تجهیزات شبکه Network شرکت پردازش رایان پژواک فروش تجهیزات شبکه-امن باش

تجهیزات شبکه Network شرکت پردازش رایان پژواک فروش تجهیزات شبکه-امن باش کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوران عصر شبکه آترا (فروشگاه اینترنتی مستر شبکه) می باشد . از این کابل در سایز بزرگ برای ستون اصلی شبکه و در سایز کوچک آن برای ایستگاه‌های کاری استفاده می‌شود. به کابل کواکسیال، کابل آنتن هم گفته می‌شود که در اوایل برای اتصال تلویزیون به ماهواره استفاده می‌شد. کاربران می‌توانند در هنگام اتصال به اینترنت از خط تلفن برای برقراری مکالمات تلفنی نیز استفاده کنند. شش نوع کابل شبکه متفاوت وجود داشته که می توان با توجه به نوع شبکه و اهداف مورد نظر از آنان استفاده نمود . روترها نیز انتقال داده را انجام میدهند؛ اما پیش از ارسال بسته های داده آنها را فیلتر و مسیریابی میکنند.

  • استفاده از سوئیچ در شبکه، ارتباط میان چندین دستگاه در شبکه را با یکدیگر فراهم می‌سازد.
  • سرعت روترها را با دقت بالا در نظر بگیرید و موقع خرید تجهیزات شبکه حتما از داشتن امنیت آن‌ها نیز مطمئن شوید.
  • داده های ارسالی در توسط شرکت ارائه دهنده اینترنت قابل اجرا روی گجت های ما نیستند.
  • عملکرد اکسس پوینت در شبکه‌های وایرلس شبیه به کاربرد سوئیچ شبکه‌های کابلی در شبکه‌های بیسیم می‌باشد.
  • گاهی اوقات تعداد سوئیچ ها و روتر های موجود در شبکه زیاد شده و به فضایی برای مراقبت و نگه داری از آنها نیازمندیم که به این فضا رک میگویند .

سوئیچ شبکه یکی از پرکاربرد ترین انواع تجهیزات شبکه به شمار می رود که بوسیله آن چندین کاربر می توانند ارسال اطلاعات لحظه ای را در شبکه انجام بدهند. سوئیچ مقل روتر که امکان ارتباط بین چند شبکه را فراهم می کرد، امکان ارتباط گره های متفاوت یک شبکه را به طور مستقیم فراهم می کند. به سوئیچ هایی که برای اتصالات شبکه داخلی استفاده می کنند LAN می گویند. تجهیزات شبکهبه مجموعه‌ای از ابزار و وسایلی گفته می‌شود که برای راه اندازی یک شبکه رایانه‌ای نیاز است. امروزه استفاده از شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه در سازمان ها و نهادهای بزرگ و کوچک توسعه یافته است.

یک AP در لایه OSI دوم، لایه Data Link کار می‌کند و می‌تواند به عنوان پلی متصل به شبکه استاندارد سیمی به دستگاه‌های بی‌سیم یا به عنوان روتر انتقال داده از یک نقطه، دسترسی به نقطه دیگر را انجام دهد. روتر دستگاهی است که به دستگاه های شما اجازه اتصال به اینترنت را می دهد. روتر موجب اتصال چندین شبکه را به یکدیگر می شود و وظیفه برقراری و کنترل ارتباطات بین آن­ها را بر عهده دارد. روترها معمولا شامل کلیدهایی هستند که اجازه می­ دهند شما چندین دستگاه را با استفاده از سیم به آن وصل نمایید و همچنین دارای یک رادیوی بی­سیم می باشند که امکان اتصال از طریق Wi-Fi را می ­دهند. همچنین کارت شبکه وایرلس نیز خود شامل دو دسته اکسترنال و اینترنال می باشد.

مودم روتر نتربیت مدل Netenza NSL-2740U

در فروش تجهیزات شبکه نقطه دسترسی نیز وجود دارد و در شبکه های WLAN مورد استفاده قرار گرفته می وبسایت amnbash شود. هاب و سوئیچ به‌ عنوان اصلی ترین تجهیزات شبکه شناخته شده‌اند و خرید آن‌ها به‌ صورت مرغوب اهمیت زیادی دارد. بنابراین سعی کنید کارکرد هر کدام را به‌ خوبی مورد بررسی قرار دهید و از عملکرد صحیح‌شان اطمینان حاصل نمایید. اکثر افرادی که قصد خرید تجهیزات شبکه را دارند، هنگام انتخاب گزینه با کیفیت، دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌توانند خرید مناسبی داشته باشند. بر همین اساس، ما سعی داریم در ادامه یک راهنمای خرید تجهیزات شبکه به شما ارائه دهیم تا بتوانید با کمک گرفتن از آن، بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. در حالی که یک نقطه دسترسی از نظر فنی می‌تواند شامل اتصال سیمی یا بی سیم باشد، اما معمولاً به معنای یک دستگاه بی‌سیم است.

پل یا بریج دستگاهی است که یک شبکه محلی را به دو یا چند سگمنت تقسیم می‌کند؛ یا از منظری دیگر، دو یا چند سگمنت را به هم متصل و آن‌ها را یک‌پارچه می‌کند. انتقال داده ها بر عهده پل است؛ به عبارت دیگر، این وسیله دو LAN را به یکدیگر متصل می نماید و داده هایی که بین آنها جا به جا می شوند را کنترل می کند. این نوع کابل در نقاط مختلف شبکه برای اتصالات مختلف مورد استفاده قرا می گیرد. به عنوان مثال از نوع های بزگ کابل کواکسیال به عنوان ستون فقرات هر شبکه ای استفاده می شود در حالی که از نوع کوچک و باریک آن برای اتصالات کوتاه بین ایستگاه های کاری موجود در شبکه استفاده می شود.

رسانه انتقال در شبکه چه کابل مسی باشد و یا کابل فیبر نوری جزء تجهیزات پسیو شبکه محسوب می‌شوند. کابل فیبر نوری از تجهیزات شبکه پسیو است که به منظور مسافت های بیش از 100 متر و پهنای باند بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. شبکه ها معمولا شامل یک سرور شبکه که برنامه های کاربردی مرکزی را اجرا می کند، می باشند. این سرور ها مانند یک قطب IT عمل می کنند و محل ذخیره سازی فایل ها را فراهم می کنند. سرور یک نمونه برنامه درحال اجرا ( نرم افزار ) می باشد که قادر به پذیرش درخواست های کاربران و در نتیجه پاسخ به آنها می باشد.

سرورها شامل کارت‌های رابط شبکه هستند که برای تهیه پردازنده‌های سرور با پورت‌های اترنت خارجی استفاده می‌شوند. این NICها برای اتصال سرورها به سوئیچ‌های شبکه از طریق کابل‌های داده و تجهیزات فیبر نوری استفاده می‌شوند. اصطلاح سوئیچ به طور کلی برای تجهیزاتی استفاده می‌شود که داده‌ها را با استفاده از اطلاعات سرآیند لایه 2 ارسال می‌کند. گاهی اوقات، ممکن است از یک سوئیچ اترنت به عنوان پل اترنت نیز یاد شود و می‌توان از این دو اصطلاح به جای یکدیگر استفاده کرد. اصطلاح روتر به طور کلی برای تجهیزاتی استفاده می‌شود که داده‌ها را با استفاده از اطلاعات هدر لایه 3 ارسال می‌کند. هر دو سوئیچ و روتر ممکن است در شبکه‌های مرکز داده ابری بزرگ، مورد استفاده قرار گیرند.

شرکت شبکه ارغوان علاوه بر فروش تجهیزات شبکه، تمامی خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه را انجام می دهد. شما مشتریان عزیز می توانید پیش از خرید با مشاورین فروش ما مشورت و راهنمایی لازم در جهت انتخاب تجهیزات مناسب را کسب نمایید. لازم به ذکر است که در وب سایت شبکه ارغوان ارسال تمامی سفارشات به سراسر کشور رایگان بوده و مشمول هزینه ارسال نمی گردد. برای ایجاد ارتباط بین کارت شبکه و پریز و اتصال بین سوئیچ و پچ پنل از پچ کورد استفاده می‌کنند.

کامپيوترهای قديمی يا کامپيوترهای جديدی که اينترفيس شبکه ای onboard ندارند، لازم است که در زمان اتصال به شبکه بر روی آنان يک کارت شبکه نصب شود. کارت شبکه جهت اتصال کامپیوتر به شبکه محلی در سرعت های 100،10و1000 مگابیت بر ثانیه به کار می رود. کابل UTP یکی از متداولترین کابل ها در شبکه های مخابراتی و کامپیوتری است. از این کابل ها علاوه بر شبکه های کامپیوتری در سیستم های تلفن نیز استفاده می شود. شش نوع کابل UTP متفاوت وجود دارد که با توجه به نوع شبکه و اهداف مورد نظر از آنها استفاده می شود.

کابل های Twisted Pai:

از این ابزار برای برقراری ارتباط میان رایانه‌ها در یک شبکه وایرلس استفاده می‌شود. در واقع کاربرد اکسس پوینت در شبکه‌های وایرلس مشابه کاربرد سوئیچ در شبکه‌های کابلی است. کارت‌های شبکه در دو نوع وایرلس و کابلی موجود هستند که می‌توانید با توجه به نیاز و نوع شبکه خود از هر یک از آن‌ها استفاده کنید. هنگام خرید کارت شبکه اطلاعات لازم از انواع کارت شبکه به‌دست آورید و درباره‌ی این‌که چه نوع کارت شبکه‌ای با سیستم شما سازگاری دارد، تحقیق کنید. برای درک اهمیت تجهیزات شبکه و مفهوم آن، بهتر است پیش از هر چیز، تعریفی مختصر از شبکه ارائه دهیم.