بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت

بهترین لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی ارزان قیمت

در مجموع اگر به دنبال خرید یک لپ‌‌تاپ خوش‌‌ساخت و سبک برای انواع کاربری‌‌های روزمره خود هستید، این مدل ایسوس می‌‌تواند یکی از انتخاب‌‌های شما وب سایت مربوطه باشد. صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی آن تقریباً مشابه صفحه نمایش سرفیس است و مانند Pro ۷، صفحه کلید قابل جدا شدن فوق العاده‌ای دارد. ThinkPad X12 Detachable دوام باتری بیشتری دارد که بیش از ۱۱ ساعت شارژ را در اختیار شما قرار می دهد. بسیاری فکر می‌کنند که اگر یک لپ تاپ معمولی داشته باشند که به اینترنت وصل شود و بتوانند از آن استفاده کنند کافی است و با این پیش فرض اقدام به خرید لپ تاپ می‌کنند. این گرافیک دارای Intel HD 620 است که چندان عالی نیست ، ممکن است نتواند شبیه سازی های گرافیکی را انجام دهد. علاوه بر این ، این لپ تاپ به هارد دیسک SSD 128 گیگابایتی مجهز شده است که به شما در خواندن / نوشتن فایل ها با سرعت چشمگیر کمک می کند.

  • در ادامه بررسی، به یک کارت گرافیک AMD Radeon Vega 7 می‌رسیم که از بیشتر کارت گرافیک‌های Intel UHD بهتر است.
  • پس اگر بودجه خیلی زیادی ندارید و در عین حال یک لپ تاپ مناسب برای کد نویسی می‌خواهید این مدل به دلیل برخورداری از پردازنده مرکزی Core i H می‌تواند انتخاب خوبی باشد و حتی به شما اجازه دهد که کارهای گرافیکی نیز انجام دهید.
  • این گرافیک دارای Intel HD 620 است که چندان عالی نیست ، ممکن است نتواند شبیه سازی های گرافیکی را انجام دهد.

اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ هستید می‌توانید از آن 2 مدل و دیگر لپ تاپ های گیمینگ در دسته بندی لپ تاپ های گیمینگ دیدن فرمایید. من توی مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس، به معرفی بهترین‌های این برند پرداختم و حالا توی این مقاله میخوام بهتون بهترین لپتاپ‌های دانشجویی ایسوس بازار رو معرفی کنم. اولین لپ تاپی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ دانشجویی بهتون معرفی کنم، لنوو مدل V15 هست.

۳. لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Lenovo Ideapad 330 – NXB

با توجه به افزایش قیمت انواع لپ‌تاپ انتخاب یک مدل مناسب و دانشجویی کار بسیار سخت و دشواری است. اما اگر اطلاعات کاملی داشته باشید می‌توانید انتخابی مناسب همراه با قیمتی باصرفه داشته باشید. ما در این مقاله سعی کردیم لیستی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی و اقتصادی را به شما معرفی کنیم. شما با مطالعه این مقاله می‌توانید بهترین مدل‌ها را برای خود انتخاب کرده و خریداری کنید.لینک خرید لپ تاپ های مناسب در زیر آمده میتوانید مشاهده و خرید را انجام دهید.

لپ تاپ 13 اینچی هوآوی مدل MateBook 13 WRTB-WAH9L – B

با وزن ۲.۳ پوندی، سوئیفت به طور طبیعی در دستان شما سبک است، و با هر بار شارژ می تواند بیش از ۱۳ ساعت و نیم عمر باتری را ارائه دهد. صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی این دستگاه با وضوح ۱۰۸۰p، به اندازه کافی روشن است که در اکثر محیط ها عملکرد مناسبی را عرضه می کند. اگر به دنبال یک لپ تاپ قابل حمل فوق العاده و بدون کاهش عملکرد هستید، Acer Swift 5 یک انتخاب عالی است. در این بازه قیمتی بهترین لپ تاپ برای یک دانشجو از برند اچ پی و مدل EF2126WM-AB است.

این لپ‌تاپ دارای نمایشگری بسیار عالی بوده که تصاویر را با کیفیت QHD به نمایش می‌گذارد. از دیگر لپ‌تاپ‌های مناسب برای استفاده دانشجویان می‌توان به Acer Swift 3 اشاره کرد. این لپ‌تاپ علاوه‌ بر ویژگی‌های سخت افزاری جز طراحی بسیار زیبا و خاص محسوب می‌شود.

بهترین لپ تاپ 2022 گیمینگ، دانشجویی و کارهای گرافیکی [قیمت و ویژگی]

برند لنوو؛ لنوو برند دوم پرفروش بازار ایران است که تنوع مدلی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل پیدا کردن لپ تاپ مناسب در آن راحت‌تر است. لپ تاپ‌های ارزان قیمت لنوو کیفیت بدنه و کیبورد خوبی دارند و حس کیفیت را به کاربر منتقل می‌کنند. علاوه بر آن، لپ تاپ‌های لنوو قیمت پایین‌تری نسبت به ایسوس هم رده خود دارند. اگر سیستم عامل macOS را به ویندوز ۱۰ ترجیح می دهید، پس از Apple MacBook Air استفاده کنید. بزرگترین پیشرفت مدل ۲۰۲۱ تراشه جدید M1 است که عملکرد فوق العاده و عمر باتری عالی را ارائه می دهد و مک بوک ایر جدید را به سریع ترین لپ تاپ فوق نازک تاریخ تبدیل می کند.

این مدل که تنها 1.29 کیلوگرم وزن و 16 میلی متر ضخامت دارد از بدنه‌ تمام فلزی بهره می‌برد تا کیفیت ساخت آن را بسیار خوب بدانیم. در بخش صفحه نمایش مک بوک ایر M1 از یک پنل 13.3 اینچی از نوع IPS با رزولوشن QHD استفاده می‌کند که روشنایی 400 نیتی، فناوری True Tone و Wide Color P3 را در اختیار قرار می‌دهد. کیفیت این پنل بسیار خوب است و قطعا از مشاهده‌ی محتوا و کار کردن با این لپ تاپ لذت خواهید برد. Acer Swift 5 یک لپ تاپ قدرتمند است که پلتفرم جدید Intel Evo را به نمایش می گذارد. این پلتفرم ترکیبی از CPU Core i7 نسل یازدهم اینتل با گرافیک Intel Iris Xe است. در حالی که قرار نیست جایگزین یک لپ تاپ گیمینگ واقعی شود، به طور قابل توجهی از تقریباً هر گزینه دیگری در کلاس وزنی خود قدرتمندتر است.

دسته‌ای از کاربران با لپ تاپ خود وبگردی می‌کنند و به تماشای فیلم و سریال می‌نشینند و دسته‌ای دیگر برای انجام کارهای جدی‌تر مانند برنامه نویسی یا انجام کارهای گرافیکی لپ تاپ خریداری می‌کنند. اگر شما به دنبال خرید لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی هستید در ادامه این مطلب همراه تکنولایف باشید تا بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی و طراحی وب را به شما معرفی کنیم. پردازنده کم مصرف و با کارایی نسبتا پایین Intel Iris Xe که کارهای ساده را انجام می‌دهد و پردازنده گرافیکی قویتر MX450 که دارای دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد. کارت گرافیک MX 450 به کار رفته در این لپ تاپ یکی از بهترین پردازنده های گرافیکی محدوده قیمت 25 میلیون است و به همین دلیل این لپ تاپ در بخش گیمینگ توان بسیار خوبی دارد. بودجه 20 و 25 میلیون بهترین بودجه‌ها برای خرید لپ تاپ دانشجویی هستند و انتخاب‌های بسیار خوبی با این بودجه، وجود دارد. لپ تاپ‌های این بخش بازار برای تمام کارهای عادی دانشجویی و همینطور گیم‌های متوسط رو به بالا و طراحی و تحلیل مهندسی در حد متوسط، کاملا کافی هستند.