انواع پنجره یو پی وی سی دوجداره گروه صنعتی الماس در و پنجره دوجداره قم | elitarchgroup

وقتی فضایی دارید که می‌خواهید آن را ویژه طراحی کنید و انواع استاندارد پنجره‌ها پاسخگوی نیاز شما نیستند، می‌توانید یک پنجره را به‌طور سفارشی خریداری کنید. پنجره‌های سفارشی در ابعادی که شما نیاز داشته باشید و با توجه به شرایط آب و هوایی قابل ساختن هستند. ازآنجاکه این نوع پنجره‌ها به سمت خارج باز نمی‌شوند، برای فضاهایی که در قسمت بیرون فضایی زیادی ندارند، انتخاب مناسبی است. به‌راحتی با هر طراحی خانه مطابقت پیدا می‌کنند و اتلاف انرژی کمتری رخ می‌دهد. این پنجره ها روی سقف های گنبدی شکل برای تنظیم میزان حرارت یا رطوبت فضا روی پشت بام ها به کار می رفتند. روی سطح سفالین پنجره جامخانه ، حفره هایی در نظر گرفته می شود که بر روی آن ها یک جام شیشه قرار می گیرد.

ساخت این پنجره ها با هدف بهبود عملکرد و کاهش معایب پنجره ها ، همگام با حفظ انرژی و منابع ساخته شده اند. نسل جدید و مدرن از پنجره ها، پنجره های کامپوزتی (به معنای ترکیبی) هستند که از ترکیب متریال مختلف ساخته می شوند. این پنجره ها که با نام pvc و upvc شناخته می شوند، از صنایع شیمایی ساخته می شوند. بنابراین، این پروفیل ها عایق صوت و حرارت بوده، و تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند. این پنجره های وزن بالایی دارند، که سبب می شود نصب و حمل آن ها سخت باشد.

پنجره دو جداره خلیجی:

همانطور که اشاره کردیم، فضای بین شیشه‌ها با یک گاز بی‌اثر مثل آرگون پر می‌شود. جنس اسپیسرها که در انواع پنجره دو جداره به کار می‌‌رود آلومینیومی است، رطوبت هوای بین دو شیشه از طریق سیلیکا ژل که نوعی رطوبت گیر است، جذب می‌‌شود. پنجره ساختمان در کنار انواع درب ساختمان پوسته خارجی مهمی محسوب می شوند.

مقاوم در برابر تغییرات آب ‌و هوایی

انواع پنجره یو پی وی سی دوجداره گروه صنعتی الماس در و پنجره دوجداره قم | elitarchgroup

در مناطقی که شرایط آب و هوایی معتدل وجود دارد، این نوع پنجره‌ها بیشتر اقلیم به کار می‌رود. این نوع پنجره به دلیل اینکه با باز شدن پنجره حجم زیادی از گردوغبار و سروصدا وارد خانه می‌شود، برای ساختمان‌ها در تمام شرایط آب و هوایی مناسب نیست. خانه‌هایی که دارای فضای کوچکی هستند و امکان باز شدن پنجره‌ها به‌صورت عادی وجود ندارد، پنجره‌های کشویی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. از دیگر پنجره‌های یو پی وی سی، پنجره‌های دو جداره حالت ثابت هستند.

  • این پنجره ها در عمل دارای کارایی بالاتری نسبت به سایر متریال هستن ولی نقطه ضعف اونها قیمت بالاترشون هست.
  • ما به عنوان نمایندگی این شرکت امکان تهیه بهترین پروفیل‌ها را برایتان فراهم کرده‌ایم.
  • یکی دیگر از انواع شیشه پنجره، شیشه عایق است که برای بهره وری انرژی در فضاهای مختلف مورداستفاده قرار می گیرد.
  • یکی از مهم‌‎ترین مزایای پنجره‌های چوبی منطبق بودن بر اصول معماری سبز است.
  • در این نوع بازشو، پنجره هم بصورت کشویی باز میشه و هم از فریم فاصله میگیره.پنجره‌ با بازشوی تاشواین پنجره ها هم بصورت تاشو باز میشن.