قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

به دلیل استقبال کاربران از این نوع دریچه، خرید اینترنتی دریچه کولر پلاستیکی نیز رواج بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها داشته است. در ساخت دریچه کولر آهنی معمولا از ورق ضخیم استفاده می‌کنند. وجود ورق ضخیم به این سبب است که از صدای اضافی در برابر فشار ورود هوا جلوگیری کند. معمولا این دریچه‌ها را با رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک پوشش می‌دهند تا عمر مفید آن افزایش یابد. تفاوت دریچه آهنی با آلومینیومی این است که جنس ساخت آن‌ها از ورق روغنی می‌باشد. یعنی تمام بخش‌های آن شامل فریم، تیغه‌های هوا و پره‌های دمپر از ورق روغنی ساخته می‌شود.

دریچه کولر خطی اسلوت

دریچه کولر آبی متحرک در واقع همان نوع قابل تنظیم می باشد که امروزه به این نام نیز مشهور شده است. دریچه کولر کوچک کدام نوع است؟ قطعا این سوال برای شما نیز پیش خواهد آمد. تمامی محصولات از نوع دیواری و بازدید و گرد دارای دریچه کولر کوچک در سایزهای مختلف می باشند. این مدل در جنس های آلومینیومی،چوبی،آهنی و پلاستیکی تولید دریچه کولر می شود. دریچه کولر دمپردار پر مصرف ترین محصول در میان مردم می باشد. این محصول دارای ویژگی ها و کاربردهای متمایزی نسبت به سایر محصولات است.

به صورت کلی قیمت دریچه های کولری آهنی یا همان گالوانیزه نسبت به دریچه های آلومینیومی ارزان تر می باشد. دیوارها در این زمان نقاشی و یا کاغذ دیواری می شوند بدین ترتیب می توان دریچه کولر را نیز تعویض نمود. معملولا نقاش ها با نحوه ی اندازه گیری کانال کولر برای ساخت و خرید دریچه کولر آشنایی دارند. افزاد پس از انجام اندازه گیری می توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

اما با این کار نمی توانیم به طور کامل این مسدود سازی را انجام دهیم. اگر هم بخواهید از پلاستیک یا مقوا استفاده کنید که ظاهر شکیلی نخواهد داشت. به همین دلیل نسل جدید دریچه کولر های درپوش دار وارد بازار شدند. کاربرد اصلی آنها در جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی در زمستان هاست. به این صورت که با شروع فصل سرما می توانید درپوش تعبیه شده بر روی آن را ببندید و به طور کامل دریچه کولررا مسدود کنید تا هیچ هوای گرمی از منزل خارج نشود.

محصولات مرتبط

قیمت و خرید دریچه کولر دیواری سفید آهنی در ابعاد مختلف خرید انواع دريچه کولر دیواری البرز

در تهران دما انواع مختلفی از دریچه کولر در متریال های گوناگون عرضه می گردد. شرکت تهران دما صادرات دریچه کولر به عراق را اجرایی کرده است. تهران دما با توجه به نیاز اقدام به تولید و صادرات انواع دریچه کولرهای تنظیم هوا به کشورهای همسایه نموده است. هدف از اجرای این طرح تامین محصولات مورد نیاز کشورهای حاشیه ای و البته رشد و توسعه ی شرکت تهران دما می باشد. مدیر عامل شرکت تهران دما در سال گذشته انواع مختلفی از دریچه کولرهای پلاستیکی را به کشور عراق صادر نموده است.

قطعا این سوال برای شما نیز پیش خواهد آمد.

ساختار کاربردی و چند منظوره آن سبب محبوبیتش بین کاربران و مهندسان شده است. با توجه به رطوبت بالای شمال کشور استفاده از دریچه‌های کولر پلاستیکی یا آلومینیومی توصیه خواهد شد. با استفاده از فروشگاه اینترنتی سیستم خنک‌سازی تهویه سان امکان خرید محصولات با بهترین کیفیت و بالاترین مرغوبیت را خواهید داشت. یکی از نکات مهم در زمان ساخت دریچه کولر از جنس آهن، تعبیه ی محل پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ بر روی فریم قبل از انجام عملیات رنگ کردن آن می باشد.

  • پرکاربرد ترین و اساسی ترین نوع از دریچه هایی است که در ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی به کار گرفته می شود.
  • بهترین گزینه به منظور پوشاندن دستگاه های سرمایشی و گرمایشی دریچه کولر زیر فن کوئلی دسترسی می باشد.
  • دریچه کانال کولر گرد، زنبوری، تایلی، چوبی، پلاستیکی و مدرن از جمله این دریچه‌های فانتزی خواهد بود.
  • در صورتی که بخواهیم هوای عبوری از دریچه کولر مشبک را تنظیم یا مسدود کنیم از دمپر پشت این دریچه کولر استفاده می گردد .