طراحی ویلا مدرن به صورت تخصصی

از شما خواننده محترم تقاضا می شود در بخش های باقی مانده از نوشتار هزینه ساخت ویلا در شمال ۱۴۰۱ با ما همراه باشید. یکی دیگر از مواردی که بر روی قیمت تمام شده ویلا تاثیر می گذارد، متراژ زمینی است که بعد از ساختن ویلا از آن باقی مانده است. در قسمت پیشین از نوشتار پیش رو با عنوان هزینه ساخت ویلا در شمال ۱۴۰۱، راه کار هایی برا برای کاهش هزینه و قیمت ساختمان سازی به شما پیشنهاد دادیم و دراین بخش بنا داریم که عواملی را که در قیمت تمام شده ی ساختن هر متر مربع از ساختمان را به صورت مفصل شرح دهیم. دومین فاکتوری که در طراحی داخلی ویلای دوبلکس خیلی بکار میاد و عموما مورد توجه طراحان قرار می گیره، میز غذاخوریه. برای اینکه بتوانید بهترین طراحی دکوراسیون داخلی ویلا را داشته باشید، باید جهت هر یک از بخش های ویلا را به درستی انتخاب کنید.

سونا و جکوزی، اتاقبازی، استخر، اتاقTV-Room اختلاف سطح، نشیمن، اتاق چهار فصل، جام بالکنی، فضای سبز، آلاچیق، سرایه داری، روف گاردن، اتاق های مستر، آبنما، جارو برقی مرکزی، هوشمند سازی، آسانسور، دوربین مدار بسته و نور پردازی به شکل حرفه ای و بودن هر یک از این موارد بر روی امکانات ویلا بر روی قیمت و هزینه ساخت آن تاثیر مستقیمی دارد. در مناطق ساحلی در تمام روز های سال به علت اختلاف دمای دریا و خشکی نسیم هوا وجود دارد. در طراحی خانه های ساحلی با طراحی ویلا 150 متری ارتباط بین فضا ها به خوبی اجرا می شود. در طراحی داخلی بسیار با شکوه و شیک این فضای مدرن از رنگ سفید و رنگ های روشن استفاده شده و به خوبی با کوسن های سبزآبی و متناسب است. در این نوع قرارداد تهیه کردن کل مصالح و دستمزدها بر دوش پیمانکار می باشد و کارفرما با توجه به موارد مندرج در قرارداد، در هر مرحله از کار بخشی از هزینه را به پیمانکار تحویل می دهد.

طراحی ویلا دوبلکس کوچک

پله هایی که از سمتی به دیوار متصل هستند بهینه ترین استفاده را از فضا می کنند. اقامت در ویلاهای شمال، یکی از محبوب ترین تفریحات ما ایرانی هاست. معمولاً در آشپزخانههای ویلای شمال، از کابینتهای امدیاف با روکش پیویسی استفاده میشود. تفاوت قیمتها در ملک از نظر منطقهای که در آن قرار گرفتهاند موجب ایجاد تفاوت در قیمت دستمزد طراحان دکوراسیون داخلی میشود. به طور مثال اگر قرارداد به شکل پیمان مدیریتی است و در آغاز کار کارفرما و پیمانکار به توافق رسیده باشند که حق الزحمه و دستمزد پیمانکار ۱۰% باشد، در پایان کار هر میزان که هزینه ساخت سازه می باشد، می بایستی ۱۰% از آن به پیمانکار تعلق بگیرد. شما برای تخمین زدن قیمت هر متر مربع از ساختمان خود و دانستن عوامل موثر در زیمنه ی این موضوع، می توانید به گروه معتبر و متخصص معماری بام مراجعه کنید و با کمک آن ها قیمت قطعی و تمام شده ساخت خود را به دست آورید.

طراحی داخلی ویلا کوچک

قبلا از ورود به بیان جزئیات و بحث های اصلی این مقاله، خدمت شما عزیزان پیشنهاد می نماییم که در طرح های ساخت و ساز خود که قصد دارید آن ها در بخش های شمالی کشور و به صورت ویلاسازی مورد اجرا و پیاده سازی قرار دهید، با تیم های با تجربه و متخصص مشورت نمایید و با ایشان وارد عقد قراردادهای کاری شوید. اگر چه باید این موضوع مهم در نظر داشته باشید که استفاده از شرکت هی معتبر ساخت و ساز هزینه شما را ۱۰ تا ۱۵ درصد بالا می برد که آن هم به دلیل استفاده از استادکاران حرفه ای و طراحی اصولی و اجرای دقیق جزئیات می باشد و از طرفی برای شما را از داشتن یک ویلای محکم و اصولی مطمئن می کند. بنابراین همانند طراحی نمای ویلا کلاسیک در طراحی داخلی کلاسیک نیز بهتر است از این اجزای چشمگیر بهره برد. رنگ ریزی یعنی نشانه گذاری مکان های در نظر گرفته شده برای ساخت که در آن طول و عرض نقشه مشخص می شود .

طراحی ویلا شمال

طراحی داخلی ویلای کلاسیک جلوه گر رنگ گرم و طبیعی است. در این سبک که تلفیقی از سبک های کلاسیک و مدرن است، دکوراسیون اهمیت ویژه ای دارد. طبق مفروضات بالا، قیمت ویلای فوق در حدود ۹۰ تا ۹۵ میلیون تومان برآورد می شود. با توجه به شرایط اقتصادی جهان و بالا بودن هزینه ها و عدم توانایی در پرداخت آن ها، غالبا اشخاص به دنبال راه هایی هستند که تا جایی که ممکن است، هزینه و قیمت کمتری را برای ساختمان سازی پرداخت کند. رنگهایی از قبیل مشکی، سفید، قهوه ای شیری، برنزی و طلایی از جمله رنگهای خنثی میباشند که در طراحیهای کلاسیک به کار میروند. بیشتر افراد بر این تصورند که اکثر سایههای رنگ صورتی دخترانه و تینیجری میباشند اما لازم است بگوییم اگر چنین فکری میکنید، سخت در اشتباه هستید!

طراحی داخلی ویلا باغ

در این بخش قصد داریم با همراهی شما به پروژه طراحی داخلی خانه ویلایی در شهر شهر سیدنی استرالیا بپردازیم. با توجه به شرایط زندگی در کلان شهر ها، از نظر آلودگی و جمعیت بسیار اغلب مردم به ستوه آمده و تلاش می کنند، در هفته یک تا دو روز تعطیل خود را در یک جای خوش آب و هوا سپری کنند. در این مرحله به اجرای سیم کشی و لوله کشی های مربوط به آب گرم و سرد و اتاق ها پرداخته می شود . این موارد یاد شده که دخیل بر قیمت نهایی می باشند، موارد درشت و چشمگیر در تخمین زدن قیمت تمام شده می باشند و در واقع اگر بخواهیم کمی ریز تر نگاه کنیم، باید دستمزد کارگر و بنا ودستمزد و هزینه بتن و دستمزد و هزینه نازک کاری را بر اساس موقعییت و جایگاه پروژه و شرایط کارگاهی و همچنین قیمت و هزینه مصالح در هر قسمت، زمان مورد نیاز برای اجرا کردن پروژه را نیز در نظر گرفت تا بتوانیم قیمت دقیق و قطعی ساخت هر متر مربع را برای خود حساب کنیم.

در نتیجه کیفیت نظارتش پائین می آید و ممکن است، باعث اتلاف مصالح شود و کارکرد نیرو ها را پائین بیاورد و تیم اجرایی هم هنگام بروز مشکلات پاسخگو نمی باشند و همچنین امکان سرقت مصالح نیز در این روش بسیار بالا می باشد و در نتیجه هیچ صرفه جوئی در هزینه ها نشده است و با توجه به مطالب ذکر شده، این روش برای ساخت ویلا مناسب نمی باشد. برای این که بتوانید از راه های کاهش و پائین آوردن هزینه ی ساخت ویلا، در وقت و هزینه خود صرفه جوئی کنید، از شما می خواهم که به گروه معماری بام مراجعه کنید تا بتوانید با استفاده کردن از نظر کارشناسان با تجربه و ماهرش، از هزینه های خود بکاهید. روش دیگری که شما می توانید از طریق آن صاحب ویلا شوید، این است که از شرکت های معتبر و حرفه ای ساختمانی بخواهید که کار ساخت ویلای شما را با در نظر گرفتن همه ی خواسته ها و سلیقه ی کارفرما و تیمش، انجام دهد.

هزینه ی مربوط به دیوار کشی وابسته به نوع و جنس متریال و درجه و کیفیت آن ها دارد و در واقع سفت کاری شامل چند بخش می باشد که دیوار کشی جزء همان بخش ها می باشد. آیا اسکلت ساختمان مورد نظر شما از جنس بتون و یا فلز می باشد؟ تقسیم فضایی برای فعالیت های مختلف: از نظر ما حیاط و فضای سبز یک ویلا همانقدر اهمیت دارد که فضای داخلی یک ویلا مهم است چرا که کاملا کیفیت های جدید و متفاوتی را به ویلا و افراد میبخشد. لطفا در ادامه ی مقاله ی هزینه ساخت ویلا در شمال ۱۴۰۱ نیز ما را همراهی نمایید. ویلاهای سنتی با نمایی رو به جنگل ، گچبری های زیبا در نمای خارجی، شومینه داخل پذیرایی، دارا بودن پنجره های کرکره ای و سنگ مرمر برای نمای دیوار ها از قدیم الایام مورد توجه ایرانیان زیادی بوده است. معمولا ویلاهای شمال به دلیل استفاده از چشم انداز دارای پنجره های زیادی هستند و اگر طراح هوشمند باشد بدون استفاده از عوامل اضافی و با کمک المان های موجود در نمای ویلا می تواند یک نمای مهندسی و زیبای دوبلکس طراحی کند.

هزینه طراحی داخلی ویلا

کاملا طبیعی می باشد که اگر اجرا و نصب تاسیسات جدید و مدرن باشد، هزینه اجرای آن نیز بالاتر می باشد و شما برای به دست آوردن یک تخمین نزدیک تر به قیمت واقعی می توانید لیست هزینه ی هر یک از تجهیزات کاربردی تاسیسات مکانیکی و برقی را ببینید و در کنارش هزینه دستمزد کار های لوله کشی و برقی کشی را نیز اضافه کنید. بر خلاف تصور عموم، هر چه متراژ برای ساخت ویلا بیشتر باشد، قیمت تمام شده نیز کاهش می یابد، چرا که با توجه به این که حجم مصالح و متراژ برای کار افزایش یافته، هزینه های مربوط به دستمزد کم می شود.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

همان طور که می دانید کیفیت و تنوع در مصالحی مانند سنگ، سرامیک، آجر، پارکت، چوب، ام دی اف بسیار بالا می باشد و به کار بردن هر کدام از آن ها با سطح کیفی مشخص وابسته به نظر کارفرما و پیمانکار دارد و علاوه بر آن کیفیت طراحی داخلی فضا و نمای داخلی در تعیین قیمت تمام شده بسیار موثر خواهد بود. استفاده از آب یا گرمای زیرزمینی، سطح بالاتری از بهره وری اقتصادی و زیست محیطی را هدف قرار دهیم. در زیر یک جدولی برای شما تهیه کرده ایم که در آن قیمت ساخت هر متر مربع مفید و قابل استفاده و همچنین هر متر مربع غیر مفید را با توجه به نوع اسکلت، سطح کیفی مصالح، موقعیت زمین، تعداد طبقه های ساختمان وتعداد پارکینگ و انباری، محاسبه خواهد شد. در این نوع قرارداد کارفرما مصالح مورد نیاز تهیه می کند و در اختیار پیمان کار ساختمان قرار می دهد، گر چه در این مورد گاهی پیش می آید که کارفرما و پیمانکار به توافق می رسند که کار به شکل پیمان مدیریتی به عهده یپیمان کار قرار گیرد.

کابینتهای فلزی تا همین دو دهه اخیر، طرفداران بسیاری داشتند و در بسیاری از مناطق کشور مورد استفاده قرار میگرفتند. این ویژگی در طراحی ویلا دوبلکس باید به بهترین حالت در نظر گرفته شود و حداکثر استفاده را از آن کرد. در مقاله پیش رو به دنبال بررسی کردن و تخمین زدن هزینه ساخت ویلا در شمال ۱۴۰۱ می باشیم و در قسمت قبلی بخش هایی از کار های ساختمان سازی را ذکر کردیم که باید بر اساس قیمت های روز برای هر متر مربع آن هزینه ای مشخص پرداخت شود، اما در این بخش از مقاله قصد داریم را راه های کم کردن هزینه های ساختمان سازی را برای شما مطرح کنیم، اگر به این موضوع علاقه مند هستید، از شما می خواهیم که با ما تا پایان مطلب همراه باشید. و جزئیات غیر ضرووری در طراحی این سبک کاملا حذف می شوند.

در کل هر چه قدر منطقه ساخت ویلا از شهر فاصله داشته باشد، به خاطر این که هزینه ی حمل و نقل و عدم دسترسی آسان به کارخانجات برای تامین مصالح و همچنین کرایه راه برای نیروهای کار همه این موارد منجر به بالا رفتن هزینه و قیمت تمام شده ی ساخت ویلا می شود و این مطلب در مواردی که راه و جاده آن صعب العبور است و یا به کوهستان و منطقه جنگلی ختم می شود، به راحتی قابل لمس می باشد و این موضوع در کرانه ی دریا نیز قابل مشاهده می باشد، البته در مقایسه با منطقه کوهستانی و جنگلی، در یک سطح کمتری می باشد، به علت به کار بردن مصالح با کیفیت بالا و استادکاران گران طراحی ویلا منطقه ی توریستی. ویلاها معمولا بر حسب منطقه ای که در آن قرار گرفته اند طراحی و اجرا میشوند به عنوان مثال ویلا های ساخته شده در شمال کشور به دلیل اینکه بارش باران زیادی را تجربه میکنند بهتر است که سقف آنها به صورت شیروانی ساخته شود در حالی که ویلاهای اطراف شهر کرج را میتوان به صورت سقف تخت اجرا نمود و یا در مناطق سردسیر مثل دماوند ، طالقان و کردان بهتر است ارتفاع سقف ها را زیاد بلند نکرد چرا که باعث دیرتر گرم شدن محیط می شود و انرژی گرمایشی فضا از دست می رود.بهتر است از پنجره های دوجداره استفاده کنند.

دکوراسیون داخلی ویلا

یکی از این شرکت های معتبر گروه معماری بام می باشد که با داشتن کادری مجرب می توانند شما را در اجرای هر چه بهتر کار های ساختمان یاری کنند. اگر بخواهید به طور دقیق و حساب شده از قیمت و هزینه ساخت هر متر مربع از ویلا آگاه شوید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که حتما با گروه معماری بام که یک تیم معتبر و حرفه ای می باشد، مشورت نمائید تا شما را در این زمینه به بهترین نحو هدایت کنند. همچنین وجود متخصصین در قسمت تاسیساتی نیز در مرحله ضروری می باشد،تا موقعیت را ارزیابی کنند. پس بهتر است بخش های داخلی ویلا که نیاز به نور طبیعی دارند در بخش جنوبی و فضایی که نیاز به این تابش مستقیم ندارد در بخش شمالی جانمایی کنیم.

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

پروژه ویلایی به مساحت 250 متر مربع می باشد.فلسفه ما در طراحی ویلاهای خصوصی بر این واقعیت است که محیط فرد در زندگی وی تاثیر مستقیم می گذارد بنابراین طراحی ما برای هر ویلا،منحصر فرد مالک آنجا می باشد.تیم ما پروژه هایی را طراحی و اجرا می کند که می تواند زندگی مردم را بهبود بخشد و تاثیر مثبتی بر وضعیت محیطی اطراف خواهد داشت.پلان ویلا دوبلکس مطابق با سلیقه و نیاز شما طراحی می شود تا تمام نیاز های شما را برطرف کند.در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی و زیاد بودن هزینه ها،بهترین گزینه این است که زمین کوچک بخرید و هزینه بیشتری برای ساخت آن در نظر بگیرید تا ویلای رویایتونو داشته باشید.مزیتی که دوبلکس بودن ویلا دارد این است که شما می توانید در یک زیربنای ثابت،مساحت بیشتری برای پلان داخلی ویلا در اختیار داشته باشید. این دفترچه شامل تمامی محاسبات انجام گرفته و شیوه طراحی سازه باغ و ویلا مطابق با مقررات ملی ساختمان بوده که در اختیار کارفرما قرار می گیرد.

اگر به خاطر بیاورید قبلا در مورد این موضوع برای شما شرح داده ایم که نوع سازه ی ساختمان در قیمت تمام شده ی ویلا بسیار موثر می باشد. زمانی که نقشه طراحی می شود توسط مهندس ناظر هزینه های مربوط به ساخت ویلا یعنی نوع اسکلت که می تواند بتنی یا فلزی باشد ، برآورد هزینه های مربوط به سازه ها و مقدار میله گرد های لازم محاسبه می شود . زیرا که اسکلت فلزی به خاطر گران بودن فولاد اصلا به صرفه نمی باشد، علاوه بر آن اسکلت های فلزی به خاطر وجود رطوبت زیاد در شهر های ساحلی، به شدت مورد آسیب واقع می شوند، البته موارد دیگری از اسکلت و سازه می باشند که به خاطر نداشتن ایمنی به هیچ عنوان توصیه نمی شوند، از جمله آن ها می توانیم به اسکلت و سازه های بتنی بسیار ضعیف و یا به جای ستون، قوطیو یا بلوک در ساختن ویلا به کار برده شود.