جاهای دیدنی اهواز لیست 7 تایی + عکس و آدرس گردشی تاپ | behgardi

جاهای دیدنی اهواز لیست 7 تایی + عکس و آدرس گردشی تاپ | behgardi شهری زیبا که زخم‌های جنگ را روی سینه خود دارد؛ اما همانند درختی قطور، بااقتدار به زندگی خود ادامه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا زیبایی‌های این شهر تماشایی و توریستی را برایتان به تصویر بکشیم. پس امروز با ما همراه باشید تا جاهای دیدنی اهواز ، شهر دلیران را بهتر بشناسید. باید گفت با وجود دمای بالای این شهر، بهترین ماه سفر، بهمن و اسفند است. دقیقا درماه‌ هایی از سال که شهرهای دیگر، در هاله‌ای از برف پوشیده می‌شوند، شما می‌توانید به گشت و گذار در اهواز بگذرانید.

کلیسایی که ارمنی‌های پروستان ساکن اهواز در آن مشغول به عبادت بودند. کلیسا شبان نیکو یا شبان کو این روزها تقریبا بدون استفاده شده و روال سابق خود را جاهای دیدنی اهواز ندارد. دلیل اصلی این اتفاق هم تعداد بسیار کم پروتستان‌های اهوازی است امروز در این شهر زندگی می‌کنند.

به دنبال خرید یا فروش ملک در ترکیه هستید؟

تا قبل از ۷ روز به شروع اقامت مبلغی بابت خسارت از او نمی‌خواهم و کمتر از ۷ روز به شروع اقامت ۵۰٪ مبلغ رزرو را با عنوان خسارت می‌خواهم. تا قبل از ۳ روز به شروع اقامت مبلغی بابت خسارت از او نمی‌خواهم و کمتر از ۳ روز به شروع اقامت کل مبلغ رزرو را به عنوان خسارت می‌خواهم. با دیدن مطالب ما قبل از شروع سفر، سفری راحت تر و با برنامه ریزی دقیق تری را تجربه کنید. با ثبت درخواست رزرو میتوانیم در اسرع وقت در این مقصد یا نزدیک به آن اقامتگاهی برایتان پیدا کنیم. شما می‌توانید بسته به تعداد روزهایی که می‌خواهید اقامت داشته باشید، مقدار هزینه‌ای که برای هتل کنار گذاشته‌اید و انتظاری که از هتل و خدمات آن دارید یکی از این هتل‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنید. زمانی که برای اولین باز آش ارده را در مقابل‌تان بگذارند، احتمالا تعجب خواهید کرد.

· بنای معین التجار

در کل بهترین فصل سفر به جنوب در زمستان و ماه‌ های سرد سال است. این کلیسا در حدود نیم قرن پیش در دوره‌ی پهلوی دوم توسط «ترداد داویدیان»، کارمند شرکت ملی نفت در سال ۱۳۴۷ به شکلی مدرن طراحی و ساخته شد و معماری این کلیسا تلفیقی از معماری ارمنی- اسلامی است. پل ششم به پل صنایع فولاد جنوب شهر اهواز معروف است و در حد فاصل روستای چنیبه و شهر کارون قرار دارد. عملیات ساخت و ساز این پل از سال ۱۳۸۳ آغاز شده و در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسیده است.

  • در دل همین حوادث، متأسفانه به بسیاری از جاهای دیدنی اهواز آسیب جدی وارد شد؛ اما تاریخ غنی این شهر و سرافرازی مردمان آن موجب شده تا اهواز به مرور زمان، به دوران شکوه گذشته خود بازگردد.
  • اهواز به دلیل برخورداری از فرهنگ و قومیت های گوناگون و همچنین نزدیکی به دریا دارای تنوع غذایی بسیاری است که در این مطلب با برخی از غذاهای خوشمزه این شهر جنوبی کشور آشنا می شویم.
  • وجود پل کابلی باعث اتصال خیابان تخت سلیمان در غرب کارون به خیابان زند در شرق کارون می شود.
  • این اثر در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۷۷، با شماره‌ی ثبت ۲۱۵۸ به‌‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.
  • آثاری که این روزها در لیست میراث فرهنگی ثبت شده‌اند و بخشی از فرهنگ و تاریخ این شهر ریشه‌دار محسوب می‌شوند.

عبور کارون از میانه این شهر جاذبه‌های گردشگری فراوانی را پدید آورده است. موزه ی هنرهای معاصر اهواز در سال 1338، در 2 طبقه و با 5 گالری آغاز به کار کرد. در گنجینه ی این موزه 70 اثر نگهداری خواهد شد که 60 اثر آن متعلق به هنرمندان استان خوزستان و 10 اثر آن متعلق به هنرمندان دیگر استان ها است. در این موزه همایش ها، کارگروه ها، دوره های آموزشی هنری گوناگون و سمینارهای هنری برگزار خواهد شد.

آبشار اهواز ، طولانی ترین آبشار مصنوعی خاورمیانه