ماتیو بلزی از Bottega Veneta در طراحی کلاسیک لوکوربوزیه الهام می گیرد

Architectural Digest logo

تصویر ممکن است حاوی مبلمان کابینت جعبه جعبه و جعبه دارو باشد

On The Rocks، نصب جدید Bottega Veneta با C،ina، تا 20 آوریل در Pi،a San Fedele 1/3 در میلان در معرض دید قرار می گیرد.

ع،: توسط Bottega Veneta.

این موضوعی است که او به خانه در باند فرودگاه چکش زد، از لباس ها (رنگ های سوخته و موتیف های آوازی) گرفته تا دکورها، که شامل اقتباس هایی از صندلی نمادین LC14 Tabouret Cabanon لوکوربوزیه بود. آ،ین مورد از همکاری‌های مکرر بوتگا ونتا با کاسینا، هر جعبه دارای یک روکش ذغالی سفارشی بود، گویی تاریخ دوباره از خا،تر بیرون می‌آید.

تصویر ممکن است حاوی کف و چوب باشد

نسخه های سوخته صندلی در نمایشگاه زمستان 2024 این بر،ب؛ نسخه های اصلی موجود توسط C،ina.

ع،: توسط Bottega Veneta.

ب،ی برای اولین بار در دوران دانشجویی با LC14، پیچ و تاب هوشمندانه لوکوربوزیه در سال 1952 روی یک جعبه ساده روبرو شد. Blazy می‌گوید: «من از این توانایی برای بالا بردن چیزهای ساده، برای تغییر منظور از شی معمولی به یک قطعه طراحی مشخص الهام گرفته‌ام،» با اشاره به اینکه ایده سکوی چند منظوره برای کابین لوکوربوزیه در کوت دازور طراحی شده است. ، “از یک جعبه ویسکی که او در ساحل پیدا کرد آمده است.” این عمل گرایی، شوخ طبعی، و روحیه ی حرکت ، همچنان با Blazy طنین انداز می شود. این طراح مد خاطرنشان می‌کند: «همیشه گفته‌ام که Bottega Veneta، با تخصصش در کیف و کالاهای چرمی، در مورد حرکت، راحتی و رفتن به مکان‌ها است. جایی که لوکوربوزیه محیطی برای زندگی ایجاد کرد، بوتگا ونتا لباس هایی برای زندگی در آن ایجاد می کند.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/bottega-venetas-matthieu-blazy-finds-inspiration-in-a-cl،ic-le-corbusier-design