خانه هوشمند Smart Home: معرفی تجهیزات خانه هوشمند + عکس هوشمند سازی آرات

خانه هوشمند Smart Home: معرفی تجهیزات خانه هوشمند + عکس هوشمند سازی آرات

بنابراین تخصص و مهارت نیروی کار هزینه هوشمند سازی خانه را دگرگون خواهد ساخت. هزینه هوشمند سازی خانه یکی از مهمترین چیزهایی است که مشتریان در ابتدای کار در مورد آن سوال می کنند. مطمئنا هوشمند سازی یک خانه 150 متری با هوشمند سازی یک خانه 400 متری دارای تفاوت های بارزی می باشد که در نتیجه منجر به تنوع در هزینه هوشمند سازی خانه می شود. چنانچه میخواهید واحد خود را به یک سیستم هوشمند کامل مجهز کنید، نیاز به یک تابلوی برق مناسب دارید که علاوه بر فیوزها و لوازم توزیع برق، تجهیزات کنترل حرفه ای ساختمان نیز در آن نصب شود سایز این تابلو متناسب با مقدار قابلیت های مورد نظر تغییر میکند. مطابق استاندارد سازمان آتشنشانی ساختمانها به سنسور اعلام حریق تجهیز می شوند. در خانه هوشمند ام اچ، امکان اتصال سنسورهای استاندارد به دستگاه Security داخل تابلوی هوشمند وجود دارد.

تجهیزات هوشمند سازی خانه و ساختمان هوشمند: 1. سیستم امنیتی خانه هوشمند

نام کاربری خود را وارد کنید ، دستورالعمل فراموشی رمز برای شما ایمیل می شود! این اپلیکیشن ها متناسب با سیستم عامل های مختلف موبایل از جمله اندروید و IOS توسعه می یابند. همچنین برخی از تولیدکنندگان از رویه کریستال برای کلیدها استفاده می کنند که زیبایی کلید را دو چندان می کند. به قدری ایمن باشد که اطلاعات شما درز نکند و هکرها نتوانند به داخل آن نفوذ کنند.

اخبار و مقالات خانه هوشمند Control4

یا وقتی کسی به اتاقتان می آید و چراغ ها را خاموش نکرده می رود؛ شما با چند کلیک در گوشی یا تبلت خود بتوانید لامپ ها را خاموش کنید. خانه های هوشمند برای تمام ساختمان ها، برای هر سلیقه و بودجه و برای هر نوع از کاربری یک راهکار ویژه و سلوشن های متنوع و متعددی ارائه می کند. البته سارقان تنها تهدیدی نیستند که برای آن نیاز به زنگ هشدار هوشمند دارید؛ شما می‌توانید دتکتور دودی و دتکتور گاز مونوکسیدکربن تهیه و نصب کنید و کمتر نگران خسارت جانی و مالی باشید. اگر گوشی‌های هوشمند یکی از پیشرفت‌های مهم فناوری در دهه ۲۰۰۰ بودند، قدم بزرگ بعدی در دهه ۲۰۱۰، توسعه خانه‌های هوشمند است.

این پروتکل به حرفه ای ترین شکل از پس رمزگذاری داده ها در ساختمان هوشمند برمی آید و این سیستم را به یکی از محبوب ترین ها در زمینه امنیت بدل ساخته است. دستورهای صوتی که می توان به کمک آنها از زندگی در یک خانه هوشمند لذت برد، یکی از جذاب ترین ها در حوزه هوشمند سازی است. خوشبختانه با گسترش دانش در این زمینه هر روز دایره کنترل خانه هوشمند با فرامین صوتی بزرگ تر و بزرگ تر می شود و شرکت های متنوعی در زمینه عرضه محصولات برای اجرای این فرمان ها وارد بازار می شوند. اطلاعات بیش تر در مورد کنترل خانه هوشمند با فرامین صوتی را در مطلبی که آماده شده است، مطالعه کنید. به عبارت دیگر در صورتی که در ابتدا دست این را نداشته باشید که خیلی برای تجهیزات خود هزینه کنید مطمئن باشید که در آینده نه چندان دور هزینه زیادی را برای تعمیر یا تعویض بخش مختلف سیستم و تجهیزات خود متحمل خواهید شد.

دلایلی که خانه هوشمند زندگی شما را بهتر می‌کند

تنها کافی است به قابلیت کنترل از راه دور سیستم روی گوشی یا کامپیوتر دسترسی داشته باشید تا ظرف چند ثانیه دستگاه را خاموش خانه هوشمند کنید. الکسا با بیش از صدها میلیون دستگاه سازگار، بدون شک یکی از جامع‌ترین اکوسیستم‌های خانه هوشمند موجود در بازار است. اگر می‌خواهید درباره‌ی خانه هوشمند، اجزای کلیدی آن، مزایا و معایب و آینده‌ی این تکنولوژی بیشتر بدانید، با این مقاله همراه شوید. از جمله سنسورهایی که در در ساختمان هوشمند استفاده می شود، سنسور فشار که به منظور اندازه گیری فشار مخازن و ارتفاع آب مخازن، فشار ورودی، خروجی کانال های هوا رسان و هم چنین برای ارزیابی سیستم تهویه مطبوع HVAC مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که شما هم قصد دارید تا به سمت آینده قدم بردارید، تردید را کنار گذاشته و همین الان اقدام کنید. اگر بعد از مطالعه این مطلب در زمینه اینکه خانه هوشمند چیست؟ سوالی برایتان باقی مانده، می توانید مطلب خانه هوشمند pdf را مطالعه کرده و یا با کارشناسان سایت کارن در ارتباط باشید تا پاسخ کلیه سوالات خود را به حرفه ای ترین شیوه دریافت کنید.

  • می‌توانید برای هر رویداد یک سناریو طراحی کنید تا فقط با لمس یک کلید یا آیکن تمام خانه به یکباره آماده شود.
  • با گروه راشامهر همراه باشید تا با لیست امکانات خانه هوشمند بیشتر آشنا شوید و از مزایای بسیار آن آگاه شوید.
  • بنابراین بسیار مهم است که قبل از هوشمند سازی منزل مسکونی شما کارشناسان پروژه از محل بازدید کنند و طی جلساتی در مورد نیازهای پروژه با شما صحبت کنند.
  • با خروج کارمندان از اتاق، چراغ ها پس از مدت معینی خاموش شده و با ورود آن ها مجدداً روشن می شوند.
  • دراين حالت زماني كه دماي فضاي مذكور به حد مطلوب رسيد فرمان توقف فعاليت سيستم سرمايش و گرمايش توسط برنامه از پيش تعيين شده صادر مي گرددكه منجر به كاهش مصرف انرژي مي انجامد.

هوشمند سازی خانه و منزل از جدیدترین راهکارها برای بهبود سطح رفاه افراد و کاهش مصرف انرژی منازل مسکونی است که در قیمت های متنوع انجام می شود. با این حال با توجه به تنوع و وجود تولیدکنندگان مختلف داخلی و خارجی، پیاده سازی آن به روش های متفاوت و توسط متخصصین انجام می شود. از طرفی روش هوشمند کردن یک خانه در حال ساخت نسبت به ساختمان چند سال ساخت بسیار متفاوت خواهد بود. بنابراین هزینه هوشمند سازی خانه و منزل براساس متراژ آن، نوع و قیمت تجهیزات مورد نظر ساکنین منازل و موقعیت ساخت آن تعیین می شود.