لیست کامل بهترین اتاق فرارهای تهران + آدرس و تلفن تاج اسکیپ روم | allescape

لازم به ذکر است که این مجموعه دارای دو شعبه در تهران و اردبیل می باشد و شرایط ایده آلی در آمها برای پیاده سازی سناریوهای ترسناک و ماجراجویانه فراهم شده است. اتاق فرار کابوس یک بازی ویژه با سبک هولناک و سورئال است که ۸۵ درصد درجه سختی دارد و در دی ماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اینکه چطور با این بازی روبه‌رو می‌شوید، کاملا به شما بستگی دارد و ممکن است این بازی برای شما یک تجربه زیبا و هیجان‌انگیز یا هولناک و فلسفی باشد. «تاکائو کاتو» اولین ارائه‌کننده بازی اتاق فرار واقعی و به سبک امروزی است. ایده‌ اتاق‌ فرار زمانی در ذهن او شکل گرفت که دوستش در حال بازی آنلاین اتاق فرار بود.

و سوالی که همیشه پیش میاد اینه که پس برای انجام بازی باید چند نفر باشیم؟ قبل از هر چیزی اینو بگیم که حداقل و حداکثر تعداد بازیکنان برای هر اتاق فرار مشخص بزرگترین اتاق فرار شده. داشتن یه تیم 4 تا 8 نفره استاندارد اکثر اتاق فرارهاست و پیشنهاد ما داشتن یک تیم 5 نفره است. گیم مستر فردی است که در تمام طول اتاق فرار، زمانی که شما غرق در معماها هستید، شما را نگاه می‌کند و صدای شما را می‌شنود.

توی اسکیپ روم ترسناک چند تا معما باید حل کنیم؟

این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند. این اتاق فرار دو سناریوی بسیار جذاب و هیجان انگیز را پیاده‌سازی کرده است. اتاق فرار هیپنوگرام و اتاق فرار کالبد شکافی دو اتاق مجزای این بازی بوده که ژانر ترسناک و هیجان‌انگیزی دارند.

  • این مجموعه شامل چهار اتاق فرار مجزا با ژانرهای فوق‌العاده مهیج است که عبارت‌ است از شام آخر، نجات شهر، قرنطینه و اتاق فرار طهران ۱۳۴۶.
  • حل معماها باعث آزاد شدن این دوپامین می باشد و همین موضوع سبب از بین رفتن خستگی و افزایش انرژی در انسان شده که این بازی رو جذاب میکنه.
  • برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید.
  • معمولا پیدا کردن یک اتاق فرار جذاب در حوالی لواسانات، کار آسانی نیست.
  • شما باید در این بازی با یافتن سرنخ‌ها و حل معماهای طراحی شده از اتاق خارج بشوید.

اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. در این مجموعه فضاهایی برای انجام ۸ اتاق فرار با داستان‌های مختلف وجود دارد. اسکیپ متر از پرطرفدارترین مجموعه‌‌های سرگرمی و اتاق فرارهای تهران محسوب می‌شود.

لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. فمینیسم زن سالاری و ضد مرد بودن نیست.حق و حقوقی که یک فمینیست میخواد کار کردن زن تو معدن یا جنگیدن تو جبهه جنگ نیست.فمینیسم “حقوق” برابره. در ویدیو زیر شاهد تصاویری از ابتکار جالب یک زن برای فراری دادن یک موش از منزلش خواهید بود. در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید.

مجموعه تهران اسکیپ

لیست کامل بهترین اتاق فرارهای تهران + آدرس و تلفن تاج اسکیپ روم | allescape