انواع دریچه بازدید تاسیسات با طراحی زیبا و کیفیت بالا

جهت مشاوره خرید، کسب اطلاعات لازم در خصوص قیمت و تهیه دریچه بازدید در انواع مختلف می‌توانید با شماره …. در شرکت تهویه نو، انواع دریچه بازدیدبا قابلیت مکش هوای برگشتی و بازدید فنکوئل و داکت اسپلیت در مدل های مختلف قابل تولید میباشد. از رایج ترین نوع دریچه بازدید تاسیسات فن کویل می توان به دریچه ساده اشاره کرد. از این دریچه ها در مواردی استفاده می شود که سیستم برگشت هوای فن کویل توسط کانال رابط از محیط تغذیه کند از این رو دیگر نیازی به تعبیه منافذ و یا شیاری روی دریچه بازدید نمی باشد.

· دریچه داکت اسپلیت با درب شیاردار مختلط

دریچه بازدید کناف از زیرمجموعه‌های دریچه بازدید تأسیسات می‌باشد که در بیشتر نقاط نصب دستگاه‌های ضد حریق، تأسیسات الکتریکی مثل کابل‌کشی‌های اینترنت و شبکه‌های کامپیوتری، مودم، جعبه‌تقسیم‌های برق و تلفن استفاده می‌شود. تأسیسات الکتریکی یک ساختمان ترکیبی از انواع کابل‌های برق، فیوزها، سیم‌ها و کلید پریزها می‌باشد که معمولاً از مسیرهای معینی در سقف کاذب عبور می‌کنند. این دریچه‌ها معمولاً در دیوار و سقف کاذب تعبیه می‌شوند و گاهاً جهت امکان ورود و خروج هوا به‌صورت شیاردار تولید می‌شوند. از نکاتی که باید در مورد خرید دریچه بازدید طرح اسلوات در نظر گرفت، توجه به‌سرعت جریان هوا روی دریچه، حداقل و حداکثر ارتفاع نصب، میزان قدرت پرتاب و درنهایت انطباق دریچه با پلنیوم باکس می‌باشد. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد.

در واقع ، یک شیر طراحی شیار خطیروی درب شیر بازرسی فن کویل قرار می‌گیرد و طبیعتاً تمام کف شیر بازرسی با یک لایه نازک رنگ الکترواستاتیک مسقف می‌شود . درب شیر بازرسی فن کویل خطی با طراحی شیار می توانددر دو نوع لولایی و وزنی باز و بسته می شود و بدنه شیر بازرسی فن کویل را می توان به وسیله پیچ و پیچ مخفی از ما در محل مورد نظر قرار داد . دریچه بازدید به شکل متنوع و با نام‌های دریچه دسترسی، دریچه فن کویل، دریچه تاسیسات و دریچه داکت اسپلیت در بازار مصرف در اختیار سازندگان ساختمانی قرار دارد.

دریچه خطی

پس از ساخت درب و فریم دریچه بازدید مشبکِ لولایی،وارد مرحله‌ی رنگ آمیزی دریچه بازدید دریچه بازدید می‌گردیم. نوع رنگ پوشش سطوح دریچه بازدید مشبکِ لولایی از جنس الکتروستاتیک است که در کوره پخته می‌گردد.برای زیبایی و ایجاد نمایی دکوراتیو از کدرنگ های متنوع می‌توان بهره جست. پس از این مرحله باید نسبت به تدوین ساختار درب دریچه بازدید خطی لولایی اقدام نمود. بااتمام مراحل ساخت فریم و درب دریچه بازدید فن کویل شیاردار نوبت به اجرای عملیات رنگ می رسد.جنس رنگ به کاررفته برای پوشش سطوح این دریچه بازدید از نوع الکتروستاتیک است.از کدرنگ های متنوعی نیز برای زیباتر کردنِ نمای ساختار دریچه بازدید شیاردار وزنه ای می‌توان بهره برد. با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین شرایطِ محیطی، در بعضی جاها امکانِ استفاده از جنس آلومینیوم یا چوب (ام دی اف) برای ساخت دریچه بازدید نیست. مواردی از قبیل وجود رطوبت در محیط، استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی را به جای استفاده از دریچه بازدید آلومینیومی و چوبی الزام آور می‌نماید.

  • ساختار یا بدنه هر دریچه بازدید از چند نوع متریال از جمله فلز(از قبیل ورق آهنی،آلومینیومی یا گالوانیزه) ،چوب و پلاستیک قابل ساخت می باشد.
  • لازم است تا دریچه بازدید به راحتی نصب شود و نیاز به وقت و هزینه زیادی برای آماده‌سازی محل نباشد.
  • علاوه بر آن، این دسته از سهام‌داران سهام‌عدالت، به ازای سهام شرکت‌های غیر بورسی سرمایه‌پذیر سهام عدالت، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را نیز دریافت خواهند نمود.
  • روی درب بازرسی فن کویل خطی در دو نوع لولایی و وزنی باز و بسته می شود و تمام کف فیزیک شیر بازرسی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود .و می توان آن را با یک پیچ یا پیچ مخفی از نما وارد کرد.
  • از طرفی در بسیاری از ساختمان‌ها سیستم شوتینگ زباله وجود داشته و از طریق آن کیسه‌های زبانه به سمت سطل‌های بزرگ زباله هدایت خواهد شد.
انواع دریچه بازدید تاسیسات با طراحی زیبا و کیفیت بالا

برای اندازه گیری ابعاد دریچه نیز توصیه می کنیم تا از مشاوره یک فرد حرفه ای استفاده کنید تا کم ترین خطا در سفارش دریچه بازدید را داشته باشید. شما می توانید برای درخواست اعزام نصاب دریچه با شرکت ایران مکانیک تماس بگیرید. با توجه به وارداتی بودن متریال تولید دریچه های بازدید و نوسانات قیمت برای استعلام قیمت روز دریچه بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس حاصل فرمایید.