با معامله در کوینکس تا ۵۰ هزار تتر هدیه بگیرید! -ایران ارز دیجیتال

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با استفاده یا عدم استفاده از خدمات این صرافی لازم است به آن توجه کنید این است که در چند ماه اخیر تعداد بسیار بالایی از کاربران ایرانی در شبکه های مختلف به معرفی این صرافی و آموزش نحوه ثبت نام در کوینکس پرداخته اند و اگر دقت کرده باشید در توضیحاتی این افراد، آدرس ورود به وبسایت کوینکس به فرمت زیر و با یک کد رفرال معرفی میشود. این امکانات شامل موارد زیر است . از زمان راه اندازی آن در ژانویه 2018، توکن CET از طریق ایردراپ ها، تخفیف کارمزد معامله، تبلیغات و موارد دیگر صادر و توزیع شده است.

با وجود اینکه تنها چند سال از آغاز به کار این صرافی میگذرد اما تعدادی از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت را دور هم جمع کرده است و با توجه خدمات خوبی که به کاربرانش ارائه میدهد به سرعت در حال پیشرفت است. اگر شما نیز از آن دست افرادی هستید که برای رشد سرمایه خود در بورس فعالیت دارید، قطعا واژه سرعت برای شما معنای متفاوتی را نسبت به سایر افراد تداعی میکند؛ زیرا با لحظهای درنگ شانس خود را برای بهترین معاملات بورس از دست خواهید داد؛ خرید وی پی اس بورس پر سرعت ابر آراز دقیقا همان راه حل کشف نشده شماست که با سرعت شگفتانگیز خود، میتواند نجاتبخش داغترین معاملات بورسی شما باشد؛ مضاف بر اینکه پینگ پایین مهمترین شاخصه سرور مجازی بورس محسوب میشود.

سپس بر روی Deposit کلیک کنید، یک آدرس ولت با یک کد QR به شما ارسال میشود. و یک رسید به مقصد این کیف پول برای شما ارسال کند. حساب اول که AMM نام دارد مربوط به حسابی است که شما برای تامین نقدینگی استخر های نقدینگی میتوانید ایجاد بکنید. افرادی که از قدیمی ها فعال در حوزه رمزارزهای دیجیتالی هستند، خیلی راحت تر میتوانند قابل اعتماد بودن یا نبودن یک صرافی و خدمات آن را تشخیص دهند. این سرویس برای ترویج و کمک به پروژههای بلاک چین که متخصصان صرافی معتقدند پروژههای قابل اعتماد و با کیفیت بالایی هستند، ایجاد شده است.

بخش Exchange و Perpetual تقریبا مشابه هم هستند و اصلی ترین بخش ها نیز به شمار میروند چرا که معاملات شما در این بخش ها انجام میشود. بنابراین، همانطور که میتوانید تصور کنید، پتانسیل صعودی بزرگ وجود دارد اما نزول بزرگ نیز امکانپذیر است. برای واریز و برداشت ارزهای دیجیتال، هر صرافی قوانین مخصوص به خود را دارد و صرافی کوینکس نیز از این قانون پیروی میکند. معاملات لورج: از ژوئن ۲۰۱۹ صرافی coinex امکان انجام معاملات leveraged ( فقط برای BTC/USDT) را فراهم کرده است. هنگ کنگ به نوعی مکه معاملات ارز های رمزنگاری محسوب میشود. اگر crypto یا رمزنگاری ندارید اما می خواهید معاملات خود را در اینجا آغاز کنید، ابتدا باید رمز ارز ها را از صرافی دیگری خریداری کرده و سپس ، در مرحله دوم ، آنها را در CoinEx سپرده گذاری کنید. سپس «next» را بزنید تا اتصال «TOTP» به پایان برسد.

تنها تفاوت ایندو در ریسک معاملات و استفاده از ابزاری به نام اهرم لوریج در بخش Perpetual میباشد که سود معاملات شما را چند برابر و در صورت تحلیل های اشتباه ممکن است خیلی زود سرمایه شما را صفر بکند. از طرف دیگر، صرافی معتبر بایننس به دلیل وجود تحریمهای ایران، اجازه ساخت حساب کاربری را به ایرانیان نمیدهد و در صورت متوجه شدن این موضوع حساب و دارایی شما را مسدود خواهد کرد. همان طور که در مقاله « آموزش ثبت نام در بایننس » گفتیم، یکی از راههای ثبت نام در صرافی بایننس استفاده از vps ( vpn های با آی پی ثابت ) است. بهترین کشور ها برای ترید در بایننس , کوکوین , پنکیک سواپ , کوینکس و سایر صرافی ها و سایت هایی که نیاز به آی پی ثابت دارند شامل : ترکیه و فنلاند , لهستان , سنگاپور , روسیه , کانادا , هند , آمریکا ,مکزیک , سوئیس , سوئد , فرانسه , استرالیا , مالزی , برزیل ,ژاپن , نروژ , اکراین , لیتوانی , هنگ کنگ , دانمارک , بلغارستان , آفریقا , آذربایجان , رومانی , کاستاریکا , ایسلند ,ایتالیا , ایرلند , گرجستان ,امارات , اسپانیا , معرفی کامل صرافی کوینکس coinex آلمان، انگلیس ، هلند می باشند .