معرفی بهترین پاوربانک شیائومی بازار معرفی انواع پاور بانک شیائومی سال 1401 بلاگ دیوار

باتری‌های لیتیوم‌پلیمری نسبت به لیتیوم‌یونی‌ها انرژی خروجی کمتری دارند؛ به همین دلیل بیشتر از باتری‌های لیتیوم‌یونی عمر می‌کنند. با باتری به ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت 1-2 بار گوشی شما فول شارژ خواهد شد. درادامه به معرفی تعدادی از بهترین پاوربانک های بی سیم در سال 2020 می پردازیم. اگر فقط قصد دارید از محصول برای گوشی خود استفاده کنید، ممکن است به دستگاهی با ظرفیت فوق العاده بالا نیاز نداشته باشید. اما زمانی که لپ تاپ‌ها، تبلت‌ها و مواردی مانند کنسول دستی نینتندو سوییچ وارد معادله شوند، ناگهان ممکن است به مقدار زیادی انرژی نیازمند شوید.

ظرفیت بالای این محصول باعث شده تا دو پورت ورودی و دو پورت خروجی برای آن در نظر گفته شود. پورت‌های ورودی USB-C و میکرو USB برای شارژ خود پاور بانک و دو پورت خروجی USB و USB-C برای هدایت جریان خروجی 5 ولتی و شارژ انواع تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت و وسایلی که با این نوع کابل، شارژ می‌شوند. پاور بانک Totu-PBW01 نیز از بهترین پاوربانکها با قابلیت شارژ وایرلس (البته برای دستگاههایی که این قابلیت را دارند) است که با ولتاژ 5 ولت و با شدت جریان 1 آمپر میتواند موبایل شما را به خوبی شارژ نماید .

این مدل مانند اکثر پاور بانک‌های انکر قابلیت شارژ سریع دارد و ترکیب دو فناوری شارژ اختصاصی PowerIQ و VoltageBoost این شرکت سرعت شارژ را تا جای وب سایت اصیل بخرید ممکن بالا می‌برد. شارژ خود این پاور بانک با سرعت 2 آمپر 10 ساعت طول می‌کشد که واقعا سریع است. پاور بانک خورشیدی RAVpower RP-PB083 یک پاور بانک آمریکایی قدرتمند است که البته هزینه‌ی آن کمی بالا می‌باشد. این پاوربانک کاملا ضد آب و ضد ضربه می‌باشد و مناسب کوهنوردان و کسانی است که سفر زیاد می‌روند.

  • ما با تولید و ارائه‌ی محتوای کاربردی، سرگرم‌کننده و بی‌طرف، فرایند خرید را آگاهانه‌تر می‌کنیم تا شما تجربه‌ی خوشی از خرید آنلاین کالای دیجیتال داشته باشید.
  • این پاور بانک طبق اطلاعات ارائه شده توسط کارخانه سازنده و نوشته شده بر روی بسته بندی محصول ضد آب و ضد ضربه می باشد.
  • اما این واقعیت را باید پذیرفت که شارژر همراه بی سیم نسبت به حالت شارژ کابلی سرعت کمتری داشته و نیز به خاطر گران بودن این فناوری، اغلب در دستگاه های گران قیمت از آن استفاده می شود.
  • هر جا که می‌روید، گوشی، ساعت‌های هوشمند، هدفون و حتی پهپادهای کوچک خود را به راحتی شارژ کنید.
  • این شارژر همراه انرجایزر ولتاژ ورودی 5 ولتی و شدت‌جریان ورودی ۲.۱ آمپر دارد.

در صورتی که شارژ به نسبت آهسته‌تر برای شما نقطه‌ضعف به حساب نمی‌آید، این دستگاه می‌تواند برای شما مناسب باشد. پاوربانک بی سیم شیائومی مدل PLM11ZM دیگر محصول غول چینی دنیای تکنولوژی یعنی شیائومی به شمار می‌آید که در لیست برترین‌های ما قرار گرفته است و مدل کامل‌تر پاوربانک شیائومی مدل WPB15ZM محسوب می‌شود. این پاوریانک بی سیم با ظاهری ساده و شکیل برای شارژ کردن انواع دستگاه‌هایی که از فناوری QI پشتیبانی می‌کنند، مناسب بوده و ۱۰ هزار میلی‌آمپر، گنجایش دارد. این پاور بانک وایرلس با قدرت 25 وات که در این دسته از پاور بانک‌ها بی‌نظیر است، می‌تواند تلفن همراه یا گجتی که از قابلیت اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کند را شارژ کند. همچنین با این پاور بانک بی‌سیم، قابلیت اتصال به ۳ دستگاه را به طور هم‌زمان را دارا است که یکی با استفاده از قابلیت وایرلس و دو گجت از طریق کابل شارژ می‌شوند. در این قسمت از مقاله که توسط فروشگاه اینترنتی جی اس کالا تهیه شده است، برای شما عزیزان که قصد خرید بهترین پاوربانک وایرلس را دارید به معرفی و بررسی بهترین و معروف‌ترین مدل‌های موجود در بازار خواهیم پرداخت.

خرید هاب usb آداپتور دار ارزان قیمت

جهت دریافت مشاوره رایگان تلفنی جهت انتخاب بهترین نوع پاوربانک با کارشناسان ما تماس بگیرید. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

پاور بانک Energizer ue20022 قابلیت شارژ سریع را برای شما فراهم می‌سازد. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک ABS است و قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را در خود دارد. ظرفیت این پاوربانک میلی‌آمپر ساعت می‌باشد و بدان معناست که گوشی هوشمند شما را بیشتر از 4 بار شارژ می‌کند. باتری این پاور بانک از نوع لیتیومی است و از قابلیت‌هایی چون شارژ ایمن مدیریت هوشمند پشتیبانی می‌کند. پاوربانک بی سیم کینگ استار مدل KP8030W با ظرفیت 8000 میلی‌آمپر ساعت، طراحی باریک و وزنی حدود 210 گرم دارد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک ABS بوده و محل قرارگیری گوشی روی آن با طرحی ویژه، مشخص شده است.

نوع باتری این پاوربانک لیتیوم و شدت جریان خروجی این پاوربانک 2.4 آمپر می‌باشد؛ مهم تر از آن، از تکنولوژی Fast-charging پشتیبانی می‌کند. این پاوربانک دارای چندین LED است که میزان باتری پاوربانک را به شما نمایش می‌دهد. شما برای تهیه‌ی این پاور بانک باید به بازار‌های مربوطه مراجعه کنید و خرید خود را به سرانجام برسانید. برخی از محصولات قرار نیست خیلی خاص و لوکس باشند، بلکه کافیست تا آنچه که از آنها انتظار می‌رود را برآورده سازند. این مورد درباره پاور بانک انکر نیز صادق است و به همین دلیل در لیست “بهترین پاوربانک برای آیفون” مبیت قرار گرفته است.

از این ظرفیت‌ها می‌توانید برای شارژ دستگاه‌هایی با فناوری شارژ سریع استفاده کنید. البته باید به این موضوع هم توجه کنید که اگر ظرفیت واقعی پاوربانک شما از این مقدار بالاتر است، امکان آسیب دیدن پاوربانک را در زمان شارژ شدن سریع آن خواهید داشت. در پاوربانک‌ها با قابلیت شارژ سریع، جریان خروجی از آن‌ها بین 2 ٫ 4 تا 5 ٫ 1 آمپر است که می‌توانید این مقدار را با استفاده از یک آداپتور که با جریان عبوری متناسب است، به دستگاه موردنظرتان برسانید. یک پورت لایتنینگ اضافی به شما امکان می‌دهد با استفاده از شارژر یا داک آیفون معمولی ، پاوربانک را به سرعت شارژ کنید. مانند اکثر محصولات بلکین، بوست آپ 10K دارای گارانتی دو ساله است که نه تنها شارژر، بلکه بهترین مارک های پاوربانک هر دستگاهی را که در اثر الکتریکی آسیب می‌بیند، پوشش می‌دهد.

بررسی بهترین پاوربانک های جیبی برای آیفون

معرفی بهترین پاوربانک شیائومی بازار معرفی انواع پاور بانک شیائومی سال 1401 بلاگ دیوار

در حال حاضر ظرفیت انواع پاوربانک شیائومی ۲۰۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تولید می‌شود که با توجه به نیاز خود می‌توانید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر چقدر ظرفیت یک پاوربانک بیشتر باشد، تعداد دفعات بیشتری می‌تواند گوشی یا تبلت شما را شارژ کند. بازار لوزام جانبی گوشی‌های هوشمند، من جمله آیفون، شلوغ و پر از نام و برند است. اگرچه تعدادی از این شارژرهای همراه معتبر، عنوان “بهترین پاوربانک برای آیفون” را یدک می‌کشند اما برای شارژ سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و گجت‌ها نیز کاملا کاربردی هستند.