خانه پرچین / معماران Mindspark

خانه پرچین / معماران Mindspark

خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلی
© پراسانت موهان

خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی خارجی، نماخانه پرچین / معماران Mindspark - تصویر 3 از 28خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلیخانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلی، اتاق خواب، نورپردازیخانه پرچین / معماران Mindspark - تصاویر بیشتر+ 23


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی خارجی، نما
© پراسانت موهان

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. The Hedge که با احتیاط در مناظر روستایی Pathanamthitta قرار دارد، به ،وان یک شاهکار ظریف، شامل سه اتاق خواب و تعداد زیادی از فضاهای متفکرانه طراحی شده است. نما، با لباس سفید خالی و بکر، غنای نهفته در درون را رد می کند. ادای احترام به حساسیت آب و هوایی، طراحی سمفونی از ،اصر با هدف اطمینان از راحتی و هماهنگی در داخل است. روایت بیرونی با ضربه های عمدی رنگ آمیزی شده است: کمد لباس و توالت طبقه اول به ،وان فضاهای حائل عمل می کنند و اهمیت عملکردی آنها در پشت نمای مینیمالیستی نما پنهان شده است. در همین حال، در طبقه همکف، لوورهای قرمز زنگ زده، ملیله‌ای بصری ایجاد می‌کنند و حیاط‌هایی را پنهان می‌کنند که نوید دنیایی راز را در درون خود می‌دهند. بالکن طبقه اول این طراحی رقص را تکمیل می کند و سپری را در برابر خورشید بی امان به سمت غرب تشکیل می دهد که گواهی بر توجه دقیق به دینامیک حرارتی است.

خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلی
© پراسانت موهان
خانه پرچین / معماران Mindspark - تصویر 19 از 28
پلان – طبقه همکف
خانه پرچین / معماران Mindspark - تصویر 3 از 28
© پراسانت موهان

در قلب این شگفتی معماری یک حیاط مرکزی نهفته است، آغوشی دلپذیر که هنگام ورود به ،نان خوشامد می گوید. فراتر از جذابیت زیبایی شناختی آن، این فضا به ،وان یک چاه نور و یک منبع تهویه، یک هدف دوگانه را ایفا می کند و به طور استراتژیک منطقه نشیمن رسمی را از بقیه محل مشخص می کند.

خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلی
© پراسانت موهان
خانه پرچین / معماران Mindspark - تصویر 22 از 28
بخش BB
خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلی، اتاق خواب، نورپردازی، تخت
© پراسانت موهان
خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز
© پراسانت موهان

پالت مواد مطالعه ای از ظرافت مینیمالیستی است. کف‌پوش‌های سنگی کوتا و سقف‌های بتنی ا،پوز بوم شفافی را تشکیل می‌دهند که گرمای مبلمان چوب ساج و سرسبزی همیشگی محوطه‌سازی به ،وان نقاط کانونی ظاهر می‌شوند. این انتخاب با دقت انتخاب شده، لایه هایی از بافت و شخصیت را به تجربه زندگی اضافه می کند. انبوه سازی ساختمان رقص سایه ها و نور خورشید است. برآمدگی طبقه اول به طور استراتژیک نیمه شرقی را تحت الشعاع قرار می دهد و استراحتی خنک به فضاهای نشیمن، ناهار خوری و آشپزخانه ارائه می دهد، به ویژه در طول شب های غرق گرما. پنجره های بزرگ رو به شمال و شرق فضای داخلی را به نور طبیعی و نوید سبزی رو به رشد باز می کند. به زودی، گیاه، که با دقت در امتداد حاشیه قرار گرفته اند، به یک پرچین سرسبز تبدیل خواهند شد، یک مرز زنده که هم حریم خصوصی و هم حس آرامش را افزایش می دهد.

خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلی، اتاق خواب، نورپردازی
© پراسانت موهان
خانه پرچین / معماران Mindspark - تصویر 20 از 28
پلان – طبقه 1
خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها
© پراسانت موهان

در اصل، The Hedge از مرزهای معماری صرف فراتر می رود. این گواهی بر تعهدی است که فراتر از زیبایی‌شناسی است – تعهدی به ایجاد فضای زندگی که نه تنها به خواسته‌های آب و هوای آن پاسخ می‌دهد، بلکه به طبیعت اجازه می‌دهد در مرکز صحنه قرار گیرد. این اقامتگاه در محدوده 2300 فوت مربعی کوچک و بودجه ای آگاهانه، ،یبی هماهنگ از فرم و عملکرد است، جایی که محیط ساخته شده به زیبایی تسلیم برتری جهان طبیعی می شود.

خانه پرچین / معماران Mindspark - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© پراسانت موهان



منبع: https://www.archdaily.com/1015166/hedge-،use-mindspark-architects