فروشگاه هایک ویژن نمایندگی فروش آنلاین هایک ویژن

فروشگاه هایک ویژن نمایندگی فروش آنلاین هایک ویژن

نصب دوربین حرارتی هایک ویژن در مکان هایی مانند انبار ها، ساختمان های تجاری، هایک ویژن مدارس و … که احتمال آتش سوزی در آن ها زیاد است، به منظور کاهش صدمات بسیار مفید است. هایک ویژن تلاش می کند محصولاتی به بازار عرضه کند که به سادگی قابل استفاده باشند. علاوه بر آن به علت گستردگی استفاده از محصولات شرکت؛ کاربران می توانند به راحتی با جستجو در اینترنت آموزشهای کاربری را دریافت کنند. همچنین این شرکت با دریافت گواهینامه CMMI در سال 2009 نشان داد که می تواند به عنوان یک سیستم امنیتی، بسیار کاربردی و البته ارزان قیمت مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت هایی چون دید در شب به کمک نورهای مادون قرمز و فناوری هایی مانند قابلیت عکس برداری لحظه ای و زوم کردن تصاویر بدون افت کیفیت، برخی از ویژگی های ارائه شده با این نوع دوربین ها می باشد. هایک ویژن تلاش زیادی کرده است تا سیستم بخش توسعه خود را بهبود ببخشد و این موضوع سبب شده است تا این شرکت اکنون در 100 کشور مختلف فعالیت داشته باشد.

  • اکثر نصابان و نصب کنندگان سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکه IP با مارک های تجاری، نیاز به…
  • نرم افزار iVMS 4200 هایک ویژن یک برنامه کاربردی برای مدیریت همزمان تصاویر تا ۶۴ کانال می باشد.
  • نرم افزار ivms4500 و hik-connect نرم افزارهای مخصوص موبایل هایک ویژن می‌باشند که استفاده از آن‌ها برای محصولات هایک ویژن رایگان است.
  • این تجهیزات می توانند به کمک یک دستگاه دی وی آر هایک ویژن مناسب به صورت شبانه روزی کار کنند و این موضوع برای محیط های کوچک مانند مغازه ها، موسسات و سایر بخش هایی که از نظر امنیت نیازمند دوربین مداربسته هستند بسیار مهم و کاربردی است.
  • یکی از مهم ترین سوال هایی که برای مصرف کنندگان دوربین مداربسته پیش می آید این است که دوربین های مداربسته تا چند ر…

همچنین این دوربین مدل هایی با قابلیت ضبط صدا (در دو مدل میکروفون دار و میکروفون خور) و بی صدا نیز تولید می شوند و این مدل ها نیز در ایران موجود است . این دوربین ها دارای پردازنده های داخلی هستند که برای آن ها این امکان را فراهم می آورد تا بدون نیاز به دستگاه های ان وی ار ضبط تصاویر را انجام داده و آن را در هارد داخلی ذخیره کنند . نکته دیگر اینکه هایک ویژن مدلی خاص از دوربین های خود را با ویژگی H265+ به بازار عرضه کرده است که نیمی از این دوربین ها دارای قابلیت استفاده از حافظه داخلی هستند. شرکت اولسون، یکی از کمپانی های بزرگ تولید لنز در جهان می باشد که شرکت هایک ویژن سال هاست که برای خلق لنزهای جدید خود با این کمپانی بزرگ آلمانی همکاری می کند.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن از نوع IP با توجه به قابلیت ها و ویژگی های هوشمند از قیمت دوربین های آنالوگ HD بالاتر هستند. این نوع از دوربین ها برای آماده سازی بستر نصب و اجرا هزینه بالاتری را نیز نیاز دارند. گاهی نصب دوربین IP هایکویژن هزینه ای بسیار کمتر از دوربین آنالوگ اچ دی دربر خواهد داشت. با توجه به موقعیت، مکان و کاربری پروژه، تصمیم گیری نسبت به نوع دوربین و طراحی اولیه انجام می شود. تیم کارشناسی نمایندگی دوربین هایک ویژن سعی دارند علاوه بر انتخاب مناسب، پروژه برای مشتری با صرفه تر انجام شود. در کنار ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن شما باید برای ذخیره سازی اطلاعات دوربین های خود از دستگاه nvr هایک ویژن یا دستگاه dvr هایک ویژن استفاده کنید.

پروژه های موفق شرکت هایک ویژن

این تجهیزات برای افرادی که به دنبال یک سیستم حفاظتی اقتصادی و در عین حال موثر هستند ایده آل است. در سه سال اخیر با تغییر رویه تولید محصولات آنالوگ و به کارگیری تکنولوژی HDTVI در محصولات آنالوگ خود توانسته بازار خود را در این بخش به شدت گسترش دهد. در نمایندگی هایک ویژن امکان دسترسی مشتریان به جدیدترین محصولات این شرکت به همراه دو سال گارانتی خرید فرآهم شده است. در لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن انواع دوربین IP موجود در بازار ایران همراه با دیتاشیت وجود دارد. شما می توانید به سادگی و بر حسب نیاز و کاربری خود، دوربین ها را با هم مقایسه و انتخاب نمایید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی دوربین مداربسته هایک ویژن منتخب، می توانید با مشاوران مجموعه تارتن دژ آریانا تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن 5 مگاپیکسل DS-2CE16H0T-ITF

هایک ویژن توانسته است اجزای یک سیستم را یکپارچه سازد و تجربه کاربری منحصربفردی را ایجاد نماید. هایک ویژن برای برطرف ساختن نیازهای امنیتی طیف گسترده ای از صنایع، راهکارهایی برای دریافت، انتقال و ذخیره سازی دیتا و نیز مدیریت داده ها، تصمیمات کلانی اتخاذ کرده است. مؤسسه پژوهشی هایک ویژن بر روی تحقیق در مورد تکنولوژی، هدایت فناوری های نوآورانه برای حفظ جایگاه خود در صنعت نظارت تصویری تمرکز می کند. موضوعات مورد تحقیق عبارتند از تکنولوژی پرسپکتیو، تکنولوژی آنالیز هوشمند، تکنولوژی ذخیره سازی داده های کلان و ذخیره سازی ابری و تکنولوژی مالتی مدیا. این مؤسسه، بر استراتژی جهانی سازی هایک ویژن و تعهد این شرکت مبنی بر تأمین محصولات نوآورانه و پیشرفته متناسب با نیازهای شرکا و مشتریان خود در سرتاسر دنیا تأکید دارد.

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کنیم. خیر ،این قابلیت در سایت وجود دارد که شما برای خرید نیاز است که حتما عضو سایت شوید تا علاوه بر خرید از آخرین تخفیف ها نیز با خبر شوید. برای چت در WhatsApp با پرسنل فروش و پشتیبانی دیجی حفاظ اپراتور مورد نظر خود را انتخاب و صحبت کنید. © تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت دیجی حفاظ است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است.

ارائه راهکارهای متناسب با بوجه و کاربرد تجهیزات برای مشتری یکی از اصول مشتری مداری تامیران می باشد. هر محصولی که از فروشگاه ما تهیه می کنید دارای یک کد تاییدیه می باشد، تنها کافیست که این کد را به شماره درج شده روی آن پیامک بزنید تا از اصالت محصول خود اطمینان حاصل کنید. برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد، در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است. درآمد حاصل از فروش 65/6 میلیارد دلار در سال 2017 میلادی با نرخ رشد 19/31 درصد.

قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن و خرید دوربین هایک ویژن قطعا به صرفه خواهد بود زیرا دوربین هایک ویژن کاملا با کیفیت است و قابلیت های زیادی دارد و قطعا برای مصرف کننده ، به صرفه خواهد بود . پکیج دوربین هایک ویژن با قیمتی کاملا ارزان ، مناسب خریداران گرامی است که نیاز به تعدادی دوربین دارند اما خرید تک تک این محصولات جداگانه برای آن ها به صرفه نیست . قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار به صرفه و رطرفدار است و پیشنهادی ویژه برای شما خواهد بود . پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن در قسمت قبل برای شما عزیزان توضیح داده شده و کاملا در جریان اجزای این پک هستید . همانطور که گفته شد نگران قیمت دوربین هایک ویژن نباشید زیرا قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن در جریان خرید دوربین هایک وژن کاملا به صرفه است شما می توانید با مشاهده لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن به صورت دقیق از قیمت های بروز با خبر شوید. قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن به دلیل قابلیت و کاربرد زیادی که دارد کاملا به صرفه است و خرید دوربین دورین مدار بسته هایک ویژن به نفع شما مصرف کننده عزیز خواهد بود .