این هفته ساگرادا فامیلیا تاریخ نهایی تکمیل خود را اعلام کرد

این هفته ساگرادا فامیلیا تاریخ نهایی تکمیل خود را اعلام کرد

ساگرادا فامیلیا در ساخت و ساز

این هفته در Dezeen، بنیاد La Sagrada Familia اعلام کرد که کلیسای برجسته آنتونی گائودی در بارسلونا در نهایت قرار است در سال 2026 تکمیل شود.

این بنیاد به سایت خبری CNN گفت که ساخت این کلیسا که در سال 1882 آغاز شد، قرار است تا دو سال دیگر ی،ی 100 سال پس از مرگ معمار آن به پایان برسد.

کار بر روی شش برج نهایی کلیسا، آ،ین مرحله ساختمان، اکنون در حال پیشرفت است.

مسکن بارسلونامسکن بارسلونا
احیای مسکن اجتماعی ما بر بارسلونا متمرکز شد

همچنین در بارسلونا، ما به ،وان بخشی از مجموعه احیای مسکن اجتماعی خود، به عرضه سریع رو به رشد مسکن اجتماعی شهر توجه کردیم.

تعاونی معماری محلی Lacol به ،وان بخشی از این ویژگی به Dezeen گفت: “بهترین پروژه های بارسلونا در زمینه مسکن اجتماعی انجام می شود.”

کیت مکینتاش در ارتفاعات داوسونکیت مکینتاش در ارتفاعات داوسون
ما با کیت مکینتاش مصاحبه کردیم

در ادامه مجموعه اجتماعی احیای مسکن، با کیت مکینتاش معمار بازنشسته اسکاتلندی مصاحبه کردیم که به خاطر طرح های مسکن خود در ج، لندن از جمله داوسون هایتز و دادگاه مکینتاش مشهور است.

او به ما گفت: «من فکر می‌کنم پیوند اجتماعی و احساس تعلق و شناخت متقابل کلید یک جامعه سالم و یک دیدگاه ذهنی متعادل است. “این انزوای فزاینده ای که مردم احساس می کنند – بسیار غم انگیز است، بسیار بد.”

مربی م،ار کمپرمربی م،ار کمپر
کمپر یک مربی م،ار را معرفی کرد

در اخبار طراحی، برند پوشاک ورزشی Camper یک مربی م،ار متشکل از شش جزء را منتشر کرد که به راحتی می توان آنها را مونتاژ و جدا کرد.

این کفش به ،وان “یک کفش حداقل با حداقل تاثیر زیست محیطی” ایجاد شد و به مشتریان این امکان را می دهد که خودشان آن را مونتاژ و جدا کنند.

ساموئل راس با توالت Formation 002 اثر کوه،ساموئل راس با توالت Formation 002 اثر کوه،
ساموئل راس یک توالت نارنجی طراحی کرد

همچنین در طراحی، ساموئل راس اولین توالت طراحی شده برای برند حمام Kohler را معرفی کرد که قرار است ماه آینده در هفته طراحی میلان به نمایش درآید.

این توالت هوشمند با نام Formation 02 به رنگ نارنجی روشن است و شکلی نامتقارن دارد که برای یادآوری معماری بروتالیستی طراحی شده است.

خانه پروانه توسط شرکت DHausخانه پروانه توسط شرکت DHaus
توسعه خانه در لندن یکی از محبوب ترین پروژه های این هفته بود

پروژه های محبوب این هفته شامل گسترش خانه در لندن با سقف پروانه ای، یک خانه رنگارنگ در لس آنجلس طراحی شده توسط SelgasCano و Diego Cano و یک آسمان ،اش است که توسط مجموعه ای از مجلات مطلع شده است.

جدیدترین لوک‌بوک‌های ما شامل حمام‌های مینیمالیستی با فضای داخلی آرام آرام و استودیوهای باغ جمع و جور با راه‌حل‌های ذخیره‌سازی مرتب است.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم اخبار برتر هفته است. در خبرنامه های ما مش، شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/03/30/sagrada-familia-completion-date-this-week/