هتل مارلیک تهران : بهترین قیمت و پشتیبانی علی بابا | ariabooking

هتل مارلیک تهران : بهترین قیمت و پشتیبانی علی بابا | ariabooking

تالار پذیرایی برای برگزاری جشن‌ها و گردهمایی‌ها در دسترس عموم قرار دارد. مهمانان مقیم می‌توانند با تهیه بلیط نیم‌بها از استخر هتل مارلیک تهران در طبقه زیرزمین استفاده کنند. رستوران، چایخانه سنتی، روم سرویس، و تالار پذیرایی برخی از امکانات و خدمات هتل مارلیک تهران هستند که برای مهمانان فراهم شده‌اند.

  • هتل مارلیک دارای پارکینگ اختصاصی 50 خودرو بوده و دسترسی آسان به مراکز تجاری و خرید و دسترسی تردد آسان به سامانه BRT و مترو از ویژگیهای این هتل است.
  • میز و صندلی رستوران افتضاح در حدی که پا زیر میز نمیره و باید از فاصله یک متری صبحانه میل کنید.
  • با 5 دقیقه پیاده‌روی از هتل به سمت خیابان انقلاب هم به ایستگاه مترو دروازه دولت دسترسی خواهید داشت.
  • هتل مارلیک تهران در نبش چهارراه سمیه قرار گرفته و چشم انداز اتاق های آن رو به خیابان می باشند.
  • همچنین رستوران هتل برای وعده‌های ناهار و شام فعال است و انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند.
  • دسترسی آسان به بازار بزرگ تهران و مراکز تجاری و خرید، فاصله نزدیک به اتوبوس‌های تندرو و مترو از ویژگی‌های این هتل می‌باشد.

با رزرو این هتل، یک هدیه 1,400,000 تومانی برای استفاده از تفریحات کیش به شما تعلق می‌گیرد. این هدیه مجموعی از تخفیف‌های مختلف برای انواع تفریحات کیش است. اطلاعات تکمیلی از لیست تخفیف‌ها و معرفی تفریحات را از لینک زیر دریافت نمایید. برای رزرو اتاق میبایست در ابتدا تاریخ شروع و مدت اقامت خود را مشخص کنید. هتل خوبی بود، برخورد کارکنان مناسب بود، فضای پارکینگ محدود بود، آسانسورها هم کمی قدیمی بودند، در مجموع قابل قبول و خوب بود، من راضی بودم.

امکانات کلی هتل مارلیک تهران

شما می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در وب سایت رهی نو، فاکتور تمامی رزروهای خود را دریافت نمایید. تمامی خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. شما می توانید مبلغ نهایی رزرو خود را به یکی از شماره کارت های زیر واریز نموده و پس از واریز وجه، مشخصات واریز را در فیلدهای زیر وارد کنید. توجه داشته باشید که رسید وجه واریز شده را تا روز اقامت در هتل نزد خود نگهداری کنید.

جنگل جیغ، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و وحشتناک در دل طبیعت مشهد

یکی از هتلهای با سابقه تهران، هتل مارلیک است که در سال 1389 تحت بازسازی کامل قرار گرفته و اکنون بعنوان یک هتل 3 ستاره با کیفیت و تمیز آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران می باشد. هتل مارلیک تهران واقع در خیابان مفتح در سال ۱۳۴۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۲ بصورت کامل بازسازی و به تجهیزات مدرن مجهز گردیده است. ساختمان این هتل سه ستاره با طراحی داخلی لوکس در ۵ طبقه بنا و دارای ۴۸ باب اتاق و سوئیت مجهز با امکانات رفاهی مناسبی می‌باشد. از ویژگی‌های این مجموعه، دسترسی آسان به متروی شهید مفتح و دروازه دولت، اتوبوس های BRT و مراکز خرید می‌باشد.

نظرات مسافران 1 نفر تجربه اقامت خود را نوشته اند

هزینه اقامت کودک بزرگ‌تر از شش سال به صورت یک فرد کامل محاسبه می‌شود. در صورت کنسل کردن مهمان دیگر ،امکان رزرو برای شما وجود دارد.و همکاران ما با شما تماس خواهند شماره تلفن های ایران گرفت. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید. پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.