مت دیمون یک کاندو جدید 8.6 میلیون دلاری در هالیوود غربی می خرد

Architectural Digest logo

به نظر می رسد مت دیمون بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس هنوز با لس آنجلس کارش را تمام نکرده است. به گزارش راب ریپورت، اوپنهایمر این بازیگر اخیراً 8.6 میلیون دلار برای واحد طبقه چهارم در یک ساختمان لو، هالیوود غربی هزینه کرده است. پس از آن که دیمون در سال 2020 خانه شش نفره خود را – که شامل همسرش، لوسیانا، و چهار دخترشان می‌شود – جمع کرد و خانه‌شان را در پاسیفیک پالیسید کالیفرنیا در یک ساختمان مجلل در بروکلین به مساحت 6200 فوت مربع رها کرد. بعید است که دیمونز به این زودی سواحل خود را تغییر دهد تا به صورت تمام وقت به این پد جدید منتقل شود، با این حال، از آنجایی که هواکش دو خوابه و دو حمام SoCal احتمالاً برای کل خانواده بسیار کوچک است.

خود عمارت دارای شجره نامه طراحی است. این فضای 9 طبقه که در ابتدا به ،وان مرکز طراحی بین المللی لس آنجلس ساخته شد، پس از تکمیل آن در سال 1964، به مرکز طراحی داخلی و جامعه معماری لس آنجلس تبدیل شد. اولین بار توسط معمار مدرن پرکار، ریچارد دورمن، جامعه مس، جدید تصور شد. شرکت معماری AD100 Olson and Kundig به ،وان یک ساختمان مس، با دقت فکر شده در دامان لو،.

فروشگاه درب باز

همانطور که سرآشپز جاشوا وایزمن استقبال می کند آگهی در آ،ین اپیزود Open Door وارد خانه اش در آستین شد، او به شوخی می گوید که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی کند.

واحدی که قبلاً در دیمون زندگی نکرده بود، مناظری بدون مانع از بورلی هی،، تپه‌های هالیوود، و کوه‌های سن گابریل را از طریق دیوارهای شیشه‌ای از کف تا سقف ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای یک تراس عظیم به مساحت 1600 فوت مربع و سایر موارد سفارشی، مانند دستگیره درهای برنزی و چرمی دست ساز، کفپوش بلوط سفید فرانسوی، دیوارهای تراورتن، و آشپزخانه ای لذیذ است که به تپه ها نگاه می کند. این ساختمان همچنین مملو از امکانات جذابی مانند استودیوی تن، اندام و یوگا، است، روباز و اسپا، و نگهب، 24 ساعته و خدمتکار است.

عضو شوید

در رویداد مختص اعضا ما، م،ومات را برای رشد یک ،ب و کار پایدار دریافت کنید.

<،le>فلش

همانطور که توسط گزارش شده است، انتقال دیمون به بروکلین در سال 2020 در آن زمان سر و صدای زیادی به پا کرد. صفحه ششم. نه تنها زم، که بروکلین پنت هاوس را در سال 2018 ،ید، گرانترین فروش آپارتمان بروکلین را نشان داد. بورن این بازیگر همچنین یک خیابان کامل را در محله بروکلین هایتس تعطیل کرد تا تمام کامیون هایش پر از مبلمان را در خود جای دهد. از جرثقیل برای بالا بردن همه آن در محل جدیدش استفاده شد.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/matt-damon-buys-a-،nd-new-condo-in-west-،llywood