خرید انواع پرده اداری لوکس و لاکچری با قیمت مناسب نمایندگی فروش پرده زبرا پرده پاندا

پرده زبرا به پرده رولی نیز مشهور است و بسیاری این پرده را به نام پرده رولی می شناسند. این پرده در کالیته های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است که البته دارای کیفیت های متفاوتی است ولیکن پازل ستاپ به سبب اینکه کلیه محصولات خود را بلند مدت گارانتی می نماید، از کیفیت مرغوب استفاده می کند تا دچار مشکل نگردد. پرده های کرکره ای یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین نوع پرده های اداری می باشد. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این مدل این است که می توان میزان نور ورودی به اتاق یا محل کار را به راحتی تنظیم کرد. تنها مشکل مشترک بین همه انواع پرده های کرکره ای، امکان خرابی گیربکس پرده می باشد که وظیفه باز و بسته کردن پرده را بر عهده دارد. پرده های کرکره ای در دو مدل عمودی و افقی و از جنس های فلز، چوب (مصنوعی یا طبیعی) ، پلاستیک، پارچه نیز ساخته می شود.

نصب پرده های خریداری شده از شرکت پردینو طی 3 تا 5 روز کاری بعد از ثبت سفارش توسط کادری مجرب صورت میگیرد. قبل از اینکه اقدام به خرید پرده کنید، حتما باید اندازه و ابعاد پنجره را داشته باشید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید. نکاتی که در ادامه گفته می شود شما را در جهت انتخاب درست پرده راهنمایی می کند. یک لایه پارچه و لایه زیرین تور است، این دو لایه به هم متصل هستند و روی هم قرار می‌گیرند و به وسیله دستگیره یا نخی که در کنار این پرده وجود دارد، تنظیم نور را می توان انجام داد.

دیجی پارکت فروشگاه اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی

خرید انواع پرده اداری لوکس و لاکچری با قیمت مناسب نمایندگی فروش پرده زبرا پرده پاندا

در پشت پرده های شید، فوم قراردارد که سبب می‌شود از بیرون، شخص به فضای داخلی دید نداشته باشد. طرح و رنگ؛ این موضوع زمانی تاثیر چشمگیری بر قیمت خواهد داشت به دنبال طراحی اختصاصی پرده خود باشید. درحالت برقی، هم بالا و پائین بردن و هم تنظیم نور و باز و بسته شدن پرده با ریموت کنترل و از راه دور انجام می شود. می توان کلیه دستورات باز و بسته شدن و تنظیم نور پرده ها با طلوع و غروب آفتاب و یا زمان ورود و خروج از منزل را روی این نوع پرده های برقی تنظیم کرد. یک دیگر از مزیتهای بکار گیری پرده مدرن ایجاد الگوی رنگی بین اجزای دکوراسیون میباشد چرا که تکرار یک رنگ در چند جزء و شیء خود ایجاد الگو نموده و به محیط نظم میبخشد.

پرده های کرکره ای ونیزی برای استفاده در تابستان

کد طرح مورد نظر خود را انتخاب و به همراه ابعاد پنجره مورد نظر برای سفارش به شماره ۰۹۲۱۳۲۱۶۶۲۷ تلگرام یا واتس آپ نمایید. در این حالت با استفاده از ریموت می توان به آسانی از انواع حالت های پرده استفاده نمود و نور محیط را کنترل کرد. چنانچه محل کار شما مجهز به سیستم هوشمند باشد، کنترل پرده های برقی نیز از طریق سیستم هوشمند مانند سایر وسایل، به راحتی انجام می شود.

مهمترین فاکتورها برای خرید پرده اداری

پرده شید جایگزین مناسبی برای مدل های کلاسیک پارچه ای وکرکره های چوبی و فلزی هستند. این مدل پرده بافت سبکی دارد و متریال استفاده شده در تولید این پرده پنبه، کتان و پلی استراست که صفحه ی نرمی را تولید می کند، این پرده بخاطر همین ویژگی یکی از مدل­ های منحصر به فرد به http://vistapardeh.ir/ حساب می آید. پرده های کرکره فلزی میتوانند بسیار حرفه ای و مدرن به نظر برسند.

یعنی می توان به هر میزانی که مورد نظر است، نور ورودی به محل مورد نظر را تنظیم کرد. انتخاب رنگ مناسب این پرده باعث جذابیت بیشتر می شود، به طوری که حس خوبی به کارکنان شرکت می‌ دهد. پرده ها علاوه بر کنترل ورود نور خورشید بر زیبایی فضای کار نیز تاثیر گذار هستند و محل کار را برای کارکنان به محیطی دلچسب تر تبدیل می کنند. از تفاوت های شید رول و شید زبرا این است که در شید رول امکان تنظیم نور وجود ندارد؛ اما در شیدهای زبرا به دلیل دو لایه بودن و وجود لایه توری، امکان تنظیم نور از صفر تا صد فراهم است. هنگامی که پارچه و تور روی هم قرار می گیرد، نور وارد اتاق می شود؛ برای تاریک کردن اتاق و جلوگیری از عبور نور، با کشیدن پرده توسط دستگیره، قسمت پارچه ای بر روی قسمت توری قرار می گیرد و مانع از عبور نور می شود.

مهم‌ترین وجه تمایز فروشگاه اینترنتی ویکی دکو آن است که تمامی پرده‌های موجود در سایت توسط عکاس ویکی دکو عکس‌برداری شده و برای معرفی محصولات خود به عکس‌های تزئینی و تبلیغاتی زیبا و گمراه کننده اکتفا نمی‌کند. تصاویر واقعی و دستکاری نشده از پرده‌ها این امکان را فراهم می‌کند که شما مشتریان گرامی هنگام بررسی پرده‌ها دقیقاً بدانید چه چیزی و با چه کیفیتی خریداری می‌کنید. بعلاوه، در صورتی که نیاز داشته باشید تصاویر و اطلاعات بیشتری از محصولات مورد نظر خود در اختیار داشته باشید، همکاران ما از طریق واتس اپ در کنار شما خواهند بود. برای استعلام قیمت به روز انواع پرده اداری، می‌توانید با فروشگاه تماس بگیرید. کارایی پرده اداری بگونه ای است که باید تامین کننده نیاز شما باشد. یعنی به راحتی بتوانید میزان نوردهی آن را در زمان های مختلف تنظیم کنید.

  • نتایج تحقیقات پژوهشگران اثبات کرده که محیط کاری تاثیر مستقیمی روی آسایش و آرامش کارمندان داشته و اگردکوراسیون محیط ادارهشما به خوبی و به درستی چیده شود، ساعت کاری مفید کارمندان شما افزایش پیدا خواهد کرد.
  • با این تفاوت که شیار های پرده به صورت افقی کنار هم قرار گفته اند و با باز و بسته کردن پرده توسط طناب، پرده به سمت بالا جمع می شود.
  • محصول کاملا وارداتی و مونتاژ داخلی داری لوازم جانبی باتوم و پایه نصب به صورت سقفی و دیواری امکان ارسال به تمام نقاط و خدمات اندازه گیری و نصب قابلیت جمع شدن کامل پرده به صورت عمودی امکان نصب به صورت برقی…
  • هنگام خرید پرده برای محل کار لازم است مواردی همچون مدل پرده، رنگ پرده، سادگی در استفاده و همچنین شرایط و کاربری محل کار در نظر گرفته شود.
  • برای همین امکان برخورد اشیای مختلف به پرده و آلودگی آن‌ها، بالا است.