اتاق فرار مجمع سایه تهران, ستارخان | allescape

در این اتاق فرار تهران شما به عنوان دانشجویانی هستید که در مورد آداب و رسوم شستن میت در شهرهای مختلف اسکیپ روم ترسناک تحقیق می کنند. در یکی از سفرهای خود به شمال کشور، با درب بسته غسالخانه مواجه می شوید. به این علت به یک مکان در نزدیک آن پناه می برید و پس از آن با معماهای جذابی مواجه می شوید. اخیراً بسیاری از طراحان اتاق فرار به ساخت بازی هایی تلفیقی از اسکیپ روم با تئاتر تعاملی هستند.

  • اگر به داستان ها و مجموعه های احساسی علاقه مند هستید، یا عاشق کتاب های رمان با موضوع توطئه، روابط عاشقانه، سرنوشت های تلخ و دشمنی های قدیمی هستید، این ژانر اتاق فرار تهران به شما پیشنهاد می شود.
  • احتمالا بارها در فیلم ها و سریال های مختلف در مورد گنج شنیده اید؛ در این بازی شما به 400 سال قبل بازگشته اید و دزدان دریایی و جویندگان زیادی برای یافتن گنج از جزیره ای غیر قابل بازگشت تلاش کرده اند.
  • شما می بایست به عنوان فرمانده گروه نجات، به این مکان بروید و همراه با اطلاعات کاربردی به صورت زنده از آن جا خارج شوید.
  • اتاق فرار جنگی شما رو تو یه نبرد قرار می‌ده که برای زنده موندن ناچارید بجنگید.
  • نه تنها میتونم بگم نفوذ بهترین بازی ایرانه (البته ما هنوز دخت رو نرفتیم) بلکه میتونم بگم اسکیپ رومیست بهترین مجموعه است و با اختلاف زیاد از بقیه مجموعه‌های اتاق فرار سرتره.

پس از کشته شدن وی توسط یکی از زندان بانان این مجموعه، این بار شما با ساخت پرونده های جعلی به این مکان منتقل شده اید تا اطلاعات ارزشمند جاناتان را که در هارد خود پنهاد کرده پیدا کنید. اگر به فیلم های پلیسی و جنایی با مضمون قتل یا پیدا کردن سرنخ های مختلف علاقه مند هستید، این موضوع را از دست ندهید. در این بازی ها می توانید حس پلیسی خود را به چالش کشیده و به دل دشمنان بروید.

بازیهای فکری در قرنطینه – بخش اول

فضای بزرگ بازی، تعداد زیاد معماها و شرایط حساس برای انجام ماموریت اصلی همگی باعث می‌‌شوند تا برای تمام کردن نفوذ تیم خودتان را به تیم‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا هر تیمی وظیفه‌های مشخصی را انجام دهد. یک نفر از هر گروه هم یک بی‌سیم در اختیار دارد تا از طریق آن بتوانید با هم‌تیمی‌های دیگر یا مقر فرماندهی ارتباط برقرار کنید. از کودکی به بازیهای فکری علاقه مند بودم و بعد از آشنایی با اتاق فرار چند سالی است که در این حوزه فعالیت میکنم و تا الان تجربه بیش از 50 بازی اتاق فرار را دارم. اتاق فرار جنگی شما رو تو یه نبرد قرار می‌ده که برای زنده موندن ناچارید بجنگید. این بازی ها ممکنه فضای جنگ های صلیبی رو برای شما به نمایش دربیارن یا جنگ های آخرالزمانی با آدم فضایی‌ها و سلاح‌های فوق پیشرفته اون ها! اگه به فیلم‌ها و داستان‌های جنگی علاقه دارید، این اسکیپ روم‌ها مناسب شماست.

در ادامه به معرفی پر طرفدارترین های این ژانر در اتاق فرار تهران می پردازیم. البته باید توجه کنید که به هیچ عنوان نباید سرو صدایی داشته باشید تا همسایگان اجازه بازدید مکان هایی که احتمال پیدا شدن آسیه را می دهید، به شما بدهند. هزینه ورودی این اتاق فرار تهران، 120 هزار تومان بوده و از 5 تا 8 نفر شرکت کننده می توانند در آن نقش آفرینی کنند.

اتاق فرار نفوذ

اتاق فرار مجمع سایه تهران, ستارخان | allescape اگه تا حالا این بازی رو تجربه نکردید، پیشنهاد ما اینه که یکبار خودتون رو به چالش بکشین. چرا که سر و کار داشتن با معما و چالش باعث می شه که چیزهای جدیدی یاد بگیرید، تجربیات متفاوتی کسب کنید و حتی با ترس‌های خودتعون مقابله کنید. ضمن اینکه حین حل معما لذت می‌برید و یه سرگرمی فوق‌العاده برای شماست.