کلی ورستلر می‌گوید: «فکر می‌کنم کارم متمایز می‌شود، زیرا از روحیه‌ام پیروی می‌کنم».

کلی ورستلر می‌گوید: «فکر می‌کنم کارم متمایز می‌شود، زیرا از روحیه‌ام پیروی می‌کنم».

کلی ورس، اغلب به ،وان شناخته شده ترین نام طراحی داخلی معاصر مورد ستایش قرار می گیرد. در این مصاحبه، او به Dezeen در مورد ساخت سبک بافت دار و التقاطی خود می گوید.

طراح داخلی آمریکایی Wearstler از اواسط دهه بیست سالگی خود در اتاق رختکن کار می کرد و به یکی از برجسته ترین نام های این رشته تبدیل شد.

او به Dezeen گفت: “من در مورد تفاوت های ظریف وسواس دارم.” “من طراحی را بی حد و حصر و تعریف نشده می بینم، اما اگر مجبور باشم یک کلمه را برای توصیف رویکردم انتخاب کنم، آن “می،ولوژی” خواهد بود.”

پرتره کلی ورس،پرتره کلی ورس،
برترین ها: کلی ورست، فضای داخلی هتل آستین پرپر را طراحی کرد. ع، از Ingalls P،tography. ع، از جویس پارک

طراحی داخلی سطح بالا در سال های اخیر تحت سلطه مینیمالیسم و ​​براق بودن بوده است، اما پروژه های Wearstler به خاطر عظمت التقاطی خود شناخته می شوند.

استودیوی او مسئول طراحی داخلی در تعداد زیادی از هتل های مجلل، از جمله چهار مکان در سراسر آمریکای شمالی برای Proper Hotel Group است.

به ،وان مثال، او یک شاخه آستین را با یک راه پله بلوط مجسمه سازی ایجاد کرد که به ،وان یک زیگورات از پایه برای گلدان های سرامیکی منفرد عمل می کند. در همین حال، The Downtown LA Proper دارای 136 نوع منحصر به فرد کاشی قدیمی یا سفارشی است.

“لو، بودن بیشتر یک احساس است تا یک کیفیت خاص”

ورست، گفت: “از نظر من، تجمل بیشتر یک احساس است تا یک کیفیت خاص و ملموس.” “همه چیز در مورد بافت و احساس است، اما همچنین داستان سرایی و مراقبت در نظر گرفته می شود.”

او افزود: «لو،‌ترین فضاها اشیای منحصربه‌فردی را که هرکدام تاریخ، ماهیت و شخصیت خاص خود را دارند، گرد هم می‌آورند و گفتگوی ظریف بین آنها را تشویق می‌کنند.

تکنیکی که من همیشه دوست دارم در هنگام دنبال ، حس تجمل از آن استفاده کنم، ،یب اقلام قدیمی و عتیقه با قطعات مدرن تر است. تاریخچه و شخصیتی که با مبلمان ک،یک همراه است به ایجاد یک تجربه “لو،” کمک می کند.”

این رویکرد در پروژه‌های مس، و ،ده‌فروشی Wearstler نیز منع، شده است، که او تمایل دارد آن‌ها را با ،یب‌های بعید از قطعات پر کند – عادتی که او به بازدید از نمایشگاه‌های عتیقه و حراج‌ها با مادرش، که فروشنده عتیقه‌فروشی بود، در دوران جو، برمی‌گردد.

کلبه موج سواری مالیبو اثر کلی ورس،کلبه موج سواری مالیبو اثر کلی ورس،
Wearstler همچنین خانه تعطیلات خود را در مالیبو ایجاد کرد. ع، از Ingalls P،tography

از جمله این پروژه ها، کلبه ساحلی خود طراح در دهه 1950 در مالیبو، کالیفرنیا است که با اشیایی که به صورت دست ساز، روستایی و خام انتخاب شده اند، مبله شده است.

Wearstler همچنین فرش شگ موجود خانه را با علف دریایی جایگزین کرد تا به محیط ساحلی اطراف اشاره کند.

ورست، می گوید: «فلسفه طراحی من ریشه در تعهد قاطع به کنار هم قرار دادن و کنتراست دارد، خواه این در رابطه با بافت ها و رنگ ها، مواد و یا حتی دوره های زم، باشد.

“برای من، تضاد چیزی است که حس روح را به یک فضا می‌آورد. علاقه ایجاد می‌کند، اجازه می‌دهد فضا زندگی خودش را بگیرد و آن را با احساس اصالت واقعی آغشته کند.”

“هوش مصنوعی فرآیند خلاقیت ما را به طور تصاعدی غنی کرده است”

ورس، می گوید که فلسفه طراحی او تا حدودی با کار در صنعت فیلم در اوایل کارش شکل گرفت.

قبل از تشکیل استودیوی همنام خود در کالیفرنیا در سال 1995، او در نقش‌های مختلفی از جمله دکوراسیون صحنه و کارگرد، هنری کار کرد – تجربه‌ای که او ادعا می‌کند درک او از “احساس و جو” یک فضا را شکل داده است.

Wearstler به Dezeen گفت: «زمان کار من به ،وان طراح صحنه قطعاً بر رویکرد من در طراحی داخلی تأثیر گذاشت.

کار روی دکورهای فیلم به من اهمیت نیت دراماتیک را آموخت و این ،صر کلیدی کار من در طول زندگی حرفه‌ای من باقی ماند.»

ورس، علیرغم تمایلش به قطعات قدیمی، بر اهمیت بالا رفتن از چالش‌های معاصر – به ویژه هوش مصنوعی (AI) و تأثیر آن بر طراحی تأکید کرد.

استودیوی Wearstler از سال 2021 از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند – که او آن را “متحد” می نامد – و از پلتفرم های تولید تصویر از جمله DALL-E و Midjourney به ،وان ابزاری برای تولید ایده یاد می کند.

در همان سال، طراح یک گاراژ مجازی ایجاد کرد که به شکلی بازیگوشانه به ،وان خانه ای برای هامر الکتریکی بازیکن بسکتبال لبرون جیمز تصور می شد که با رندرهایی از مبلمان طراحی شده توسط Wearstler از جمله نیمکت اکو استودیو و میز کناری Monolith تزئین شده بود.

Wearstler می‌گوید: «بسیاری از مردم معرفی هوش مصنوعی را یک چالش می‌دانند، اما من به آن به ،وان یکی از بهترین ابزارهای رشد فکر می‌کنم. هوش مصنوعی فرآیند خلاقیت ما را به طور تصاعدی غنی کرده است.

او افزود: “به ،وان طراحان، مسئولیت ما این است که مرزهای هنر خود را جابجا کنیم و فضاهایی ایجاد کنیم که به زیبایی و هنرمندانه دنیای اطراف ما را منع، کنند.” هوش مصنوعی ابزاری حیاتی است که به ما امکان می‌دهد این کار را به روش‌های جدید و خارق‌العاده انجام دهیم.»

گاراژ مجازی توسط کلی ورست، برای هامر الکتریکی لبرون جیمز طراحی شده استگاراژ مجازی توسط کلی ورست، برای هامر الکتریکی لبرون جیمز طراحی شده است
پروژه های Wearstler شامل یک گاراژ مجازی برای لبرون جیمز است

Wearstler شش کتاب منتشر کرده است و با 2.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، او اغلب به ،وان شناخته شده ترین نام طراحی داخلی در نظر گرفته می شود.

او تأمل کرد: «فکر می‌کنم کارم برجسته است، زیرا از روحیه‌ام پیروی می‌کنم. چه من در حال طراحی یک هتل، یک اقامتگاه خصوصی یا یک محصول هستم، ویژگی‌های احساسی و فیزیکی آن را به یک اندازه در نظر می‌گیرم.»

مهم‌تر از همه، من تلاش می‌کنم از طریق طراحی‌هایم به مشتریان و مشتریانم شادی بیاورم. مطمئن نیستم که این چیزی است که مرا به «قابل شناسایی‌ترین نام» تبدیل می‌کند، اما اگر با شخصی که در یک فضا زندگی می‌کند، طراحی می‌کنید یا نه. با در نظر گرفتن یک چراغ یا صندلی، کار شما طنین انداز خواهد شد.”

Dezeen در عمق
اگر از خواندن مصاحبه ها، نظرات و ویژگی های Dezeen لذت می برید، در Dezeen In Depth مش، شوید. این خبرنامه که در آ،ین جمعه هر ماه ارسال می‌شود، مک، واحد برای خواندن داستان‌های طراحی و معماری در پشت سرفصل‌ها فراهم می‌کند.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/04/23/kelly-wearstler-interior-design-interview/