به گفته کارشناسان، خانه های اکو: 8 مورد از پایدارترین ویژگی هایی که باید در نظر گرفت

Architectural Digest logo

در حالی که حفاری و نصب پمپ های زمین گرمایی بیش از یک سیستم معمولی با منبع هوا هزینه دارد (از 15000 دلار تا 50000 دلار، طبق سایت خدمات خانگی Angi)، Schneeberger خاطرنشان می کند که آنها بازگشت سرمایه قابل توجهی را ارائه می دهند (ROI). طبق دفتر کارآیی انرژی و انرژی های تجدیدپذیر ایالات متحده، صرفه جویی در هزینه های انرژی اغلب طی 5 یا 10 سال پس از نصب جبران می شود.

3. مواد بازیافتی

تصویر ممکن است حاوی طراحی داخلی و حوضچه شیر آب سینک ظرفشویی باشد

ع،: کیم سایر/گتی ایماژ

به جای ،ید پیشخوان، کابینت و قفسه‌بندی جدید، به مکان‌هایی مانند Habitat for Humanity's ReStore یا یک فروشگاه نجات معماری برای موادی که می‌تو،د دوباره در خانه خود استفاده کنید، روی آورید. گابریلا ناروائز، پیمانکار عمومی و بنیانگذار Guild Properties، می‌گوید: «می‌تو،د تقریباً هر قطعه مبلمان قدیمی را در فضایی که به آن نیاز دارید، بازسازی کنید.

Narvaez اخیراً میزهای کنسول عتیقه و آرماتورها را تهیه می کند و آنها را برای روشویی حمام بازسازی می کند. او می گوید: “من عاشق انجام این کار هستم زیرا نه تنها شما یک قطعه کاملا منحصر به فرد در فضای جدید خود خواهید داشت، بلکه به جای ،ید یک محصول تولید انبوه، موادی که قبلا استفاده کرده اید را بازیافت و مجدداً در خانه خود استفاده می کنید.”

4. پنجره های کم مصرف

م، آنجلو واراس، رئیس و مدیر عامل شرکت MV Group USA، توضیح می‌دهد که درها و پنجره‌های ضربه‌ای عایق‌شده و لمینت‌شده برای کاهش مصرف انرژی کلی خانه معجزه می‌کنند. اگر در حال تعویض پنجره در خانه هستید، به پنجره های سه جداره که به ،وان پنجره های سه جداره نیز شناخته می شوند، نگاه دقیق تری بیندازید. Schneeberger می‌گوید: «این‌ها ارزش عایق بسیار بهتری دارند و با فیلم‌های من،، می‌توانند نه تنها افزایش گرمای خورشیدی بلکه اشعه‌های UV را که می‌توانند به آثار هنری، پارچه‌ها و روکش‌ها آسیب وارد کنند، کاهش دهند.

رودریگز اضافه می کند که آنها ارزش سرمایه گذاری را دارند. (پنجره‌های سه جداره می‌توانند از 400 تا 3540 دلار قیمت داشته باشند.) او توضیح می‌دهد که هرچه مقدار U – یا نرخی که پنجره گرمای غیر خورشیدی را از دست می‌دهد – کمتر باشد، پنجره‌ها بهتر گرما را در خانه شما حفظ می‌کنند.

5. پنل های خورشیدی

به ،وان یک طراح سبز، مشاور ملکی چنیل لو در کمیته پایداری انجمن املاک آتلانتا حضور دارد. او اغلب با مشتریان کار می کند تا پنل های خورشیدی را بیابد که برای خانه و بودجه قبض انرژی آنها بهترین کار را دارد. لو می‌گوید: «با پنل‌های خورشیدی، صاحبان خانه‌ها می‌توانند وابستگی خود را به منابع برق سنتی کاهش دهند، که منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در قبض‌های برق در طول زمان می‌شود.»

تصویر ممکن است حاوی دستگاه الکتریکی و پنل‌های خورشیدی باشد

ع،: Ditto/Getty Images

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/eco-،mes-most-sustainable-features-to-consider-according-to-experts