مشاوره مالیات مشاغل بصورت تضمینی وکیل و مشاور مالیاتی | تکس مپ

مشاوره مالیات مشاغل بصورت تضمینی وکیل و مشاور مالیاتی | تکس مپ

همه این موارد بستگی به کارفرمایی دارد که قصد استخدام مشاور مالیاتی دارد. مشاور مالیاتی شخصیت که با تسلط به حسابداری حسابرسی و قوانین مربوط به این دو رشته به اشخاص یا کسب و کار ها کمک میکند بهترین راه حل برای انجام امور مالیاتی خود اتخاذ کنند. تخصصی بودن مشاوره مالیاتی امری کاملا طبیعی می باشد زیرا شاخه ای می باشد که شما برای انجام آن باید به مشاور مالیاتی مجرب اعتماد کنید. بسیاری از مدیران کسب و کار‌هایی که جزو پرداخت کنندگان مالیات قرار دارند، به آن احتیاج دارند. با توجه به نیاز‌ها و چالش‌های مدیران و صاحبان مشاغل به دلیل قوانین سخت و پیچیده، تعدد بخشنامه‌های مالیاتی و ابهام و تعارض در قوانین، تهیه یک گزارش مالی و ارائه آن جهت امور مالیاتی را امری بسیار سخت و تخصصی کرده است.

  • شما می توانید با ثبت نام و سپس ورود به سامانه تخصصی مشاور مالیاتی رایگان از امکانات مجموعه همراه تکس جهت دریافت مشاوره مالیاتی اقدام کنید و یک مشاور مالیاتی رایگان در کنار مجموعه خود داشته باشید.
  • البته طبق اطلاعیه سازمان مالیاتی، برای پرونده‌های مشارکت مدنی با توجه به نصاب تبصره ماده 100 برای هریک از شرکا به‌طور جداگانه نصاب مذکور در فعالیت شغلی منظور میگردد.
  • اظهارنامه مالیاتی به منظور اظهار درآمدها، هزینه ها، دارایی ها، بدهی ها، سرمایه، معافیت ها، درآمد مشمول مالیات، مالیات، بخشودگی مالیاتی ارائه می شود.
  • بسیاری از شرکت‌های مشاوره مالیاتی، به شما یک متخصص مالیاتی اختصاص می‌دهند که از قبل بررسی شده و تایید شده و متعهد به حفظ محرمانگی و حریم خصوصی شما است.
  • شخصی که از طریق اشتغال به شغلی غیر از ( درآمد اجاره املاک و درآمد حقوق) کسب درآمد نمایند، مشمول مالیات مشاغل می گردد، که البته پس از کسر معافیت ها مقرر که هر ساله در قانون بودجه تعیین می گردد، مشمول مالیات بر درآمد مشاغل می گرددند.
  • ما در پارستکس تمام تلاش خود را کرده اییم تا با ارائه راه کارهای قانونی مشکلات پیچیده مالیاتی شما را حل و فصل کنیم.
بله، مشاوران مالیاتی تلفنی می‌توانند به شما راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های مالیاتی نشان دهند. مشاوران مالیاتی تجربه کافی و دانش فنی لازم را در زمینه مالیات دارند و می‌توانند به شما راهکارهایی ارائه دهند که به شما کمک می‌کند تا بتوانید هزینه‌های مالیاتی خود را به حداقل برسانید. مشاوره مالیاتی آنلاین به معنای ارائه خدمات مشاوره مالیاتی توسط یک کارشناس مالیاتی از طریق اینترنت است. در این نوع مشاوره، شما می‌توانید با یک کارشناس مالیاتی مجرب از راه دور از طریق پلتفرم‌های چت، ویدئوکنفرانس، ایمیل و یا روش های دیگر از جمله ریموت به سیستم هماهنگ کنید و با او در مورد مسائل مالیاتی خود صحبت کنید. استفاده از خدمات مشاوره امور مالیاتی به کسب و کارها و افراد در ایجاد بهینه‌سازی مالیاتی و کاهش هزینه‌های مالیاتی کمک میکند و همچنین در پیشگیری از تخلفات مالیاتی و پرداخت جرایم مالیاتی تاثیرگذار می باشد.

به مشاوره مالیاتی نیاز دارید ؟ همین الان تماس بگیرید…

یکی از نکات قابل توجه در مشاوره مالیاتی این است که قوانین مالیاتی به قدری زیاد و پیچیده است که هر فردی نمی‌تواند به صورت جداگانه آن‌ها را فرا گیرد و امور مالیاتی خود را انجام دهد. با توجه به اینکه مشاوران مالیاتی به صورت کامل به این قوانین و مقررات آشنا هستند و به دلیل تخصص و تجربه بالای خود در این زمینه، می‌توانند به شرکت‌ها و موسسات مختلف کمک کنند تا امور مالیاتی خود را به درستی انجام دهند و دچار جریمه‌های مالیاتی سنگین نشوند. مشاوران مالیاتی از تمامی قوانین، آیین‌نامه‌ها و بخش‌نامه‌ها مطلع بوده و با دانش و تخصص خود در کاهش مالیات و انجام دقیق امور مالیاتی به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کنند. از دیگر وظایف مشاوران مالیاتی این است که می‌توانند پرونده‌ها و اظهارنامه‌های مالیاتی رد شده را حل نموده و از پرداخت بیشتر مالیات جلوگیری ‌کنند. رایان محاسبان یک رهبر بالقوه در مشاوره مالیاتی شرکت‌ ها است و قبل از اینکه خدمات مالیاتی شرکت‌ ها را انجام ‌دهد به آنها مشاوره مالیاتی ارائه می‌دهد.

با تجربه بالای مشاوران مالیاتی پرشین تکس، پروژه‌های مالیاتی و پروسه دادرسی مالیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در پرشین تکس به انجام می‌رسد. در صورتی که با ارائه دلایل و یا ارائه اسناد و مدارک صراحتا یا تلویحا نقض قوانین و مقررات مالیاتی از رای قطعی هیات حل اختلاف مالیاتی باشد. هزینه مشاوره تلفنی در رابطه با سوالات مالیاتی به صورت توافقی محاسبه می شود. عدم ارائه اظهارنامه یا ارائه اظهارنامه هایی که بدرستی انجام نشده اند مشمول جریمه می گردد و باعث بوجود آمدن بعضی از مشکلات قانونی می شود به همین دلیل بهتر است برای تهیه و تنظیم آن به افراد متخصص مراجعه شود.

مشاوره مالیاتی در موضوعات زیر یک امر ضروری است

اینکه مؤدی، آموزش ببیند تا بتواند این هزینه را برای کسب و کار خود کاهش دهد. بله، می توانید با تعیین وقت قبلی از مشاوره با مشاورین خبره مالیاتی این موسسه استفاده کنید. در ابتدا کاملا رایگان می باشد اما در صورت تخصصی شدن مشاوره هزینه اعلام می شود و بعد از واریز وجه، مشاوره ارائه می گردد.