می سی سی پی مدنی: 6 ساختمان فرهنگی در ایالت ماگنولیا

می سی سی پی مدنی: 6 ساختمان فرهنگی در ایالت ماگنولیا

معماران: آیا می خواهید پروژه خود را برجسته کنید؟ کار خود را از طریق Architizer به نمایش بگذارید و برای خبرنامه های الهام بخش ما ثبت نام کنید.

منظره معماری می سی سی پی داست، از انعطاف پذیری، نوآوری و هویت فرهنگی را روایت می کند. از تپه‌های خاکی ساخته شده توسط مردم بومی گرفته تا عمارت‌های پیش از جنگ ناچز و طرح‌های مدرنیستی در ،ون، سازه‌های این ایالت گواهی بر گذشته می‌سی‌سی‌پی و ،، است که آن را خانه نامیده‌اند. تا به امروز، یکی از ویژگی های مشخص معماری در می سی سی پی، ارتباط عمیق با تاریخ و سنت های این ایالت است.

بسیاری از ساختمان‌ها در می‌سی‌سی‌پی ،یبی از سبک‌های معماری را به نمایش می‌گذارند، از احیای یون، و ویکتوریایی گرفته تا هنر دکو و مدرنیسم، که منع،‌کننده تأثیرات متنوع این ایالت است. پروژه های بعدی ساختمان های فرهنگی و عمومی معاصر را در سراسر ایالت به نمایش می گذارند. آنها که در طیف وسیعی از برنامه ها و مقیاس ها طراحی و ساخته شده اند، نگاهی اجمالی به گذشته و روش های ساخت و ساز مختلف می دهند. آنها با هم، ساختمان هایی را برجسته می کنند که امروزه به شکل گیری هویت ،ت ادامه می دهند.


موزه صنایع دریایی و دریایی

توسط H3 Hardy Collaboration Architecture، Biloxi، می سی سی پی

موزه صنایع دریایی و دریایی در بیلو،ی، می سی سی پی، تاریخ دریایی منطقه را حفظ و تفسیر می کند. این موزه که توسط طوفان کاترینا ویران شد، اکنون در یک ساختمان جدید 19580 فوت مربعی با نمایشگاه‌ها، اتاق‌های جلسه، مناطق اداری و انباری قرار دارد. گا،ی اصلی حلقه Nydia دهه 30 را به نمایش می گذارد که در شیشه محصور شده است تا جلوه خیره کننده “کشتی در بطری” ایجاد کند. قایق های کوچکتر مجاور در یک گا،ی دو ارتفاع برای چندین زاویه دید معلق هستند.

طراحی موزه شامل نقش‌های تخته‌ای روی پانل‌های بتنی و باله‌های ف،ی برای تابش نور خورشید است. این ساختمان که برای برآورده ، ا،امات FEMA مرتفع شده است، فضای امنی را برای مصنوعات، کارکنان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کند و منطقه زیر آن برای اه، آموزشی استفاده می‌شود. این موزه با پارک آبی بیلو،ی تکمیل می شود که غرفه های روباز و زمین بازی برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد.


مرکز آموزش رایلی دانشگاه ایالتی می سی سی پی + هنرهای نمایشی و خانه اپرای بزرگ

توسط Martinez+Johnson Architecture، Meridian، می سی سی پی

م،ن به لطف بازسازی خانه اپرای بزرگ در سال 1891 و تبدیل مار،، فروشگاه بزرگ روتنبرگ و ساختمان نیوبری به مرکز رایلی در دهه 1890 به ،وان یک مقصد فرهنگی ظاهر شده است. این ساختمان‌های تاریخی که مدت‌ها خالی بودند، توسط دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی، با بودجه و نظارت فدرال، به مرکزی برای آموزش و هنرهای نمایشی تبدیل شدند. Martinez+Johnson پروژه پیچیده را رهبری کرد و خانه اپرای بزرگ را برای استفاده مدرن به روز کرد و یک مرکز آموزشی در اطراف آن برنامه ریزی کرد.

کل ساختار به سیستم های ساختم، جدید نیاز داشت و سیستم های اجرایی اضافی به فضاهای تئاتر و رویداد اضافه شد. مناطق پشتی خانه توسعه یافتند و یک خانه صحنه جدید در داخل پاکت موجود معلق شد. این پروژه شامل بازسازی یا بازآفرینی ده‌ها ماده اوا، قرن نوزدهم بود و به یک استراتژی پیچیده ایمنی زندگی نیاز داشت تا اطمینان حاصل شود که همه ساختمان‌ها با هم کار می‌کنند. از طریق گفتگوی مداوم با خدمات پارک ملی و اداره آرشیو و تاریخ می سی سی پی، این پروژه به هدف خود برای احیای این بناهای تاریخی برای نسل های آینده دست یافت.


بازسازی کتابخانه جیمز اچ وایت

توسط دووال دکر، ایتا بنا، می سی سی پی

کتابخانه جیمز اچ وایت در دانشگاه ایالتی دره می سی سی پی در ادغام با محوطه دانشگاه و بهبود زندگی دانشجویی با چالش هایی مواجه بود. علیرغم استفاده کاربردی آن، مکان جامد بیرونی و مرکزی کتابخانه باعث شده بود که فضای سبز اطراف احساس عدم ارتباط برقرار کند. با بودجه محدود، دانشگاه به دنبال مداخلات استراتژیک برای تغییر ساختمان بود.

برای پرداختن به این مسائل، پروژه دووال دکر بر ش،تن استحکام نمای کتابخانه متمرکز شد. محفظه‌های نور، دو طبقه جدید اضافه شدند، که ضربات عمودی ایجاد می‌کند که انرژی را توزیع می‌کند و ساختمان را به محوطه دانشگاه باز می‌کند. این خلیج ها دانش آموزان را به فضاهای مطالعه پر از نور طبیعی دعوت می کنند و جذابیت و عملکرد کتابخانه را افزایش می دهند. در داخل، پشته‌های کتابخانه مرکز ساختمان را اشغال کرده‌اند، که توسط کیوسک‌های اطلاعاتی و اتاق‌های مطالعه پر از نور احاطه شده‌اند که محفظه و فضای باز را متعادل می‌کند. این طراحی یک تعامل پویا بین فضای داخلی و خارجی ایجاد می کند و کتابخانه را به ،وان یک مرکز پر جنب و جوش برای یادگیری و تعامل جامعه احیا می کند.


مرکز عدالت می سی سی پی

توسط دووال دکر، ایندیانولا، می سی سی پی

دفتر مرکز عدالت می سی سی پی در ایندیانولا تحت بازسازی 6000 فوت مربعی قرار گرفت تا به ،نان دلتای می سی سی پی مشاوره حقوقی بدهد. این ،نان که با موانع قابل توجهی برای خدمات حقوقی روبرو هستند، اغلب مورد استثمار و به حاشیه رانده شدن قرار می گیرند. این پروژه با هدف تجسم احترام و امید به این افراد، ارائه دسترسی ویترین فروشگاه به وکلا و در عین حال تضمین حریم خصوصی و حیثیت بود.

بازسازی با تمیز ، و تعمیر یک فروشگاه مبلمان متروکه آغاز شد که به ،وان پوسته پروژه عمل می کرد. پارتیشن های تخته گچی ارزان قیمت برای ایجاد اتاق هایی برای عملیات خدمات قانونی استفاده شد که موقعیت استراتژیک برای به حدا،ر رساندن نور طبیعی داشتند. در مرکز طراحی، دیواری به شکل پویا با روکش کاشی سفالی قرار دارد که قوس می‌شود و در فضا متمایل می‌شود. این دیوار نه تنها اتاق ها را متحد می کند، بلکه به ،وان یک لنگر لمسی و پویا، نماد امنیت و امید به آینده است.


مرکز آموزش دریایی در آزمایشگاه تحقیقاتی ساحل خلیج ،

توسط Lake|Flato Architects، Ocean Springs، می سی سی پی

برنده هیئت داوران، نهمین جوایز سالانه A+، معماری + تغییر اقلیم

در سال 2005، طوفان کاترینا مرکز قبلی آموزش دریایی را در آزمایشگاه تحقیقاتی ساحل خلیج در اوشن اسپرینگز ویران کرد. تأسیسات جدید با چالش‌های بیشتری مواجه شد که طوفان ناتی در طول ساخت‌وساز به آن حمله کرد. برای اطمینان از انعطاف پذیری، پایداری و دوام، مرکز جدید برای مقاومت در برابر بلایای طبیعی طراحی شده است. این مرکز تکنیک‌های ساختمان‌سازی ساحلی پایدار را به نمایش می‌گذارد و بر استفاده از چوب برای ،یب با جنگل‌های مسطح کاج در مجاورت تأکید دارد.

این پروژه دارای ک، های درس در فضای باز، آزمایشگاه ها، دفاتر اداری، فضاهای مونتاژ، مناطق نمایشگاهی و یک پل معلق عابر پیاده است که فرصتی منحصر به فرد برای مطالعه تالاب های خلیج و جزر و مد می سی سی پی را به محققان ارائه می دهد. برای به حداقل رساندن تاثیر بر محیط زیست، این تیم با زیست شناسان و بوم شناسان سایت مشورت ،د تا منطقه ساختم، با کمترین حساسیت ا،یستم و ارتفاع من، را انتخاب کنند. ساختمان ها در داخل تاج درخت موجود قرار گرفتند تا به ،وان یک بادگیر طبیعی عمل کنند. مواد برای تأثیر کم بر سلامت ،نان و جلوگیری از آلودگی اقیانوس در صورت وقوع فاجعه، با بلوط سفید و کاج زرد ج،ی برای سهولت تعمیرات آتی با استفاده از منابع محلی، انتخاب شدند.


کلیسای هاتسبورگ

توسط Suzane Reatig Architecture, Hattiesburg, Mississippi

خانه دعا، یک کلیسای جدید در هاتسبورگ، برای یک جماعت کوچک طراحی و ساخته شد. این پناهگاه دارای کف‌های بتنی صیقلی، نیمکت‌های چوبی و یک چراغ آویز بزرگ در بالای محراب است که فضایی روشن و دلپذیر را ایجاد می‌کند. تیرچه های فولادی با نورپردازی مسیر سقف را تشکیل می دهند و پنجره های بلند مغازه نور طبیعی و حریم خصوصی را فراهم می کند.

در بیرون، کلیسا با سنگ خا،تری روشن با یک صفحه ف،ی سوراخ شده ساخته شده است که نور روز را به داخل می دهد و از گرمای بیش از حد جلوگیری می کند. چراغ های LED آبی نما را در شب روشن می کنند و آن را به چراغی در جامعه تبدیل می کنند. سالن اجتماعات فضای ناهارخوری با پنجره های کف تا سقف و چراغ های آویز ارائه می دهد که فضایی باز و روشن ایجاد می کند.

معماران: آیا می خواهید پروژه خود را برجسته کنید؟ کار خود را از طریق Architizer به نمایش بگذارید و برای خبرنامه های الهام بخش ما ثبت نام کنید.

منبع: https://architizer.com/blog/inspiration/collections/mississippi-civic-buildings/