ساختمان مدرسه برای عنصر Het / De Zwarte Hond

ساختمان مدرسه برای عنصر Het / De Zwarte Hond

ساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - تصویر 1 از 12
© اوا بلوم

ساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - عکاسی خارجی، نماساختمان مدرسه برای Het Element / De Zwarte Hond - عکاسی خارجی، پنجره، نماساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - عکاسی داخلی، پله هاساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - تصویر 5 از 12ساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - تصاویر بیشتر+ 7


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    11000 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها
ساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - عکاسی خارجی، نما
© اوا بلوم

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ساختمان مدرسه جدید Het Element ،یبی از دو مدرسه متوسطه پیش حرفه ای، سه سالن ورزشی، یک دوجو و یک مرکز زبان است. با انتخاب حجم فشرده، فضای سبز اضافی، مسافت های کوتاه پیاده روی و یک قلب مرکزی پر جنب و جوش ایجاد می کنیم که همه خوشه های مختلف به آن متصل هستند.

ساختمان مدرسه برای Het Element / De Zwarte Hond - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© اوا بلوم

ایجاد یک محیط آموزشی سالم، ایمن و سبز نیز با توجه به قرار گرفتن ساختمان جدید در وسط یک منطقه صنعتی و سنگلاخی یک چالش بود. معمار و شریک بارت ون کامپن می‌گوید: «ما متمایز شدیم زیرا روی ارتباط قطعه Kaliumweg با محله تمرکز کردیم. بلافاصله پتانسیل میدان سبز را دیدیم که برای حوادث و مواقع اضطراری استفاده می شود. زمین جلوی ،صر Het اکنون به یک باغ تبدیل شده است، در حالی که ما کناره‌ها و پشت آن را سبز کرده‌ایم. این همچنین شروعی برای «ضد آب و هوا» ، محله ایسلت در آمرسفورت است.

ساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - تصویر 7 از 12
© اوا بلوم

ساختم، جمع و جور با فضایی دوستانه. Het Element با 12000 متر مربع برای حدود 1000 دانش آموز مدرسه ای با مقیاس بزرگ است. ما ساختمان را با توجه به ابعاد انس، و قلب مرکزی پر جنب و جوش طراحی کردیم که خوشه های مختلف در کلوپ ها به آن متصل می شوند. هر باشگاه با پالت رنگی و فضای داخلی خود هویت منحصر به فردی دارد. نور روز زیادی از طریق پشت بام وارد قلب مرکزی می شود و باعث می شود که مانند یک حیاط با تمام باشگاه های اطراف آن احساس شود.

ساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - تصویر 5 از 12
© اوا بلوم

این ساختمان با یک شبکه ستون عمومی به ،وان پایه طراحی شده است که امکان انعطاف پذیری برای سازگاری های آینده را فراهم می کند. نما با موزاییک های آجری مشاغل مختلف به آموزش عملی ارائه شده در مدرسه اشاره دارد. در ،مت داخلی سقف با چوب ساخته شده است که نور از طریق سقف های دندانه ای وارد می شود که اشاره به محیط صنعتی دارد.

ساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - عکاسی داخلی، پله ها
© اوا بلوم

برای طول، مدت ساخته شده است. پایداری، البته، مصرف کمتر انرژی و استفاده عاقلانه از مواد است. اما هیچ چیز پایدارتر از ادامه استفاده از یک ساختمان تا زم، که ممکن است نیست. به همین دلیل Het Element دارای پوسته انعطاف پذیر است تا در آینده بتوان از آن به طور متفاوت استفاده کرد. بارت می گوید: «دیدگاه ما این است که دیگر هرگز ت،یب نشویم. در مورد Het Element، این بدان م،است که ما ساختم، ایجاد کرده‌ایم که سازگار است و می‌تواند بعداً به ،وان یک ساختمان تجاری، بهداشتی یا مس، مورد استفاده قرار گیرد.

ساختمان مدرسه برای ،صر Het / De Zwarte Hond - عکاسی داخلی، ج،
© اوا بلوم
ساختمان مدرسه برای Het Element / De Zwarte Hond - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© اوا بلوم



منبع: https://www.archdaily.com/1015993/sc،ol-building-for-het-element-de-zwarte-،nd