ما شیفته طراحی “ریپلی” هستیم – در اینجا 5 جزئیات مورد علاقه ما از مجموعه هیجان انگیز نتفلیکس آمده است

Architectural Digest logo

25 سال از زم، که یک مرد اسرارآمیز از نیویورک در فیلم ک،یک کالت به نمایش درآمده می گذرد. آقای ریپلی با استعداد. اکنون، اقتباس هشت ،متی جدید نتفلی، ریپلی همان حماسه را بر اساس رمان رو، مهیج نویسنده پاتریشیا هایسمیت در سال 1955 بازگو می کند. داستان اقتباسی که در اوایل دهه 60 اتفاق می افتد، یک کلاهبردار کاریزماتیک تام ریپلی (با بازی اندرو اسکات) را پیدا می کند که توسط یک غول بزرگ کشتیر، ثروتمند استخدام شده است تا پسرش ریچارد با نام مستعار “دیکی” گرین لیف (ج، فلین) را که در تعطیلات دائمی به سر می برد. ایتالیا ریپلی سرانجام دیکی را پیدا می کند و هویت، متعلقات و پول او را در حالی که در دنیای جعل، سرقت هویت و قتل جستجو می کند، به دست می گیرد. همانطور که ریپلی در کتاب می‌گوید: «همیشه فکر می‌کردم که بهتر است یک آدم قلابی باشم تا یک هیچ‌، واقعی».

دیوید گروپمن، طراح تولید اعتبار و نامزد دو بار اسکار، الساندرا کوئرزولا دکوراتور، استیون زیلیان کارگردان، و رابرت السویت فیلمبردار برای خلق فضای داخلی خیره کننده و فیلمبرداری سیاه و سفید فریبنده که بینندگان را به اوایل دهه 60 ایتالیا می برد. در زیر، آگهی پنج لحظه خیره کننده از مجموعه های سریال را به اشتراک می گذارد.

پیکاسو و هنر پرورش شخصیت

تصویر ممکن است شامل معماری ساختمان مبلمان داخلی اتاق نشیمن چراغ اتاق نشیمن چراغ رومیزی و طراحی داخلی باشد

شاهکار کوبیسم 1910 پیکاسو گیتاریست یک نقطه کانونی در ویلای عطر، دیکی گرین لیف است. از آنجایی که نسخه اصلی در حال حاضر در موزه ملی هنر مدرن در پاریس به نمایش گذاشته شده است، طراحان صحنه یک بازتولید ایجاد ،د.

با حسن نیت از نتفلی،

پیکاسو گیتاریست ابتدا دیوارهای ویلای بت‌نی دیکی در سال 1902 را که با ستون‌های پیچ‌خورده در آتر، تزئین شده بود، تزئین می‌کند. در نهایت توسط ریپلی دزدیده شد و در پایان سریال در کاخ او در ونیز ظاهر شد. نقاشی تک رنگ کوبیست به ،وان بازتابی از روان تکه تکه شده او عمل می کند و شخصیت های چند وجهی ریپلی و نیاز به قدرت و پول را منع، می کند. این شاهکار که قدمت آن به سال 1910 بازمی‌گردد، سبک زندگی مجلل را نیز در خود دارد لا ،چه ویتا.

و برای بینندگ، که نمی‌دانند آیا پیکاسو واقعی و امانت‌دار است، گروپمن پرده را کنار می‌زند و توضیح می‌دهد: «این ایده استیون بود که پیکاسو را انجام دهد، و ما به نقاشی‌های زیادی نگاه کردیم، اما فقط مربوط به آن دوره بسیار انتزاعی. ما یک نسخه دیجیتالی از املاک دریافت کردیم و طراحان من توانستند یک کپی تهیه کنند، روی بوم نقاشی کنند تا مطمئن شوند که کیفیت خطوط رنگ را دارد و پس از فیلمبرداری مجبور شدیم آن را از بین ببریم. در یک شانس، طراح تولید آثار فرانکو جنتیلی هنرمند را در یک قاب‌فروشی در خیابان کوچکی در رم کشف کرد و عاشق آن شد. از آنجایی که کار بسیار به سبک پیکاسو است، چندین تابلوی جنتیلی در کنار هم روی دیوارهای ویلای دیکی قرار داشت.

سیاه، سفید و سایه های خا،تری

تصویر ممکن است شامل معماری ساختمان خانه راه پله نرده کریپت لباس شخصی شلوار و کفش باشد

رابرت السویت، فیلمبردار فیلم، حسی شبیه به فیلم نوآر خلق می‌کند که ویلای سفید و سفید ساحلی و خیابان‌های شوم پیر رم و ونیز را به تصویر می‌کشد.

ع،: لورنزو سیستی/NETFLIX

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/design-in-ripley-here-are-our-top-5-favorite-details