املاک تاریخی باب بارکر در هالیوود هیلز به قیمت 3.8 میلیون دلار به فروش می رسد

Architectural Digest logo

یک ماه پس از ثبت نام با قیمت 2.9 میلیون دلار، اقامتگاه قدیمی هالیوود هی،، کالیفرنیا، میزبان باب بارکر، مجری نمایش بازی، 3.79 میلیون دلار معامله شد که تقریباً 27 درصد بیشتر از قیمت درخواستی اولیه آن بود. TMZ گزارش می دهد که جولیا دمپستر، طراح داخلی، ،یدار خوش شانس بوده است. این نشریه ادعا می کند که خانه سابق بارکر آنقدر مورد توجه قرار گرفته است که در طول دوره کوتاه خود در بازار، 250 نمایش داشته است.

یک بنای تاریخی-فرهنگی گواهی شده، خانه ای به سبک احیای استعماری اسپ،ایی در سال 1929 به جای «Original Outpost»، یک سازه خشتی که اولین خانه در هالیوود محسوب می شود، ساخته شد. لس آنجلس تایمز بنیانگذار ژنرال هریسون گری اوتیس از سال 1880 تا زمان مرگش در سال 1917 زندگی کرد.

درب شیشه ای رنگی به سمت چپ نرده آهن فرفورژه روی پله ها به سمت راست درگاه قوسی در پس زمینه

ورودی خانه

ع،: سام قاضی

دمپستر در یک پست اینستاگرامی نوشت: «ستاره‌ها هماهنگ شدند، قیمت من، بود، و اکنون می‌توانم این قطعه نفس‌گیر از تاریخ را خانه بنامم». “اینجا برای شروع جدید و گرامی داشتن میراث این خانه زیبا.”

فروشگاه درب باز

همانطور که سرآشپز جاشوا وایزمن استقبال می کند آگهی در آ،ین اپیزود Open Door وارد خانه اش در آستین شد، او به شوخی می گوید که در واقع در آشپزخانه زندگی نمی کند.

بارکر در سال 1969 اقامتگاه شش اتاق خوابه و شش حمام را ،ید و در طول 50 سال تصدی خود در آنجا به سختی آن را تغییر داد. هزاران جذابیت قدیمی و ویژگی‌های اصلی دست نخورده باقی مانده‌اند، از جمله نقاشی‌های دیواری سقفی اصلی، درهای طاق‌دار، شیشه‌های رنگی و کاشی‌های رنگارنگ.

دیوارهای دیوارهای سفید نرده های آهنی فرفورژه فانوس مشکی سقف

سقف اصلی خانه

ع،: سام قاضی



منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/bob-barkers-historic-،llywood-hills-estate-sells