بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ویژه گرافیست‌ها پلازا دیجیتال | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی ویژه گرافیست‌ها پلازا دیجیتال | behtarin-laptop اما در نهایت صاحب دستگاهی می‌شوید که به این راحتی‌ها نمی‌توان حریفی برای‌اش در نظر گرفت. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر 16 اینچی مات از نوع IPS LCD با رزولوشن QHD+ بوده که نرخ نوسازی آن 165 هرتزی است. نمایشگر باکیفیت و 400 نیتی این محصول می‌تواند به خوبی رنگ‌ها را نمایش داده و برای کارهای گرافیکی مفید واقع شود. اگر از طرفداران برند MSI هستید، به جز سری کاتانا این مدل نیز می‌تواند نظرتان را جلب کند. این محصول یک لپ تاپ رندرینگ فوق‌العاده است که قدرت بسیار زیادی دارد و به شما اجازه می‌دهد با نرم افزارهای بسیار سنگین مثل مایا، تری دی مکس و زیبراش نیز کار کنید و به مدل‌سازی سه بعدی بپردازید.

راهنمای خرید لپ تاپ اپل

یکی از ویژگی های متفاوت این لپ تاپ حضور 16 گیگابایت حافظه رم DDR5 است که در لپ تاپ‌های این محدوده قیمتی نادر است. از دید شهر سخت افزار در حال حاضر لپ تاپ هایی که در محدوده قیمتی بین 28 تا 35 میلیون تومان هستند، بیشترین ارزش خرید را دارند و از این محصولات می‌توان انتظار عملکردی خوب و دوام طولانی داشت. باید در نظر داشته باشید کهبهترین لپ تاپ های موجود در بازار برای هر کسی متناسب با بودجه و معیارها انتخاب می‌شوند و نه صرف هزینه‌ای که در نظر دارید. همانطور که می‌دانید با توجه به وجود برندها و مدل‌های مختلف در بازار ایران، خرید بهترین لپ تاپ کاری استرس‌زا و پردردسر است. اما می‌توان با در نظر گرفتن چند نکته و پارامتر مهم بهترین برند لپ تاپ مورد نیاز خود را پیدا کنیم و برای خرید آن اقدام کنیم.

  • باز هم اگر از لپ تاپ توقع خاصی ندارید و صرفاً کارهای معمولی را با آن انجام می‌دهید، خیلی به رم توجه نکنید اما اگر قرار است با لپ تاپ کارهای سنگین انجام دهید باید به دنبال لپ تاپی باشید که رم بالایی داشته باشد.
  • اگر جزو افراد انگشت‌شماری هستید که قیمت محصول برایشان موضوعیت ندارد، توجه شما را به لپ‌تاپ‌های زیر جلب می‌کنیم.
  • لپ تاپ 16 اینچی لنوو مدل Legion 5 Pro 16ITH6H I7 32GB 1TB SSD دارای باتری 80 واتی و 4 سلولی است که تا حد زیادی رضایت‌تان را جلب کند.
  • جنس بدنه لپ تاپ باید نسبت به وارد شدن انواع ضربه‌های احتمالی مقاوم باشد و دارای گواهینامه‌های مختلف در این حوزه باشد.
  • اگر به دنبال مدلی مقرون به صرفه تر هستید، باید به دنبال گزینه های مجهز به NVIdia RTX 3070 یا RTX 2070 باشید.

برای انتخاب لپ تاپی که بتوان با آن کارهای گرافیکی انجام داد باید به ویژگی هایی مثل مدل پردازنده، رم، صفحه نمایش و کارت گرافیک توجه کنید. در این مطلب از لیست ابزار سعی کردیم با معرفی بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی به شما کمک کنیم تا لپ تاپی مناسب برای خود انتخاب کنید. به عنوان طراح به یک لپ تاپ قدرتمند نیاز داریم؛ یک لپ تاپ قدرتمند که به راحتی جا بهترین لپ تاپ های دانشجویی به جا شود. لپ تاپ شما باید پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند داشته باشد، چراکه نرم افزارهای کار گرافیکی سنگین است. در این مقاله با سخت افزار لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی، نرم افزار کارهای گرافیکی و رشته‌های مختلف که به این نرم افزارها نیاز دارند، آشنا می‌شویم. وجود 16 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز که قابلیت ارتقا دارد نیز به دستگاه کمک می‌کند تا رندرها را با سرعت هر چه بیشتر تکمیل کند.

صفحه نمایش 13 اینچی Surface Pro 9 از رنگ‌های sRGB پشتیبانی می‌کند که نرخ بروزرسانی آن 120 هرتز و رزولوشن این دستگاه به 2880×1920 می‌رسد. تراکم پیکسلی آن 267 پیکسل در هر اینچ است و از ده تاچ هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. مدل تولید شده برای ایالات متحده آمریکا، تمامی امکانات لازمی که یک گرافیست برای انجام کارهای گرافیکی سنگین می‌خواهد را به راحتی برای او فراهم می‌کند.

نحوه انتقال فایل ها بین اندروید و مک , معرفی اپلیکیشن با لینک مستقیم دانلود