطی اشاره کرد که به دلیل عمومی بودن آن تاثیر بسیاری در برقراری ارتباط با مخاطب دارد. دانستن تأثیر فعالیتهای تبلیغات تلویزیون شهری میزان واکنش مصرف کننده به آنها. با برجسته کردن ویژگی های همه کاره محصولاتی که ممکن است مصرف کنندگان قبلاً آنها را نشناسند ، مصرف کنندگان را بهم متصل می کند.

تلویزیون شهری p20 نمونه پارسا تابلو