بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان: 7 مدعی قهرمانی سال 2022

شرکت بزرگ Acer نیز در نمایشگاه کامپیوتکس 2020 مدل جدیدی از لپ تاپ های گیمینگ خود را با نام Nitro معرفی کرد که بهترین و سخت ترین قطعات سخت افزاری را در خود جای داده است. شرکت ایسوس بدون شک یکی از پیشگامان در عرصه لپ تاپ است که تاکنون توانسته لپ تاپ های با کیفیتی را به بازار عرضه کند و کاربران نیز به آنها اعتماد دارند. در بین لپ تاپ های این شرکت ، شاهد رونمایی برخی از محصولاتی بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب ، قیمت مناسبی نیز داشتند.

بهترین لپ تاپ تا 70 میلیون

این لپ تاپ به حافظه کش پردازنده ۸ مگابایتی مجهز شده است و می‌تواند عملیات نگهداری داده‌ها در حافظه موقت را خوب ارتباط دادن انجام دهد. این لپ تاپ از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی هم استفاده می‌کند که ترکیب بسیار خوبی برای تایم سرعت و کارایی لپ تاپ است. این محصول به حافظه داخلی ۱ ترابایتی از نوع sSD هم مجهز شده است که در پیکربندی قبلی لپ تاپ هم دقیقا چنین موردی را داشتیم. لپ تاپ از مشخصات حافظه داخلی استاندارد و مطابق با علم روز دنیا استفاده می‌کند. لپ تاپ از بلوتوث داخلی با آخرین فناوری بهره می‌برد و وای فای هم امکان اتصال به اینترنت را به سریع‌ترین شکل ممکن فراهم کرده است.

  • این لپ تاپ زیر 30 میلیون تومان قیمت دارد که یکی از پرفروشترین های این بازه نیز می باشد.
  • در این مقاله قصد داریم شما را با گزینه‌های مناسب بازار برای افرادی که به دنبال تهیه لپ تاپ‌ تا سقف 30 میلیون تومان هستند آشنا کنیم و شما را در یافتن ویژگی‌های بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان راهنمایی کنیم.
  • لپ تاپ از مشخصات حافظه داخلی استاندارد و مطابق با علم روز دنیا استفاده می‌کند.
  • پردازنده گرافیکی این دستگاه انویدیا RTX 3070 است که همراه با پردازنده نسل ۱۱ از Core i7 اینتل آن را به یک غول قدرتمند برای بازی‌های کامپیوتری تبدیل کرده است.
  • مدل با یک پردازنده بی نظیر از شرکت AMD یعنی مدل افسانه ای Ryzen H، گرافیک قدرتمند Nvidia GTX1650 با حافظه گرافیکی 4GB GDDR6، حافظه رم 32GB و صفحه نمایش 120 هرتز، انتخاب وسوسه کننده ای برای هر گیمر حرفه ای محسوب می شود.

گرافیک RTX GB این لپ تاپ در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا و فن های حرفه ای، باعث گردیده تا کسانی که میخواهند لپ تاپ آنها از پردازنده شرکت اینتل بهره برده باشد، در خرید این لپ تاپ تردیدی نداشته باشند. از دیگر ویژگی های این لپ تاپ صفحه نمایش آی پی اس با نرخ تصویر 144Hz آن است. در این بازه لپ تاپ های GF75 Thin 10SCR از شرکت محبوب MSI و Pavilion Gaming 15-DK1095-A شرکت آمریکایی Hp نیز حضور دارند.

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تا 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401

امیدواریم مطالعه این راهنما در تصمیم‌گیری هر چه بهتر شما عزیزان برای خرید لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون مفید بوده باشد. از سوی دیگر برخی برای فعالیت حرفه‌ای خود مانند ویرایش تصویر و تدوین ویدیو قصد خرید لپ تاپ دارند. با توجه به اینکه برنامه‌هایی مانند فوتوشاپ و پریمیر نیاز به توان پردازشی نسبتاً بالایی دارد، در وهله اول به این دسته از دوستان خرید یک سیستم PC را پیشنهاد می‌کنیم.

این لپ تاپ از سری پردازنده Core i5 استفاده می‌کند که اینتل آن را همراه حافظه کش ۸ مگابایتی در اختیار شما می‌گذارد. این لپ تاپ به حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز شده است و ظرفیت حافظه داخلی هم می‌تواند به ۵۱۲ گیگابایت برسد. این حافظه از نوع SSD است و یقینا تاثیر زیادی در اجرای سریع و عالی بازی‌ها، برنامه‌ها و حتی ویندوز خواهد گذاشت. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱، محصولی از شرکت ایسوس است.

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان: 7 مدعی قهرمانی سال 2022