آموزش نصب دوربین مداربسته در منزل به زبان ساده

ممکن است رقبای دیگر به صورت ناشناس وارد شرکت شده و به گونه ای اسناد را دست کاری کنند که به نفع خودشان باشد و یا حتی آنها را از بین ببرند. مدرک آموزشگاه داده میشود و در صورت تمایل کارآموزان معرفی به فنی و حرفه ای انجام خواهد شد. در نظر داشته باشید که مراحل نصب انواع دوربین مدار بسته کار دشوار و حساسی است و باید حتما توسط متخصصین حرفه ای شرکت آس انجام شود! نحوه کار سیستم دوربین مدار بسته چگونه است ؟

برخی از مدیران رستوران ها نیز تصور می کنند که نصب دوربین مداربسته یک کار غیر قانونی است و ممکن است مشتریان ناراضی شوند و حتی شکایاتی علیه آنها ایجاد شود. در برخی موارد وجود سیستمی که ترکیبی از هر دو دوربین ثابت و متحرک باشد ممکن است عملی باشد. بنابراین چه در ساختمان 5 طبقه ساکن باشید و چه در برج 20 طبقه، نصب دزدگیر ساختمان از موارد ضروری و حیاتی محسوب می شود. طبق تحقیقات انجام شده نصب دوربین مداربسته به صورت متوسط تا 40 درصد از وقوع جرم در مکان های مختلف را کاهش میدهد و سارقین پس از دیدن دوربین های مدار بسته از سرقت منصرف می شوند.

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته

شرکت هوم سرویز باکادر مجرب و آموزش دیده، آماده ارائه خدمات مطمئن و با کیفیت می باشد در ادامه بهتعدادی از مشکلات دزدگیر اماکن و تعمیرات قطعات دزدگیر که بیشتر تقاضامی شود می پردازیم. در نتیجه سیستمی وجود دارد که در آن دوربین و مانیتور از طریق شبکه اصلی تغذیه می شوند ، یک کابل چند محوری سیگنال ویدئویی را از دوربین به مانیتور منتقل کرده که امکان طراحی بسیار پیچیده ای را برای انعطاف پذیری بیشتر فراهم می کند. فاکتور آخر تغذیه دوربین است؛ باید تلاش شود که منبع تغذیه دوربین از برق کلی ساختمان جدا باشد تا در صورت قطع کردن برق ساختمان از سمت شخص مهاجم، دوربینها از کار نیفتند و سیستم امنیتی حذف نشود. دوربین را به دیوار پیچ کنید و در آخر سمت آن را تنظیم کنید. در آخر توصیه می شود که برای انتقال تصاویر، از کابل های با کیفیت بالا بهره بگیرید. ساده ترین سیستم ، دوربین مدار بسته خطی می باشد که دارای دوربینی است که مستقیما توسط یک کابل چند محوری به مانیتور متصل می شود و از این طریق با یک میکروفون داخلی خروجی های چهار دوربین به مانیتور تکامل می یابد.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن

پاسخ این سوال بسته به اطلاعات و توانمندیهای شما بازمیگردد. پس برای اجرای آن باید به طور کامل در این باره مطالعه کرده و اقدام نمایید . همچنین یکی از نکاتی که در جانمایی دوربین های مدار بسته از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این موضوع است تا دوربین ها در نقاطی نصب شوند که نور مستقیم خورشید و همچنین لامپ به آن ها نتابد.همچنین این را هم باید در نظر بگیرید که نقاطی را انتخاب نمایید که کابل کشی کمتری را نیاز داشته باشد. یکی از مهمترین مواردی که در یک سیستم مدار بسته باید مورد توجه قرار بگیرد، جانمایی دوربین ها در یک ساختمان می باشد.

آموزش صفر تا صد دوره نصب دوربین یکی از پرطرفدارترین دوره های مجموعه فنی فن آموزان آنلاین است. نصب این دوربین ها نیاز به تجهیزات و سرمایه بالایی ندارد، آموزش نصب دوربین مدار بسته نیز سخت نبوده و در صورت شرکت در یک دوره نصب دوربین مدار بسته فنی حرفه ای می توانید در مدت زمانی کوتاه با مراحل نصب دوربین مدار بسته آشنا شوید و با تمرین و تکرار برای ورود به بازار کار آماده شوید. در این حالت کارفرما با رعایت اصل حفظ حریم خصوصی در محیط کار اقدام به نصب دوربین مدار بسته می کند . با این حال، این سیستم حفاظتی آنقدر گسترده نیست تا بتواند تمامی قسمتهای ساختمان یا بنا را به طور کامل حفاظت کند. این نوع چشمی دزدگیر بنا بر تکنولوژی (PIR – MICRO) و زاویه ی پوششی که دارند تقسیم بندی میشوند، هر مکانی بنابر نیاز های امنیتی و طراحی و ساخت بنا به چشم الکترونیک های باسیم و یا چشمی الکترونیک بی سیم نیاز دارد.

این دستگاه که شاید پیش از این نیز نام آن را شنیده باشید، یک وسیله برای ضبط و ذخیرهسازی تصاویر دوربین مداربسته است. نصب این دوربین مستلزم طی کردن مراحلی است که به صورت خلاصه در این بخش به آن می پردازیم. پس از اتصال سیمها به دستگاه ضبط کننده DVR / NV، اکنون به مانیتور وصل می شوید. اگر میخواهید دوربین مداربستههایی که خریدهاید، مفید و کاربردی باشند، باید دستگاه DVR باکیفیت و مناسب را در سیستم نظارت تصویری خود استفاده کنید؛ در غیر این صورت، مشکلات عمدهای در ضبط و ذخیره تصاویر ویدئویی دوربین مداربسته به وجود خواهد آمد. در این مطلب نحوه نصب دوربین مداربسته آنالوگ به صورت گام به گام و ساده به شما آموزش داده خواهد شد.

فاصله کانونی در این لنزها با واحد میلی متر (mm) اندازه گیری میشود. در طول روز دوربین ها مانند چشم انسان کار می کنند ، اما وضوح دوربین فاصله دوربین را محدود می کند. 3. برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده : یکی از ویزگی های مهم در نصب سیستم های نظارتی این است که برخی از دوربین های مدار بسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می گذارند اما تصاویر ضبط شده در دوربین بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. همچنین می توانید یک ضبط کننده فیلم اضافه کنید. نوع نور محیط نیز نصب و راه اندازی بسیار حائز اهمیت است در صورتی که شما دوربین را در محیط نصب کنید که از روبروی آن نور زیادی بتابد باید از دوربین های استفاده کنید که قابلیت WDR داشته باشد و اگر شما می خواهید در شب نیز پلاک خودروی مورد نظرتان را ببینی باید دوربین مداربسته تهیه کنید قابلیت BLC داشته باشد این نکات در انتخاب نوع دوربین مدار بسته بسیار حائز اهمیت می باشد.

زمان کار کاهش می یابد.

پیگیری: دوربین مداربسته از طریق ذخیره تصاویر یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را محیا می کند و استفاده از دوربین های مداربسته در سطح شهر به بخش مهمی از روند پیگیری پلیس و سازمان های امنیتی تبدیل شده و دوربین های امنیتی اغلب سبب کاهش جرایم می شود و در صورت وقوع آن به کشف سرنخ ها و تعقیب سارقین و مجرمین کمک می کند. پخش تراکت و کارت تبلیغاتی می تواند شیوه ای موثر برای معرفی شغل خود در سطح شهر باشد. استفاده از یک سیستم مداربسته با کیفیت و دوربین های کافی در تمام محیط بالاترین سطح پیشگیری را برای کارفرما ایجاد می کند. در صورتی که میخواهید تنظیماتی بر روی دوربین ها انجام دهید باید این کار را از طریق دستگاه DVR انجام دهید. دوربین مدار بسته به مربیان این امکان را میدهد تا با توجه به میزان پیشرفت و حرکات اصلاحی روند رشد کودکان و دانش آموزان را برنامه ریزی کنند.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

اصطلاح انفعالی به این علت استفاده می شود که حسگر، از خود، انرژی و یا اشعه ای ایجاد نمی کند و تنها از طریق ردیابی حرارتی اشیای اطراف عمل می کند.زمانی که یک فرد مزاحم، از جلوی سنسور عبور می کند، دما به صورت ناگهانی از درجه حرارت محیط تا درجه حرارت بدن انسان افزایش می یابد. یادگیری نحوه رفع این عیب ها راه حل های پرسرعتی دارندکه در مغازه های حرفه ای تعمیر تلفن های همراه یا دوره های آموزش تعمیرات موبایل قابل اخذ است. یکی از موضوعات مهمی که شما برای ورود به بازار کار این حرفه باید با آن آشنا باشید و در دوره های آموزش نصب دوربین مدار بسته به طور کامل به آن پرداخته می شود شناخت انواع دوربین مدار بسته و ویژگی های هر یک می باشد. البته نکته حائز اهمیتی که باید در آموزش نصب دوربین مداربسته به آن توجه کنید، متصل کردن این دستگاهها به یکدیگر است.

از آنجایی که دوربین ها با مانیتور و یا ضبط کننده ویدیو در بین کابل های هم محور خصوصی یا لینک های ارتباطی بی سیم ارتباط برقرار می کنند ، طراحی ” مدار بسته ای ” دارند تا نشان دهد دسترسی به محتوای آنها فقط با طراحی محدود شده و فقط برای افراد خاصی قابل دیدن است. ابتدا باید محل ضبط و منبع تغذیه را انتخاب کنید. ولتاژ تغذیه این سنسور ۱۲ ولت مستیم می باشد که از طریق اتصال به ترمینال های زون شماره یک سرور انجام می شود.

امروزه با گسترش تکنولوژی دسترسی به خدمات بسیار ساده تر از گذشته است. میتوان گفت که پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف از جمله سیستم های کنترلی، باعث شده است که بتوانید امکانات رفاهی بسیاری را برای امنیت فراهم کنید. دستگاه DVR را از طریق خروجی های تصویر به نمایشگر متصل کرده و سپس روشن کنید. DVR را به پریز برق وصل کرده و آن را روشن کنید. همچنین چک کنید که دوربینها تا چه محدودهای را میتوانند پوشش دهند. باید سعی کنیم تا جای ممکن دوربین ها خارج از دسترس نصب شوند یا در صورت در دسترس بودن از بدنه مقاوم یا کاور مناسب برای آنها استفاده کنیم.

2. تنظیمات DVR را روی کامپیوتر خود ست کرده و به تصاویر دسترسی داشته باشید. اگر باغ شما دارای محصول است باید بر روی درختان نیز دید داشته باشید. دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی، می توانند در صورت وقوع برخی از جرایم و یا رفتارهای ممنوع، در کمترین زمان ممکن شما را از وقوع آن ها مطلع سازند، البته این قابلیت در هر برند یا مدل های مختلف ممکن است متفاوت باشد که برای اطمینان از این قابلیت ها، حتما می بایست به مشخصات فنی محصول مراجعه کنید. نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته همانطور که گفته شد کار سختی نیست اما شما هم باید دقت کنید که تمام ریزه کاری های این کار را به خاطر بسپارید. نحوه نصب دوربین مدار بسته بستگی به نوع دوربینی دارد که انتخاب می کنید. که بسیار مهم است و باید به صورت اصولی و تخصصی انجام شود تا بهترین نتیجه از کار داشته باشیم.

نصب دوربین مداربسته منزل

و با استفاده از برنامه های مختلف به دوربین مدار بسته وصل شد و تصاویر لازم را دسترسی یافت. سپس لازم است تا مناسب ترین هارد را برای دستگاه دی وی ار و یا ان وی آر خود انتخاب نمایید تا مطابق نیاز شما میزان مناسب فضا را برای ذخیره ی تصاویر در مدت زمان مورد نیاز برای شما تامین نماید. از این رو کسی که شغل نصاب دزدگیر منزل را انتخاب می کند، هدف او حفظ امنیت مال و جان مردم است که با گذراندن دوره های آموزشی مختلف به توانایی لازم می رسد. به منظور انجام تنظیمات انتقال تصویر، میبایست از کارشناس متخصص و یا نصاب حرفهای، کمک بگیرید. چنانچه می خواهید به درآمد بالاتر از حد معمول در این حرفه دست یابید، می توانید خارج از ساعات کاری پروژه های اضافه تری را برداشته و با توجه به اینکه وقت زیادی را از شما نمی گیرد آن را انجام دهید.

درواقع نباید اینگونه برداشت شود که دوربینهای مداربسته میتوانند در شب ببینند بلکه این دید به علت قابلیت مادون قرمز دوربین میباشد. در بسیاری مواقع مشاهده شده که افراد برای جایگذاری دستگاه DVR در نزدیک دوربینهای مداربسته و دیگر تجهیزات سیستم نظارت تصویری، نوعی محفظه در دیوار جنب آن میسازند. بنابراین در نصب دوربین مداربسته، به فکر جایی برای جایگذاری دستگاه DVR باشید. نقشته ها میتوانند به ما در تخمین مقدار وسایل و تجهیزات لازم کمک کنند.و همچنین با مشخص شدن مسیر های انجام کار, نصب دوربین مداربسته رستوران زمان کار کاهش می یابد. مزیت های دوربین کاهش سرقت و خرابکاری کارکنان و مشتری ها، افزایش بهره وری، فعال شدن سیستم هشدار خطر، بالا رفتن توانایی نظارت بر فعالیت ها و … داشتن تصویر از محل وقوع جرم امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد و از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملا معتبر شناسایی می شود و میتوان به راحتی به آن استناد کرد.

این فضاها عبارتند از حمام ها، زیر زمین ها، پارکینگ های زیر زمینی و … بدون داشتن شواهدی از این فعالیتها، شما خود را در معرض خطر قانونی قرار میدهید و نمیتوانید رفتار نامناسب را هنگام بروز آن برطرف کنید. اگر شما دوربینی که میخواهید نصب کنید در ارتفاع بالای ۴ الی ۵ متر نصب کنید تصویر مناسبی به شما ارائه نمی دهد ارتفاع استاندارد نصب دوربین باید در ارتفاع ۳ الی ۴ متر باشد تا شما بتوانید چهره و پلاک خودروی مورد نظرتان را شناسایی کنید در غیر این صورت شما فقط فضای مورد نظرتان را می بینید تصویر مناسبی برای تشخیص چهره پلاک خودرو را نخواهید داشت. امنیت این نوع از دزدگیرها بالا بوده اما معایبی مانند مصرف باتری بیشتر در برخی مکان ها و همچنین حساسیت بالای آنها به نویز و ایجاد اختلال به علت وجود نویزهای مختلف در محیط نیز در آنها وجود دارد.

بهترین شرکت نصاب دوربین‌ مداربسته