بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران

در مرحله ی بعد فیلتر کربن پودری مواد و گاز های شیمیایی محلول در آب مثل کلر را از بین می برد و بو و مزه ی بد آب نیز حذف می شود. آب تصفیه کن خانگی انواع باکتری ها، کلر، نیترات و فلوراید و هر فلز سنگین را در آب از بین می برد تا خطری برای سلامتی انسان نداشته باشد. فیلتر های دیگری نیز وجود دارد که در برخی از دستگاه ها به صورت اختیاری نصب میشود تا علاوه بر ایجاد طعم مناسب و اضافه کردن مواد مفید برای بدن به آب، از فیلتر ممبران اسمز معکوس نیز محافظت بیشتری گردد.

استفاده از آب سالم و پاک حق هر خانواده ای است.

فیلتر ممبران :ممبران فیلتری است که به روش اُسمُز معکوس عمل می کند. همانطور که متوجه شدید سیستمهای تصفیه آب به دو صورت کلی فیلتراسیون و اسمز معکوس کار میکنند شما باید با این دو روش کلی اشنا شوید تا بتوانید دستگاه مخصوص خود را انتخاب و خریداری کنید. وقتی تعداد برند ها زیاد باشد انتخاب کردن هم سخت می شود، چه بسا ممکن است برندی قلابی در میان این همه برند وجود داشته باشد و شما دستگاه آن برند را خریداری کنید و متضرر شوید. بنابراین همواره حدود ۱۰ ماه استفاده از بکواش شستشو دوره ای، به عمر مفید این فیلتر. استفاده از آب سالم و پاک حق هر خانواده ای است. عموما در دستگاه تصفیه آب فیلتری ذغالی یا کربنی وجود دارد که وظیفه پاک کردن کلر از آب را بر عهده دارد. تصفیه کننده آب، همان طور که از نامش پیداست، مسئول تصفیه و ایجاد آب سالم و پاک است.

با وجود تصفیه آب به وسیله ی تصفیه خانه های بزرگ شهری، در مسیر پیمودن آب تصفیه شده تا منازل ممکن است آب، دچار آلودگی شود. همان طور که شما هم متوجه این شده اید تنوع برند دستگاه های تصفیه آب بسیار بالاست و ممکن است در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران دچار سردرگمی شده باشید. دستگاه تصفیه آبی که خریداری میکنید باید از هر حیث درخور و برآزنده شما باشد و نباید در زودهنگام نیاز به تعویض فیلتر ، سرویس یا تعمیر داشته باشد که این یک خصوصیت منفی بشمار میرود . به فروشنده دستگاه قلیایی تماس بگیرید و بفرمایید که یک ماه پس از راه اندازی دستگاه ، نمونه آب را به آزمایشگاه برده و مورد ازمایش قرار میدهم و اگر قلیایی نبود ، آنرا پس خواهم فرستاد .

اما واقعا اینگونه نیست و بسیاری از دستگاهها ، مارک ها و برند های داخلی هستند که هر فروشنده برای خود اقدام به برند سازی کرده است . خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب همراه با تخفیف های ویژه یکی از فرصت های خوب برای آنان که به فکر سلامتی خود هستند می باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که تعداد محدودی از دستگاه ها با شرایط ویژه اقساط 3 و 4 ماهه عرضه می شوند. کار دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس و سیستم این دستگاه ها توسط آمریکا و تحت لیسانس این کشور تولید و عرضه شده است به همین علت روی برخی از انواع دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس لیبل پرچم آمریکا مشاهده خواهید نمود و این دلیل بر تولید این دستگاه ها در کشور آمریکا نیست و دستگاه تصفیه آب آمریکایی اصل در ایران موجود نیست .

کارشناسان مجموعه ما سال های زیادی است که از طریق ارائه مشاوره رایگان با شما در ارتباط هستند و در این مدت زمان با موارد مشابهی برخورد کرده اند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. شما می توانید تصفیه آب آبندیش را در آپارات دنبال کنید. محصولات آکوا جوی را شما در ایران هم می توانید بیابید و خریداری کنید. آکوا جوی را هم می توان از بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران دانست که در زمینه تولید دستگاه های تصفیه آب فعالیت دارد. فشار پایین که ظبق نقشه زیر به یکدیگر متصل می گردد خرید. برای استفاده از فیلتر آب ورودی ساختمان، مشاوره خرید تصفیه آب خرید الزامی است. همراهان عزیز به این نکته دقت داشته باشند که دو نکته اصلی برای خرید دستگاه تصفیه آب، انتخاب متناسب دستگاه با سختی آب منطقه و محل سکونت و تعداد نفراتی که از دستگاه استفاده می نمایند می باشد.

کارخانه های این شرکت بزرگ در کشورهایی مانند تایوان، کانادا و استرالیا فعالیت دارند و علاوه بر دستگاه های تصفیه آب، اتصالات مربوط به تصفیه آب را نیز تولید می کنند. برای جلوگیری از ورود این آلاینده ها به خانه ها، دولت ها از خارج کردن کارخانه ها از شهرها، ایجاد سیستم تصفیه آب شهری، دفن زباله و… شیر تأمین آب را ببندید تا از ورود آب بیشتر به سیستم جلوگیری کند. ایزی ول هم تایوانی است و دستگاه های بسیار با کیفیتی را تولید می کند. ماموریت این شرکت این است که به عنوان یک شرکت صادق و قابل اعتماد دستگاه های تصفیه آب با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. با توجه به کیفیت پایین و نامناسب آب شهری، داشتن یک تصفیه آب مناسب، یک امر ضروری برای سلامتی به شمار میرود؛ اما کدام برند را باید خریداری کنیم؟

امروزه دستگاه های تصفیه آب راه حلی برای این مشکل هستند. شعار این کمپانی “اجازه میدهیم هر خانواده از شیوه زندگی سالم آب آشامیدنی با آرامش لذت ببرد” و انصافا به دلیل تولید دستگاه ها و تجهیزات با کیفیت توانسته به شعار خود عمل کند. برای اینکه بهترین و سالمترین آب را از دستگاه آب تصفیه کن خانگی خود به دست آوریم، باید بدانیم که این آب آشامیدنی برای تصفیه شدن باید از چند مرحله فیلتر آب تصفیه گذر کند تا به کیفیت مطلوب و مناسب برسد و همچنین سختی آب آن به اندازه نرمال و استاندارد مصرف در بیاید. این شرکت در سال 2001 تاسیس گردید و تاکنون از فراز و نشیب های زیادی عبور کرده و به موفقیت های زیادی دست یافته است. روشهای سنتی تصفیه، مواد مغذی را حذف میکنند، اما اسمز معکوس، کنترلکنندههای TDSو فناوری معدنیکننده مانند روشهایی که در تصفیهکنندههای آب اسمیت استفاده میشود، مواد مغذی از دست رفته را بازمیگردانند.

بررسی فیلتر تصفیه آب

برخی دستگاهها از فیلترهای فرابنفش استفاده میکنند که قیمت بالاتر میرود. البته در کنار همه اینها، برخی از فروشندگان دستگاه تصفیه آب غیر اصل تولید میکنند و به عنوان برند های معتبر به خریداران عادی میفروشند. 4. در خرید تصفیه آب حتما از یک مرجع معتبر تصفیه آب و ترجیحا یک شرکت تصفیه آب اقدام به خرید آب تصفیه کن کنید تا از کیفیت دستگاه خود اطمینان داشته باشید. بنابراین در خرید تصفیه آب، خرید از یک مرکز معتبر گام اول است. متاسفانه امروزه به دلیل افزایش آلودگی آب، کاهش سطح آب های زیرزمینی و بسیاری موارد دیگر، دسترسی به این ماده حیاتی برای بسیاری از مردم کاهش یافته است. در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، برند های نام برده در این مطلب از جمله بهترین و با کیفیت ترین برند های تصفیه آب موجود در بازار می باشند که شما می توانید از مجموعه ما اقدام به خرید آن کنید.

لیست دستگاه های تصفیه آب

این کارشناسان به صورت ۲۴ساعته سوالات شما را پاسخ می دهند. این برند معروف در تایچونگ، تایوان در سال 1973 تاسیس شد. تایوان یکی از کشورهای فعال در زمینه تصفیه آب است که دستگاه آن نیز طرفداران زیادی در ایران دارد. همان طور که گفتیم تایوان قطب تولید دستگاه های تصفیه آب در جهان است و باید تمامی بهترین برند ها نیز تایوانی باشند. این دستگاه دارای استانداردهای جهانی FDA ،Water Quality و NSF و تاییدیههای بین المللی غذایی جهان است.

چندین شرکت در این زمینه فعالیت می کنند که هر کدام دستگاه های متفاوتی دارند. آب آلوده باعث یک سری بیماری ها و عفونت ها شد که منجر به مرگ و میر در جوامع مختلف شده است. آن را در یک نبرد مقاومت در برابر ارتش بریتانیا زمانی که آنها در تلاش بودند فیلتر شنی به تصرف خود در شهر ایران اهرم مورد استفاده قرار گرفت. فیلترهای نوا دارای کیفیتی بسیار بالا می باشند و در ساخت آن ها از گیاه استفاده شده است. به همین دلیل کیفیت دستگاه ها و فیلتر های این شرکت بسیار بالا می باشد و از تکنولوژی های بسیار مناسبی برخوردار هستند. همانطور که در لیست بالا مشاهده کردید، برندهای بسیار زیادی در حوزه تصفیه آب وجود دارند.