با حداقل هزینه، ساخت اتاق فرار را شروع کنید! ایران اسکیپ مگ | آل اسکیپ

ولی با وجود این همه تفاوت یه سری نقاط مشترک تو طراحی و ساخت دکور اتاق های فرار وجود داره که باید بهش اهمیت بدین. برای ساخت اتاق فرار فقط داشتن ایده کلی کفایت نمی کنه، بلکه باید واسه خودتون حد و حدود مشخص کنین. اصلا فرقی نمی کنه چه ژانری دوس دارین؛ ترسناک یا درام، اکشن یا فانتزی، جنایی و یا جنگی و تاریخی…

اتاق فرار یا همان اسکیپ روم چیست؟

اولین اتاق فرار ایران را مجموعه اسکیپ روم طراحی کردند و در عمارت تاریخی دبیرالملک تهران اجرا نمودند. نام بازی نجات شهر بود و مضمون بازی این بود که شهر تهران تا یک ساعت دیگر در خطر یک حمله تروریستی است و به کمک بازیکنان نیاز است تا حمله خنثی شود و شهر از نابودی در امان بماند. بازیکنان علاوه بر بازی و سرگرم شدن می‌توانند از فضای تاریخی و زیبای آن نیز لذت ببرند. مهم ترین مسئله در اتاق‌ های فرار تولید سناریو و سپس تجهیزات اتاق فرار منطبق بر سناریو به سبک قابل قبول می‌ باشد.

متعهد بودن به یه ژانر مشخص قبل از هر چیز تکلیف شما رو مشخص می کنه و از سردرگمی نجاتتون میده. تجربه کاری چندین ساله نشان می‌دهد که محدوده سنی بازیکنان بین 8 تا 30 سال است و با توجه به سناریو و ژانر بازی، برای اسکیپ روم‌ها محدودیت سنی در نظر گرفته می‌شود. زیرا این بازی نیز مانند فیلم سینمایی ممکن است تأثیرات منفی بر روی مخاطبان بگذارد. لازم به ذکر است که بیشترین درصد طرف‌داران این بازی مهیج در محدوده سنی 25 تا 30 سال قرار دارند.

  • اولین مجموعه فرار در سال ۲۰۰۷ در کیوتو ژاپن توسط شرکت SCRAP با یک اتاق برای یک گروه ۶ نفره افتتاح شد.
  • اسکیپ روم یا اتاق فرار عنوان یک سرگرمی جذاب و ماجراجویانه است در این بازی شرکت کنندگان با استفاده از سرنخ ها، نکات و استراتژی ها به حل معماها و پازل ها میپردازند و بازی را در مدت زمان محدود به پایان می رسانند .
  • این بازی ها به صورت فضاهای متفاوتی از قبیل سلول زندان، رستوران ،هتل، کلبه دور افتاده و حتی ایستگاه های فضایی طراحی می شود .

شما نیز می توانید قبل از شرکت در این مجموعه، با جزییات مربوط به نحوه ساخت اتاق فرار ترسناک از نزدیک آشنا شوید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد نحوه ساخت و طراحی اتاق فرار های ترسناک هوشمند، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. طراحی اتاق فرار از مهم ترین و اصلی ترین گام ها برای فراهم کردن شرایط ایده آل در اسکیپ روم ها می باشد که مجموعه گسترده از کارها از قبیل طراحی سناریو، آماده سازی محیط و دکور و غیره را شامل میشود. با توجه به رقابت بسیار زیاد اتاق فرارها در شهرهای مختلف در جذب کاربر، لذا لازم است تمام گام های ساخت اسکیپ روم با در نظر گرفتن جزئیات کامل انجام شود. تاج اسکیپ یکی از بزرگ ترین تیم های فعال در حوزه ساخت و طراحی اتاق فرار ترسناک، دلهره آور و هیجانی می باشد و در ادامه به روند طی شده برای پروژه های این حوزه اشاره خواهد داشت.

اتاق فرار خونه جنی

با حداقل هزینه، ساخت اتاق فرار را شروع کنید! ایران اسکیپ مگ | آل اسکیپ و اما اسکیپ روم یا اتاق فرار را احتمالا تا به حال بارها و بارها در فیلم ها و سریال ها دیده اید که شاهد فرار زندانیان یا فرار افراد از دست قاتلان یا تلاش برای گریختن از زندان گروگانگیران می باشد . مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. اما مهم است که وقتی بازیکن متوجه می‌شود که چگونه این معما حل شده پنج دقیقه بیشتر طول نکشد.

هشدار! زمان طراحی اتاق فرار ترسناک، خطر ایست قلبی بازیکنان را جدی بگیرید⚠️