فروش اقساطی خودرو تحویل 24 ساعته | kamapress

فروش اقساطی خودرو تحویل 24 ساعته | kamapress

کوییک در واقع جایگزین پراید است این خودروی جمع وجور در 3 تیپ دنده ای ، اتوماتیک و فول آپشن عرضه شد. برای خرید کوییک با شرایط اقساطی یک فرصت طلایی برای شما فراهم شده است. در صورتیکه ثبت نام سایپا را بدون داشتن گواهینامه، انجام دهید، به مدت 3 سال از شرکت در شرایط فروش فوری سایپا و پیش فروش محصولات سایپا و ایران خودرو، محروم می شوید.

  • این مجموعه در تلاش است تا با فروش انواع خودروهای داخلی، بهترین شرایط را برای مشتریان خود فراهم سازد.
  • چنانچه فرد خریدار ناگزیر به فروش ماشین باشد، باید پیش از اقدام، با فروشنده تسویه حساب کرده و تمام پول باقی مانده از خرید خودرو را به طور کامل بپردازد.
  • هر چه تعداد اقساط بیشتر باشد، قطعاً مبلغ اقساط کاهش پیدا می کند و افراد راحت تر می تواند از عهدۀ تسویه کامل و پرداخت اقساط برآیند.
  • مدت زمان پرداخت اقساط بسته به شرکت فروشنده متفاوت است بنابراین تعداد اقساط در قرارداد ذکر می­شود.
  • 14- در قراردادهای پیش فروش سایپا، سود مشارکت و سود انصراف درنظرگرفته نشده و معادل صفر است.

ساینا، محصولی از شرکت خودروسازی سایپا، با امکاناتی نظیر سنسور پارک عقب و نشانگر تعویض دنده، رانندگی آسان‌تر و امن‌تری فروش اقساطی سایپا تحویل فوری را ممکن می‌سازد. آپشن‌های روشنایی مانند دیلایت و چراغ بدرقه امنیت را در تاریکی شب تضمین می‌کنند. آپشن‌هایی مانند نمایش دمای بیرون و شارژ USB، همراه با صندلی‌های تنظیم‌شونده ۶ حالته و ۴ حالته، آسایش را در طول سفر فراهم می‌آورند.

افزایش حقوق کارمندان در سال 1402

اولین گام برای خرید اقساطی سایپا، بررسی شرایط فروش اقساطی پیشنهاد داده شده می باشد. در نظر گرفتن زمان تحویل خودرو و سند از دیگر موارد مهم در امور خدمات خرید و فروش اقساطی محصولات سایپا به شمار می روند. با توجه به تعدد مدل های خودرو که توسط مرکز دنیای خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شوند، شما راحت تر از گذشته می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

طرح جدید فروش اقساطی پراید ۱۳۱+ جزئیات

ایتی سایپا مشاوره رایگان در زمینه انتخاب بهترین خودروی مناسب شما نیز ارائه می دهد که با توجه به موجودی شما و میزان پیش پرداختی و اقساط ماهیانه بهترین خودرو مناسب خود را خریداری کنید. با توجه به کیفیتی که خودرو های ایرانی در سال های اخیر داشتند ، خرید خودرویی با خدمات پس از فروش بسیار واجب است. تمام خودروهایی که تولیدی سایپا هستند شامل گارانتی تعویض و تعمیر قطعات رایگان خودرو هستند، گارانتی خودروها بر اساس زمان یا کیلومتر است. سرویس های دوره ای خودرو هم جزو گارانتی محسوب می‌شود یعنی بعد از رسیدن ماشین به چند کیلومتر می‌توانید مراجعه به نمایندگی درخواست سرویس خودرو داشته باشید.

از جمله خودروهایی که شامل فروش سايپا اقساطی می­شوند، می­توان به پراید، تیبا، ساینا، کوییک و شاهین اشاره کرد. در نمای عقب نیز به لطف چراغ‌هایی با گوشه تیز و حالتی تهاجمی، کاملا حس یک خودرو اسپرت در ظاهر SAINA منتقل می‌شود. با بهره‌مندی از طرح فروش اقساطی خودرو ساینا می‌توانید این اتومبیل را با امکان تحویل فوری و به‌صورت اقساطی از سپند خودرو تهیه کنید.