خانه رنگارنگ و دارای الگوی این زوج در سانفرانسیسکو برای همیشه طراحی شده است

Clever logo

چیزی که در مورد زندگی در یک ملک قدیمی با استخوان های بزرگ (اگر فرسوده) است، تصمیم گیری در مورد زمان و نحوه زندگی جدید است. برای یک زوج نویسنده-عکاس در سانفرانسیسکو، نقطه عطف مرگ نزدیک آشپزخانه آنها بود، که، همانطور که طراح داخلی کریستین لین می گوید، “بخواهیم بگوییم، پاسخگو نبود.” این خانه به سبک شینگل مربوط به سال 1906 است و این زن و شوهر، آشیانه خالی با کودکان بالغ، سال ها در یکی از سه آپارتمان آن زندگی می کنند. کریستین، بنیانگذار و مدیر استودیوی طراحی AD PRO Directory مستقر در سانفرانسیسکو، Form + Field، که این زوج از طریق یک آشنایی مش، با او در ارتباط بودند، می‌گوید: «آنها واقعاً این مکان را دوست دارند و قرار است این مکان خانه ابدی آنها باشد. اما با روندی که همه چیز پیش می رفت، برای همیشه یک کشش بود. چیدمان ها ناکارآمد بودند، حمام ها فاقد انرژی بودند، و دیوارها از نظر فرسودگی بدتر بودند. همانطور که زن و شوهر آن را دیدند، تنها راه برای زنده ، خانه این بود که آن را به زمان حال احضار کنند و در عین حال به گذشته اش احترام بگذارند.

تصویر ممکن است حاوی لامپ داخلی باشد طراحی داخلی میز مبلمان میز صندلی معماری ساختمان و اتاق غذاخوری

یک طرف اتاق خانواده به ،وان یک دفتر کوچک، ناهار خوری یا هر چیزی که برای لحظه مورد نیاز است، ظاهر می شود. این فضا با یک میز چوبی از مجموعه مالکان و صندلی های قدیمی Angelo Mangiarotti Tre 3 از 1stDibs تج، شده است.

الهام بخش خلوت یک هنرمند جمع آوری شده بود. کریستین که اولین سفارش کاری اش به روز رس، معماری اصلی سبک شینگل با جزئیات و پرداخت های تمیزتر بود، می گوید: «با توجه به اینکه مشتری ها هر دو خلاق هستند، ما رنگ ها و ال،ای بازیگوش زیادی را تصور کردیم. در مورد پالت، طراح به سراسر حوض نگاه کرد و جزئیات را از سراسر دریای مدیترانه است،اج کرد. آنها سال ها پیش از ماه عسل خود به ایتالیا الهام گرفتند و عاشق رنگ های غنی و گرما بودند. این واقعاً پالت ما را آگاه کرد. او و تیمش – که شامل طراحان گابریل بارنارد-ادز و ک، ریوردان بودند – همچنین جواهرات قدیمی جدیدی را به ،یب اضافه ،د که در قفسه های سفارشی در آشپزخانه و در کنار مجموعه کتاب های ارزشمند این زوج قرار دادند. کریستین درباره این فضا می‌گوید: «همسر بسیاری از نوشته‌هایش را در آنجا انجام می‌دهد، بنابراین مهم است که احساس راحتی بیشتری نسبت به یک آشپزخانه معمولی داشته باشد.

تصویر ممکن است شامل معماری ساختمان میز غذاخوری میز ناهارخوری مبلمان فضای داخلی میز اتاق و طراحی داخلی باشد
تصویر ممکن است حاوی صندلی مبلمان داخلی باشد نقاشی هنری طراحی داخلی قفسه کتاب جام بشقاب چوبی و چوب سخت

رنگ های گرم و راه راه یادآور تعطیلات ایتالیایی با فضای ذخیره سازی آشپزخانه ادامه می یابد.

تصویر ممکن است شامل فضای داخلی بشقاب نقاشی هنر طراحی داخلی باشد جعبه پنجره پنجره پنجره فرد و ماشین

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/this-couples-colorful-pattern-rich-san-francisco-،me-is-designed-to-last-forever