جامعترین آموزش “تعمیر پکیج دیواری” در سال 1400 سینا تکنیک ایمن فن سینا | parsepackage

جامعترین آموزش “تعمیر پکیج دیواری” در سال 1400 سینا تکنیک ایمن فن سینا | parsepackage

بنابراین، در صورت رفتن به مسافرت و برای جلوگیری از ایجاد صدمه و خسارت به پکیج، لازم است که نسبت به قطع کردن جریان شیر اصلی آب نکات مهم تعمیر پکیج در کرج سرد اقدام نمود. ناگفته نماند که تغییر رنگ دیوارها و سقف نزدیک پکیج دیواری، نمایانگر نشت گازهای ناشی از احتراق مشعل دستگاه در فضای خانه می باشد. عدم قرار دادن وسایل و لوازم گرما زا در مجاورت پکیج، تنظیم اصولی میزان دمای آبگرم و انجام تنظیمات مربوط به دمای پکیج از روی پنل را می توان از دیگر اقدامات در جهت نگهداری از پکیج شوفاژ دیواری برشمرد.

  • این قطعه در واقع وظیفه انتقال آب گرم تولید شده از پکیج به شوفاژها را برعهده دارد.
  • باید پکیج را از برق بکشید ، مخصوصاً هنگامی که می خواهید دستتان را نزدیک قطعاتی کنید که برق ۲۲۰ ولت دارند .
  • «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت دریافت کرده‌است، لذا
    منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
  • از گرما کردن آب مصرفی منازل گرفته تا گرم کردن رادیاتور ها، کف و به طور کلی گرمای فضای خانه را تامین می کند.

در نهایت جرم زدایی رادیاتور ها یکی از مهم ترین نکته برای سرویس و نگهداری پکیج دیواری می باشد که باید این موضوع را جدی گرفت. اکنون که با مزایا و معایب پکیج های دیواری آشنا شده اید وقت آن رسیده است تا با مشکلات و نحوه عیب یابی پکیج های دیواری نیز آشنا شوید. در حقیقت یکی از اصلی ترین مباحثی که در بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری یاد میگیرید نحوه عیب یابی و آگاه بودن از مشکلات رایج پکیج های دیواری می باشد. به هر حال در ادامه به رایج ترین مشکلاتی در بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج دیواری آشنا می شوید، می پردازیم.

اسید شویی و تعمیر پکیج در محل

قبل از توضیحات راجع به انواع مبدل و نحوه ی کار آنها نیاز به یک توضیح می باشد. در زیر اسامی تک تک قطعات پکیج نامبرده شده است که در ادامه ی مقاله به توضیح کامل آن می پردازیم. جالب است بدانید شرکت گلدیران نیز در سال 1380 با استفاده از قطعات اروپایی با طراحی و تکنولوژی روز کشور انگستان دو مدل Pioneer و Prestige را ارائه داد.

پکیج چیست و چگونه کار می‌کند؟

اگر پکیج دیواری آب مصرفی سرد باشد ولی رادیاتورها گرم باشه ممکنه شیر موتوری سوخته باشد و یا فلوسوئیچ و فلومتر معیوب شده باشد . معمولاً زمانی که پکیج خانه ای با مشکل رو به رو می شود افراد آن خانه تمایل دارند که هرچه سریعتر مشکل آن حل شود و به عملکرد عادی خود بازگردد. بنابراین، اگر در کار خود سرعت عمل داشته باشید و با مهارت بالای خود بتوانید فوراً عیب سیستم را تشخیص دهید و به تعمیر پکیج بپردازید قطعاً در جلب رضایت مشتریان موفق خواهید بود.

چگونه می‌توانیم به متخصصین امتیاز دهیم؟

برای برطرف نمودن علت یکسره روشن ماندن پکیج بهتر است در نخستين فرصت با یک فرد متخصص تماس بگیرید. اگر فن پکیج یکسره فعاليت می ‌کند و روشن بماند؛ ولي جرقه ‌زن جرقه ‌اي نمی‌زند، بایستي به سراغ یون جرقه ‌زن بروید. اکسید شدن و ترک برداشتن یون منجر به نقص در الکترودهاي جرقه ‌زن می‌شود. جهت رفع ايراد روشن ماندن فن پکیج برند بوتان و سایر برندها در این مدل بايستي این قطعه را به سرعت تعویض نماييد. در صورتیکه متوجه شدید دمای پکیج و آب گرم خروجی بسیار زیاد و بیشتر از دمایی است که خودتان تنظیم کرده‌اید، بدون درنگ فکری برای تعمیر پکیج بکنید؛ چرا که علاوه بر خطرناک بودن برای دستگاه بسیار مضر است. در کنار این موارد، در صورت نیاز به تعویض هر یک از قطعات پکیج مانند فن، مبدل، جرقه زن، فلو سوئیچ، ترموستات دود و …