نقش دکوراسیون فروشگاه جواهر در میزان فروش

در طراحی داخلی طلا فروشی، علاوه بر موارد زیبایی شناختی مثل توجه به رنگ بندی و ویترین ها، بحث امنیت و حفاظت مغازه نیز باید در نظر گرفته شود. مغازه طلا فروشی ذکر شده واقع در جنوب کشور است و کارفرما در مرحله بتون ریزی و دیوار کشی برای طرحی خاص جهت دکوراسیون مغازه طلا فروشی اعلام نیاز کردند که تیم طراحی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت مشغول به طراحی متناسب با طراحی داخلی طلا فروشی و براورد نیازهای امنیتی و زیبایی شناسی این حرفه کردند. فروش آنلاین طلا این روزها از اهمیت زیادی برخوردار شده است. در دکوراسیون داخلی طلافروشی باید به این مسئله توجه داشته باشید که لازم نیست که تمام قفسهها پر از طلا باشند.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی در این نقطه، معمولا خریداران قضاوتهای مهمی انجام می دهند؛ نظیر اینکه فروشگاه شما چقدر ارزان یا گران می تواند باشد و نورپردازی، نصبیات، ویترینها و رنگها، تا چه میزان هماهنگ هستند. نکته ای که توجه به آن بسیار اهمیت دارد این است که پس از مدتی نحوه دکوراسیون مغازه خود را تغییر دهید تا مشتریان دائمی شما که پس از مدتی باز می گردند، دکوراسیون برایشان تکراری نباشد و اجناس جدید تری را ببینند و این گونه شانس فروش اجناس را افزایش دهید. در چنین مکان لوکسی قاعدتا طراحی همه قسمت ها مهم می باشد، یکی از مهم تریت بخش ها برای طراحی، دیوارها، سقف و کف است. گاوصندوق آسانسوری سقف کوتاه یکی دیگر از انواع مدل های گاوصندوق آسانسوری میباشد.

نور طلا فروشی نباید تحریک کننده باشد در این صورت تصمیم گیری سخت می شود و نمی توان فروش موفقی را تجربه کرد. همچنین برای مغازه های عرضه کننده کالاهای لوکس و مزون های لباس طرح های کلاسیک و کاغذ دیواری هایی که دارای رنگ های گرم مانند کرم و قهوه ای هستند می توانند جلوه خاصی به مغازه ببخشند. بهترین کاغذ دیواری های ممکن برای مغازه هایی که کالاهای اسپرتی مانند لباس ورزشی یا کفش می فروشند کاغذ دیواری های سه بعدی هستند که فوق العاده جذاب می باشند. تکنیک های مهمی برای طراحی لوگو طلا فروشی وجود دارد که میتوانید برای تغییر ظاهر لوگوی مد نظر خود از معمولی به یک لوگوی مناسب از آنها استفاده کنید. پیشخوان نباید ارتفاع زیاد یا خیلی جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی کمی داشته باشد.

برای مثال توجه به ویترین بیرونی، توجه به نورپردازی، امنیت و در عین حال زیبایی درب ورودی و بسیاری از موارد دیگر جزئی از استانداردهای این فروشگاهها هستند. در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید. در عین حال از اشتباهات رایج بیشتر طراحان نیز جلوگیری میکنند.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

شما می توانید با توجه به المان های مختلفی یک دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی را رقم بزنید. به جرأت می توان گفتن که هیچ عاملی وجود ندارد تا به طور دقیق هزینه دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی را رقم بزند؛ اما با توجه به برخی مراحل برای طراحی داخلی مجتمع مسکونی می توان مقدار هزینه را به طور تقریبی محاسبه کرد. برای اینکه بتوانید ظاهری شیک و زیبا را برای طلا فروشی خود رقم بزنید ، باید موارد متعددی را درنظر بگیرید.

به عنوان مثال قطعا یک مغازه طلا فروشی و یک بوتیک لباس فروشی نمی توانند از یک نوع و طرح کاغذ دیواری استفاده نمایند و هر کدام باید کاغذ دیواری را انتخاب نمایند که اجناس و کالاهای خود را به بهترین شکل ممکن در معرض تماشا قرار دهند تا بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند. هدف از انجام عملیات دکوراسیون داخلی در نهایت این است که کار ها بهتر و با کیفیت تر انجام شود و همه چیز شکیل و زیبا باشد و حس خوبی نیز به افراد درون محیط القا شود.ما با توجه به اصول فنگ شویی و علوم روانشناسی رنگ ها و همچنین با تجربه ای که در زمینه نور پردازی داریم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت به بهترین شکل ممکن برای شما انچییز که در ذهن می پرورانید را طراحی و پیاده سازی نماییم. همگی طوری است که طلا و جواهرات در دید مشتری باشد اما امکان دستیابی به آن وجود نداشته باشد.

همانطور که می دانید نورپردازی یکی از ارکان اصلی در طراحی دکوراسیون یک فضا می باشد و می تواند هویت آن فضا را مشخص نماید به همین دلیل توجه به این امر امروزه گسترش زیادی یافته است و در واقع در هر مکان افراد به دنبال استفاده از عنصر نور جهت تزئین فضای مورد نظرشان می باشند. نکته دیگر اینکه به منظور ایجاد عمق بیشتر و کمک به طراحی دکوراسیون مغازه ، دیوار انتهایی فروشگاه را از ارتفاع خاصی آیینه بکار بردیم به 2 دلیل که ابتدا به این دلیل که وجود ایینه در طلا فروشی الزامی است و دیگر اینکه همان هدف اصلی که بزرگتر جلوه دادن مغازه بوده است .

سقف طلافروشی یکی از موارد مهم در بازسازی طلا فروشی است. همانطور که در بالا هم گفته شد مهمترین موارد در طراحی نمای بیرونی مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه نورپردازی مناسب میباشد. ودکوراسیون طلا فروشی, شامل جدیدترین طرح های دکوراسیون مغازه طلا فروشی, طراحی داخلی طلا فروشی و مدرن ترین طرح های ویترین طلا فروشی با ترکیب نورپردازی و رنگ آمیزی داخلی طلافروشی. این رنگ به واسطه ترکیب درستی که با سایر بخش ها دارد توانسته اصول پیشرفته ای را رعایت کند به طوری که مشتریان به محض دیدن فضای مغازه احساس صمیمیت جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی می کنند. در طراحی داخلی طلا فروشی، علاوه بر نکات زیبایی شناسی، مباحث امنیتی را نیز باید در نظر گرفت. طلافروشی در آن دسته از فضاهای تجاری قراردارد، که علاوه بر تاکید بر جنبه زیبایی و ظاهری فضای طلا فروشی، جنبه امنیتی بالایی را دکوراسیون طلا فروشی شیک میطلبد. طلا و جواهر فروشی های میلاد نور، برای خاص پسندها و حتی سخت پسندها، مقصد خوبیست.

طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی پوراحمد در گلسار رشت به سبک کلاسیک در سال 1396 توسط گروه طرح و ساخت شرکت نقش مهراز طراحی شد. نورپردازی داخلی ویترین که نقش مهمی در جذب مشتریان دارد باید به اندازه مناسب و کمی پر نور تر باشد. البته در هر مکان ترجیح ما به بهره گیری درست از نور طبیعی می باشد ولی مسلما نور خورشید به تنهایی نمی تواند برطرف کننده نیاز تامین روشنایی باشد و در کنار آن حتما باید از نورهای مصنوعی مناسب استفاده گردد.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

بیاید خیلی راحت وارد این مرحله شویم، قطعا هر نوع لوگو، طرح و سبک مناسب برای طلا فروشی به سرعت رشد و پیشرفت میکند. در طلا فروشی جا به جایی و انتقال طلا باید توسط فروشنده انجام شود. در بحث دیوارهایی که در دو طرف ورودی مغازه موجود میباشد سعی کردیم که هم تنوع را حفظ کنیم و هم فضایی مناسب جهت ارائه کالا را به فروشنده داده باشیم که این امر به زیبایی هر چه تمام تر در بحث معماری و دکوراسیون داخلی صورت پذیرفته است. اگر بیشتر محصولات یک مغازه را طلا، بدلیجات و جواهرآلات کلاسیک و زیبا تشکیل داده اند، بهتر است میزان روشنایی مغازه در سطح بالایی باشد تا به مطلوب ترین حالت برسد. دکوراسیون طلافروشی باید طوری طراحی شود که تمامی آیتم های قرار داده شده در ویترین توسط مشتری به راحتی قابل مشاهده باشد یعنی همه جوانب از نظر نورپردازی و محل قرار گرفتن هر آیتم جواهر کاملا در نظر گرفته شود.

طراحی مغازه طلا و جواهری

طراحی دکور باید به شکلی انجام شود که امکان دسترسی غیرمجاز به طلا و جواهرات وجود نداشته باشد. نورپردازی جذاب و مناسب از دیگر خصوصیات مهم این طراحی محسوب می شود، انتخاب لامپ ها و هالوژن ها باید به شکلی باشد که هم هزینه برق کمتری را در بر داشته باشد و هم انرژی محیط و ویترین را افزایش دهد. درگذشته از کاغذ دیواری تنها برای تزئین دکوراسیون منزل استفاده می شد اما امروزه با افزایش تنوع مدل های کاغذ دیواری شاهد استفاده از آن ها در ساختمان های اداری و تجاری نیز هستیم. معمولا برای اماکن اداری و تجاری و مغازه ها از طرح های ریز استفاده نمی کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی از جمله استفاده از آن برای ویترین طلا فروشی که توسط طراحان داخلی در فروشگاه به بهترین نحو، نصب و اجرایی میگردد. یکی از فضاهایی که نورپردازی آن نقش بسایر مهمی را ایفا می کند انواع گالری ها و فروشگاه ها می باشد که تامین روشنایی آنها با انواع چراغ فروشگاهی، چراغ ویترینی و دکور انجام می شود. اندازه و ابعاد طلا فروشی در طراحی ویترین نقش دارد. حفاظت طلا و جواهرات از تهدیدهای احتمالی ، برای طراحان باید در اولویت باشد. البته باید دقت کنید که فیروزه، عقیق و سایر سنگهای قیمتی رنگی با وجود این نور از دید مشتری بیرون میروند، اما طراحان داخلی برای رفع این موضوع نیز تدابیری را اندیشیده اند و آن هم به کارگیری از انواع روشناییهای با کیفیت بالا و همینطور دمای رنگ مطلوب است.

طراحی و بازسازی طلافروشی

از جمله مکان هایی که طراحی داخلی آنها در میزان فروش تاثیر قابل توجهی دارد می توان به طلا فروشی ها اشاره کرد؛ این مکان ها معمولاً لوکس ترین فروشگاه ها و مراکز تجاری به حساب می آیند و طراحی مدرن آنها علاوه بر ایجاد زیبایی بی نظیر در این محیط ها امنیت آنها را نیز در نظر گرفته است، شرکت انواع طراحی مدرن طلا فروشی اقدام به ارائه طراحی جدیدترین و مدرنترین ایده ها برای این مکان ها نموده است و متقاضیان می توانند در تماس مستقیم با این شرکت نسبت به درخواست طراحی طلا فروشی خود اقدام کنند. آن ها می خواستند این شعبه از طلا فروشی آن ها هم مانند سایر فروشگاه های دیگرشان با استفاده از دو رنگ طوسی تیره و زرد طراحی شود. فضای مغازه باید سرشار از انرژی مثبت و حس مطلوب باشد تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند، بنابراین نباید از طرح و رنگ های تیره که موجب کاهش انرژی و حس خواب آلودگی می شوند برای کاغذ دیواری مغازه استفاده نمود و بهتر است کاغذ دیواری انتخاب نمایید که از رنگ های روشن مات یا شفاف باشد.

جدیدترین دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

در واقع همیشه بحث خرید محصولات مورد نیاز جهت دکوراسیون داخلی و یا ویترین طلافروشی یکی از دغدغههای اصلی طلافروشان بوده که دیگر با وجود مجموعه معتبری مانند رامادر امکان دسترسی به انواع محصولات که علاوه بر زیبایی و دکوراسیون حرفه ای باعث حفظ امنیت محصولات نیز می گردد به کاری بسیار راحت تبدیل شده است. خب همه ما میدانیم که طلا هیچ وقت بی ارزش نمیشود و خریدش همیشه سودمند خواهد بود. برای طراحی داخلی فروشگاه طلا و جواهر باید چیدمان به طریقی باشد که دید بهتری برای دوربینهای مدار بسته باشد. همواره سعی کنید به شیوه ای دکور بزنید که بخشی از لباسهای فروشگاه به صورت آویزان و یا پشت ویترین باشد تا مشتری بتواند انتخاب کند و یا جذب زیبایی لباس شود. تمامی موارد باید با توجه به فعالیت، محصول یا خدمت ارائه شده باشد برای مثال طراحی دکوراسیون داخلی و نمای مغازه کفش فروشی بسیار متفاوت از مغازه طلافروشی یا مزون لباس عروس می باشد.

اگر می خواهید فضای مغازه خود را مدرن نمایید و تغییراتی در دکوراسیون داخلی آن ایجاد کنید با ما همراه باشید تا بهترین طرح های مناسب مغازه را به شما معرفی کنیم. قطعا زمانی که کارها بر اساس اصول و قواعد انجام میشود نتیجه بهتری حاصل میشود؛ از طرفی اگر طراحی دکور مغازه بر اساس اصول پیش برود قطعا روند جذب مخاطب با سهولت بیشتری اتفاق خواهد افتاد. همان طور که گفته شد طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از اهداف آن جذب مشتری و در نتیجه فروش بالا میباشد که این مورد موفقیت در کسب و کار را به همراه خواهد داشت. همان طور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شیشههای ضد ضربه و مقاوم، شیشههای ضد سرقتی هستند که طراحان داخلی در بخش ویترین طلافروشیها بکار میبرند. دکوراسیون داخلی جواهر فروشی دغدغههای متعددی دارد که باید طراحان دکوراسیون به بهترین شکل آنها را در نظر گیرند.