لیست قیمت کناف محصولات، اجرا، دستمزد کناف بیتا عمران شرق نمایندگی کناف زاهدان-کناف آوگون

لیست قیمت کناف محصولات، اجرا، دستمزد کناف بیتا عمران شرق نمایندگی کناف زاهدان-کناف آوگون

لازمه که مقاومت سقف اصلی قبل از نصب آویزها، توسط پیمانکار کنترل بشه. این سقف در حالت عادی در مقابل ضربه پایدار نیست؛ ولی در صورتی که روی آن را با گچ بپوشانند، سبب افزایش مقاومت آن می‌شود. با وجود اینکه کناف پایداری بسیار کمی در برابر ضربه دارد، اگر بعد از نصب به آن آسیب وارد شد و دچار شکستگی یا ترک گردد، می‌توان آن را ترمیم نمود. گروه طراحی و دکوراسیون “سمیران” با داشتن کارشناسان طراحی ، مشاوره و تیم های فنی نصب مجرب و کاردیده آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد. ساخت محیطی دلنشین و آرامش بخش و شیک توسط سقف و دیوار کاذب قابل اجراست. عمر و زیبایی این سازه ها معمولا بین ۷-۹ سال در نظر گرفته میشود و بعد از آن نیاز به تغییرات دارند.

نحوه استعلام قیمت کناف از کیان دکور

قابلیت رنگ آمیزی و استفاده به صورت تلفیقی به همراه چوب، ام دی اف یا فلز را دارد. قابلیت اجرای عایق صدا را دارد در صورتی که تزیینات سقف سنتی ندارد. می توان به عنوان عایقی مناسب برای تجهیزات برق و کابل ها آنرا به کار برد. گزینه ای بسیار عالی و مناسب برای پوشش دهی تاسیساتی که از سقف عبور کرده است. باکس دو طرف نورمخفی موقع متراژ کار ۱/۵ برابر محاسبه می‌گردد .

لیست قیمت فروش مصالح و اجرا و دستمزد سقف گسترده و سقف مشبک و دیوار جداکننده و دیوار پوششی کی پلاس (کناف) را در این سایت مشاهده نمایید. کناف در دو صورت قابل اجرا می باشد که هر کدام دارای مزیت و زیبایی منحصر به فردی می باشد. سقف کناف متحرک و سقف کناف ثابت این دو نوع را تشکیل می دهند.

کناف سقف و دیوار کناف

از این رو شما می توانید از این سقف ها، جهت طراحی، نصب و اجرای آن بهره ببرید. طراحی سقف کناف اتاق خواب می تواند ایده ای بسیار خلاقانه باشد. شما علاوه بر یک دکوراسیون زیبا می توانید از نورپردازی منحصر به فردی نیز بهره مند شوید.

سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است. مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد. لازمه قبل از اجرای کناف، محل دقیق بازشوها و حتی چراغ‌ها در نقشه‌های اجرایی مشخص شوند. فواصل استاندارد بین پیچ‌های نصب شده روی گچ برگ‌ها رعایت بشه (حدود 17 کناف سقف کاذب سانتیمتر).

  • کیفیت جنس ،کیفیت در اجرا ،متراژ کار ٫ارتفاع آویز و سقف ،نوع زیرسازی ،عرض باکس کناف ،نوع پنل ۱۲/۵ یا ۹ میل ضخامت پنل و دیوار کناف،در طرح های دایره و موج هم پرتی جنس در کار.
  • به راحتی میتوانید با برداشتن پانل های آن به این بخش ها دسترسی پیدا نمایید و تعمیرات و تغییرات خود را انجام داده.
  • به طور کلی مزایای سقف کناف زیاد است که ما در بالا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم.
  • پانل ها پس از اجرای زیرساخت به آن پیچ می شوند سپس با پودر کناف یا بتونه بین پانل ها درزگیری می شود سپس ماستیک روی آن اجرا می شود تا یکپارچگی آن حفظ شود.