خرید انواع لوازم جانبی شیر آلات با بهترین قیمت نید صنعت | کسری ساران

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و در صورت خرید این شیرآلات با همکاران ما در بازرگانی کشیشی تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نظر خود را کسب نموده و اقدام به خرید شیرآلات صنعتی مد نظر خود کنید. بازرگانی کشیشی به عنوان نمایندگی اصلی شودر، ارائه دهنده انواع شیرالات شودر می باشد. عواملی مانند قیمت مواد اولیه، قیمت ارز و هزینه حمل و نقل از این موارد محسوب می‌شوند.

مجرابند شیر گوه ای با زاویه 3 تا 5 درجه به شکل مخروطی استوانه می باشد که این نوع مجرابند مخروط، آببندی کامل بین آن و نشیمنگاه را شیر فلکه صنعتی قیمت فراهم می کند. شیر با اکچویتور هیدرولیکی از اجزای شیر و عملگر هیدرولیکی که با سیال روغن کار می کند تشکیل می شود. برای معادن یا تونل هایی که احتمال انباشته شدن گاز وجود داشته باشد به علت جلوگیری از ایجاد جرقه و اشتعال از شیر هیدرولیکی استفاده می شود.

  • مجرابند (Closure Member) شیرآلات خطی مانند شیر کشویی و یا شیر کروی، با حرکت عمودی یا افقی مسیر سیال را قطع یا وصل می کنند.
  • شکل مجرابند در شیرآلات مختلف به صورت های دیسکی، توپی، مخروطی، دروازه ای و غیره می باشد.
  • شیرهای صنعتی عمدتا همه ی سیالات مورد استفاده را مدیریت می کند.

قیمت شیرآلات صنعتی توسط شرکت توسعه مهندسی نیکو

شرکت نیکو نماینده شرکت آیواز ترکیه و فروش شیرآلات صنعتی در ایران
تامین کننده انواع شیرآلات صنعتی از جمله شیر پروانه ای ( Butterfly Valve ) ، گیت ( Gate Valve ) ، گلاب ( Globe Valve… ساختار کلی شیر صمعتی به گونه ای است که دارای یک بدنه بوده و که این بدنه میتواند فشار سیال را تحمل کند. کارکرد اصلی شیر صنعت برای تغییر جهت جریان سیالات و فشار آن ها میباشد.

شیر اکسپوز هانگسن مدل 5/16-5/16

ایـنرژی ایـن افتخـار را دارد کـه اولیـن مرجـع تخصصـی نقـد، بررسـی و فـروش اینترنتی کالا در حـوزه سـوخت، انـرژی و صنایـع وابسـته بـه آن در ایـران اسـت. مطالعـات صـورت گرفتـه حاکـی از وجـود معضـلات عدیـده ای بـرای تامیـن تجهیـزات صنایـع تخصصـی ســوخت کشــور و صنایــع مرتبــط آن بــوده اســت.ما در ایــنرژی بــه دنبــال حــل ایــن مشکلات در سطح کلان کشوری هستیم.

شیرآلات صنعتی کنترلی

دوام بالایی دارند و به دلیل کیفیت بالایی که در تولید آن صورت گرفته تا سال ها قابل استفاده می باشند. عملگر شیرآلات صنعتی یک ابزاری است که یک حرکت چرخشی را ایجاد خواهد کرد و این کار بعد از آمدن پیام از سیستم های کنترلی انجام خواهد شد. انواع شیرآلات صنعتی زیاد است آنچه در اینجا بیان می شود مطالبی در رابطه با انواع شیرآلات صنعتی خواهد بود تا انواع آن را برای استفاده در صنایع مختلف برای شما معرفی کنیم. ساقه ولو از بالا به بدنه شیر، با رزوه و یا خار و رابط به عملگر متصل می شود و از قسمت پایین به شکل های پرس و جوش و غیره نصب می گردد. بسته به نوع، اندازه و پیچیدگی شیر، بدنه شیر ممکن است از یک قطعه تشکیل شده باشد یا از چندین قطعه مجزا ساخته شود. فرآیندهای ریخته‌ گری مدرن که از هسته‌ ها استفاده می‌کنند، امکان افزودن حفره‌ های پیچیده داخلی را فراهم می‌کنند.

شیرهای دروازه‌ای یا گِیت ولو (Gate Valve):

خرید انواع لوازم جانبی شیر آلات با بهترین قیمت نید صنعت | کسری ساران