نقش وکیل مهاجرتی در مهاجرت به کانادا رامین میرزادگان-بیات گروپ

نقش وکیل مهاجرتی در مهاجرت به کانادا رامین میرزادگان-بیات گروپ

این کشور ثروتمند آمریکا شمالی سیاست های بسیار گسترده ای را برای جذب مهاجران به کانادا دارد. مهاجرانی که با مهارت و تجربه کافی برای رفع کمبود نیروی کاری در کانادا را داشته باشند می توانند اقامت کانادا را کسب کنند. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است. کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

  • شاید شما هم جز آن دسته افرادی هستید که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارد.
  • انتخاب یک وکیل مهاجرت حرفه ای با شهرت خوب باعث تسریع روند کار و جلوگیری از افتادن در دام کلاهبرداران و وکلای جعلی می شود.
  • شما برای اینکه بتوانید صلاحیت زندگی در یک کشور جدید را داشته باشید، نیازمند ارائه مدارک معتبری هستید که مورد پذیرش کشور مقصد واقع شود.
  • برای اینکه دقیقاً فعالیت های وکیل مهاجرت را بدانیم ابتدا باید با وظایف وکیل آشنا شویم و سپس وظایف وکیل برای مهاجرت را بیان کنیم.

بعضی افراد معتقدند انتخاب وکلای مهاجرت در خارج گزینه بهتری نسبت به انتخاب وکلای داخل ایران است. درصورت بروز مشکل در پرونده یا حتی سلب اطمینان، پیگیری مسائل برای خارج از کشور دشوار است. همچنین باتوجه‌به دوری و اختلاف ساعت، ارتباط با وکلا، پرسش و پاسخ و پیگیری‌ها کمی سخت است. استعلام شماره پروانه و مدارک فرد، به شما این اطمینان را میدهد که طرف قرارداد شما و فردی که قرارداد شما را امضا می کند، مشاور یا وکیل رسمی مهاجرت کانادا و در حقیقت صاحب مجوز این کار میباشد. عضو رسمی شورای قانون گذاری امور مهاجرت کانادا ICCRC، مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC یا اصطلاحا وکیل مهاجرت.

ارتباط با هدیه تاجیک

سپاس گزارم که تا انتهای مقاله بهترین وکیل مهاجرت در تهران همراه ما بودید. در این مقاله توضیحاتی در مورد مهاجرت و راه های انتخاب یک وکیل مهاجرتی خوب ارائه دادیم. در ادامه 10 نفر از بهترین وکیل مهاجرت تهران را معرفی کردیم تا انتخاب راحتی داشته باشید و در انتهای مقاله وظایفی که وکیل مهاجرتی باید داشته باشد را شرح دادیم، امیدوارم این مطالب برای تان مفید باشد. موسسه مهاجرتی آریا ماندگار مهر، یکی از موسسات اعزام دانشجو به کشور مالزی است.

ویژگی های یک وکیل مهاجرتی خوب در تهران

ممکن است هنگام درخواست مهاجرت از این موضوع آگاه نباشید ، در این صورت یک وکیل خوب می تواند به اینجا شما کمک کند. همچنین در مهاجرت از طریق ازدواج داشتن یک وکیل خوب به دلیل شرایط خاص و حساس بسیار مهم است. به عنوان مثال ، زندگی در چین از طریق ازدواج فرصتی بی نظیر برای زندگی و اخذ تابعیت در کشور توسعه یافته ای مانند چین است. همان طور که ذکر شد در ابتدا باید با مفهوم وکیل و وظایف او آشنا شوید که در این صورت درک مفهوم وکیل مهاجرت برای شما آسانتر خواهد بود. به نظر شما وکیل کیست و چه وظایفی دارد؟ یک تعریف ساده از وکیل شخصی است که مشاور و مدافع حقوق افراد ، نمایندگان دولت ها و مشاغل است.

سریع‌تر و راحت‌تر شدن پروسه مهاجرت

برای درخواست نوت آفیسر نیاز است که فردی که دارای اقامت و یا سیتیزن کانادا است این کار را به عنوان نماینده شما انجام دهد که شما بایستی رضایت نامه ای را طبق رضایت شما مبنی بر اینکه اطلاعات شما افشا شود را تاریخ بزنید و امضا کنید. در اغلب موارد از نظر دانش فنی و روال انجام کار فرقی بین وکیل و مشاور رسمی مهاجرت وجود ندارد. در قرارداد باید سیاست های موسسه یا مشاور در قبال هر یک از این مسائل کاملا مشخص بوده و طبق قوانین اداره مهاجرت باشد. تحصیل در بهترین دانشگاه های خارجی علاوه بر اینکه سبب ارتقای زندگی شخصی و شغلی می شود ، روشی برای مهاجرت و شروع زندگی تازه است. اگر چناچه وکیل منتخبی شما عضو کانون وکلا کانادا است از طریق سایت کانون وکلا کاناداو وب سایت رسمی دولت کانادا می‌توانید بررسی کنید.