پله برقی آسانسور

پله برقی آسانسور

به خصوص در ساختمان های ۳ طبقه و بالاتر با نصب آسانسور و بالابرهای خانگی می توان کیفیت زندگی ساکنین را ارتقا داد. بالا رفتن از پله ها در مرور زمان می تواند به مفاصل زانو آسیب برساند و این امر برای سالمندان مشکلاتی را به وجود آورده است. ساختمان‌ها نیز بر اساس ارتفاع به چهار گروه زیر تقسیم می‌شوند که در طراحی آسانسور و پله برقی بسیار مهم و تأثیرگذار است. با توجه به اینکه رشته بازسازی آسانسور یکی از مقرون به صرفه ترین و باکیفیت ترین سیستم های ارزیابی می باشد که توسط کارشناسان شرکت بالابر صنعت به یک متخصص محترم ارائه شده است.

  • در زندگی مدرنیته امروزی پله برقی و آسانسور از ملزومات جدایی ناپذیر ساختمان ها به شمار می آید.
  • هزینه نگهداری و تعمیرات موتورهای گیرلس نسبت به موتورهای گیربکس کمتر می‌باشد؛ نیاز به روغن کاری ندارد و با توجه به عدم وجود گیربکس و چرخ دنده، اصطکاک مکانیکی نیز وجود ندارد که این امر موجب می گردد با گذشت زمان کیفیت حرکتی آن به صورت چشمگیر دچار تغییر نشود.
  • برای ساخت دنده این نوع موتور از آلیاژ برنجی و مارپیچ استفاده شده است.
  • ناتان ایمز کارآفرین موفق آمریکایی برای اولین‌بار حق اختراع مدل خود (پله‌برقی) را دریافت کرد.
  • بسیاری از طبقات بالایی مرکز تجاری در ایران به دلیل عدم وجود پله‌برقی با تردد بسیار کمتری مواجه هستند و به همان نسبت رونق کسب و کار در آنها بسیار کمتر می‌باشد.

درب کابین و طبقه پس از توقف کابین به‌طور خودکار از یک سمت به سمت دیگر باز می‌شود. نوعی آسانسور است که با زنجیر یا طناب فولادی آویزان شده و نیروی رانش به طریقی به غیر از اصطکاک به آن وارد می‌شود. مشاوران یا کارشناسان می توانند پا را فراتر بگذارند و با توجه به تجربیات خود به سوالات پیش آمده و مشکلات پیش آمده در حین کار پاسخ دهند. تیم پشتیبانی سرعت ترخیص کالا تا چند لحظه دیگر پاسخگوی شما خواهد بود… ایمنی آسانسور؛ نکاتی در مورد محافظت از آسانسور در ماه های تابستان آیا می دانستید که هر سال به طور متوسط 30 حادثه… مصرف انرژی به طور قابل توجه به دلیل پایین آوردن استهلاک مکانیکی، پایین می آورد.

مزایای استفاده از پله برقی در سنندج عبارت‌اند از:

آسانسور پارلیفت از سال 1387 به این سو فعالیت خود را در زمینه ی تولید تابلو فرمان آسانسور شروع atisliftco کرده است. هدف اصلی آسانسور پار لیفت، عرضه ی با کیفیت ترین و نوین ترین قطعات آسانسور در کشور بوده است. از جمله­ ی ابداعات شرکت پار صنعت صعود می­توان به کارگیری فناوری ارتباط سریال در تابلو فرمان آسانسور، برای نخستین بار در ایران، اشاره کرد. از جمله ویژگی های مهم تکنولوژی مزبور کم شدن تراول کابل مصرفی آسانسور است. اختراعاتی چند نیز توسط شرکت پار صنعت صعود به ثبت رسیده است که از جمله ­ی آنها می­توان از سیستم ASP و ارسال اطلاعات روی سیستم تغذیه نام برد.

نکات ایمنی درباره پله برقی در سنندج

بعلاوه صنعت پله برقی پیش بینی یک رشد چشمگیر در بازارهای ناشناخته ای نظیر چین و مجارستان را نموده که رخ دادن این امر نشانه هرچه بیشتر شناخته شدن مزایای استفاده از پله برقی در دنیاست. انواع پله برقی می تواند به راحتی جایگزین راه پله های معمولی شود و علاوه بر آن هرگز نیاز نیست برای استفاده از آن، در انتظار بمانید. همچنین بسیار راحت می تواند افراد را به مکان خاصی که قصد هدایتشان را دارید، راهنمایی کنید. پله های برقی ها هرگز در اثر تغییرات آب و هوایی و بارش باران صدمه نمی بینند. بیشترین کاربرد پله برقی در اماکن عمومی مانند فرودگاه ها، مترو، ساختمان های تجاری و فروشگاه های بزرگ و …

موتور گیرلس دیسکی بلولایت 21 نفره سرعت 1 متر بر ثانیه

از جمله آنها پایین بودن بازده الکتریکی موتور (در حدود هشتاد درصد) و پایین بودن بازده مکانیکی گیربکس (در حدود 45 درصد) که موجب افزایش هزینه ها و استهلاک سیستم می‌شود. به همین خاطر موتور‌‌‌‌های سنکرون با مغناطیس دائم کم کم در صنعت آسانسور پدیدار شدند که بازده نهایی آنها گاهی به 95 درصد هم می‌رسد. گشتاور بسیار بالاتر محور موتور باعث می‌شود که نیازی به استفاده از گیربکس در این موتورها نباشد.این موتورها دارای سیستم راه اندازی پیچیده‌ای هستند و لزوماً باید با استفاده از درایور و تاکومتر مورد استفاده قرار بگیرند. اساس کار این نوع آسانسورها بر اساس نیروی اصطکاک بین سیم بکسلها و فلکه موتور است.

اصولاً ساختمان‌هایی که مجموع ساعات کاری آنها کمتر از 12 ساعت در روز است و ترافیک جمعیت در طول روز به صورت یکنواخت توزیع می‌شود باید از پله برقی‌های تجاری استفاده کنند. زنجیر پله از قطعات مهم پله‌برقی می‌باشد که معمولاً از جنس فولاد می‌باشد (شکل 4)، اما مهمترین نکته در مورد زنجیر نحوه روغنکاری است. معمولاً زنجیرها به صورت دستی یا اتوماتیک روغنکاری می‌باشد، در این صـورت توصیـه می‌شود از روغنکاری اتوماتیک استفاده شود، اما اخیراً زنجیرهایی نیز وارد صنعت شده اند کـه در طـول عمر مفیـدشان نیـازی به هیچ گونه روغنکاری ندارند. بر طبق استاندارد EN115 زاویه شیب پله‌برقی در صورتی که ارتفاع پله‌برقی (فاصله کف تا کف دو طبقه متوالی) کمتر از 6 متر باشد، نمی‌تواند بیش از °35 باشد.این در حالی است که اکثر شرکت‌های سازنده پله‌برقیها را فقط با دو زاویه °30 و °35 می‌سازند.

این محصولات از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و قابلیت پاسخگویی به نیازهای مختلف صنایع به سیستم های پنوماتیک را دارند. تابلو فرمان آسانسور پار با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و دانش روز توسط مهندسین توانای شرکت پار کنترل در ایران با کیفیت عالی و مرغوب طراحی و تولید شده است. این تابلو یکی از معتبر ترین تابلو فرمان­های آسانسور موجود در کشور است. تابلو فرمان پار در بازار کشور نیز دارای جایگاه مطلوبی بوده و کیفیت این تابلو فرمان در بین کارشناسان و متخصصین نیز تایید شده است. تابلو فرمان آسانسور پار با قدرت7/5 کیلو وات و با سرعت 1 متر بر ثانیه در کشور توسط مهندسین توانمند شرکت پار طراحی و به تولید انبوه رسید. شركت پار با توجه به طراحي سيستم هاي جديد امکان استفاده از آسانسور هاي سرعت بالای 3VF را براي ساختمان هاي مرتفع فراهم آورده است.