دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد اصلی ترین کاربرد و راهنمای خرید اینترنتی دریچه های فن کویل توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. برای اتصال درب دریچه به بدنه فریم دریچه، لولاهایی مخصوص مورد استفاده قرار می گیرند. به طور معمول این دریچه ها با هدف تازه کردن هوای فن کویل ها و همچنین داکت های اسپیلت کاربرد دارد.

یکی از مهم‌ ترین پرسش‌ هایی که برای مشتریان در هنگام خرید دریچه فن کویل پلاستیکی یا فلزی ایجاد می‌شود این است که چرا فروشگاه‌ ها تا این حد با هم تفاوت قیمت دارند. این طرح نیز به دو صورت وزنه‌ای و لولایی ساخته شده است و سطح کلی آن رنگ‌های یکدستی دارد. تعداد قفل‌ های درب دریچه این مدل‌ها نیز به‌ صورت دوتایی در کنار هم بوده و در صورتی‌ که دریچه فنکویل بزرگ‌تر باشد لازم است که تعداد قفل‌های آن نیز بیشتر باشد که امکان بازدید به شکل آسان‌تری وجود داشته باشد.

دلیل تفاوت قیمت دریچه فن کویل در بازار چیست؟

اگر فاصله بین فن کویل و کلاف کم باشد از دریچه وزنی نمی توان استفاده کرد. همچنین سطح زیر کلاف باید با سطح سقف کاذب تراز باشد و در کل دریچه به دو صورت پیچ از رو و پیچ از داخل(مخفی) نصب می شود که پیچ مخفی شکیل تر است و در دریچه های لولایی به صورت پیچ از رو نصب انجام می پذیرد. دریچه فن کوئل چوبیاز جنس ام دی اف هستند مناسب برای دیوار و کف زمین دارای پوشش پلی یورتان. فن کویل (فن کوئل)، دارای یک فن، کویل های گرماساز و سرماساز، فیلتر هوا، شیر(فلکه)، شیر هواگیری می باشد.

باتوجه‌ به این که ضخامت بالایی دارند قیمتشان نسبت به نمونه‌های دیگر کمی بالاتر است و می‌توانید آن را در هر شرایط محیطی و جوی مورداستفاده قرار دهید. حال این استفاده می‌تواند درون ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و یا هر محیط کارگاهی و… دیگری مانند سوله و… باشد. در دریچه زیرفن کویل یکی از مهم ترین موارد که تمامی افراد به صورت ویژه به آن توجه می کنند، قیمت می باشد. باید در هنگام خرید این محصولات به قیمت و تناسب آن با کیفیت دریچه فن کویل توجه داشته باشید. از مهم ترین موارد در تعیین قیمت دریچه زیرفن کویل می توان به متریال ساخت اشاره نمود. هرچه کیفیت و نوع ساخت در این دریچه ها با کیفیت تر باشد شما می توانید قیمت های بالاتری را مشاهده کنید.

دریچه بازدید فنکوئل و دریچه فن کویل

مدل درب دریچه زیر فن کویل ساده ، به صورت فلت ، صاف و بدون هر گونه شیاری می باشد . ابتدا دور تا دور ورق درب دریچه زیر فن کویل ساده به صورت یکدست خم کاری می شود تا از استحکام بالاتری برخوردار گردد . در واقع دریچه زیر فن کویل ساده وزنه ای آلومینیومی از دو بخش فریم و درب تشکیل می شود . پس ابتدا فریم در محل مورد نظر جای گذاری میشود ، سپس در ب وزنه ای آن رویش قرار می گیرد . حال وقت پوشاندن سطوح دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره ای الکتروستاتیک است .

  • شما می توانید نمونه های مختلف مربوط به این مدل از دریچه ها را از همین فروشگاه پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید.
  • اگر قرارباشد هوای مورد نیاز برای برگشتِ دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود، از این نوع دریچه زیر فن کویل استفاده می‌گردد.
  • حال می توان فریم دریچه زیر فن کویل را برش داد و سپس نسبت به گوشه زنی اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل اقدام خواهد شد .
  • اگر این فاصله کم باشد از دریچه زیر فن کویل وزنه ای نمی توان استفاده کرد، چون فضا برای جابجایی درب دریچه زیر فن کویل وجود ندارد .