لیست قیمت روز چسب بتن اپوکسی شیمی ساختمان دکتر تامین

ملات یا همان چسب بتن با آب رقیق شده را به قسمت‌های خشک بتن بزنید. در صورتی که ضخامت بالا باشد، لازم است چسب به صورت لایه لایه افزوده شود. خیر، چون چسب بتن محصولات پایه سیمانی کاربرد دارد چون فلز با بتن ناهمگون هست در نتیجه تاثیری ندارد. خیر، چسب اب بند برای اتصال بتن قدیم به بتن جدید است و چسب بتن دارای لاتکس برای انعطاف و چسبندگی ملات می باشد و برای سطح بتن چسب استفتده بشود سری خشک میشود و کارایی ندارد. چسب بتن آبند MTOBOND P2200، برای اطلاعات بیشتر با بخش فنی یا دیتا شیت محصول مراجعه کنید.

چسب کاشی پلیمری MTOTILE3000

میزان مصرف این چسب به عواملی همچون ضخامت و فشار وارده بستگی دارد. برای ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی‌های سطحی و عمقی سازه‌های بتنی که در خشکی بوده ‌یا در تماس با رطوبت هستند‌. هنگام انتخاب چسب اپوکسی برای بتن، اگر می خواهید بتن، فلز ، شیشه ، سرامیک و چوب را بچسبانید باید توجه کنید که برای چسباندن این مصالح مناسب باشد.

چسب لاتکس از مواد پلیمری حلال در آب ساخته می شود که در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند. چسب‌های بتن اپوکسی محصولی دو قسمتی است که علاوه بر بالا بردن پایداری و عمر بتن، از مقاومت مکانیکی و توان چسبندگی فوق العاده زیادی برخوردار است و قادر است جهت نصب و پیوند بتن جدید به بتن قدیم مورد استفاده قرار گیرد. برای مشاهده تمامی محصولاتشرکت شیمیایی ساختمانی آژنکلیک کنید.

احتمالا بسیاری از افراد پس از خرید چسب بتن طرز استفاده صحیح از آن را ندانند. از این رو لازم است با روش استفاده از آن به طور کامل آشنا شوید. به منظور استفاده از این محصول لازم است ابتدا محل موردنظر را به طور کامل پاکسازی کنید.

روش استفاده از چسب بتن

لیست قیمت روز چسب بتن اپوکسی شیمی ساختمان دکتر تامین

اگر بدون استفاده از این فراورده ملات ریزی را روی سیمان های قدیمی انجام دهید، سطح جدید به شکل پوششی جدا و ناپیوسته تولید می شود که در این صورت سطحی مقاوم و پایدار نخواهیم داشت. در برخی از مواقع که می بایست چسبندگی سیمان را تقویت کنیم یا برای سطوحی مانند حمام و سرویس بهداشتی که نیاز به تقویت ملات سیمانکاری دارند، از چسب بتن سیمانکاری استفاده می شود. استفاده از چسب بتن (کاشی) پودری رواج داشته، با افزودن این چسب در ملات و یا دوغاب در هنگام نصب کاشی و سنگ نما، مقاومت خمشی و کششی ملات زیاد شده و ما را از نصب لقمه، اسکوپ و یا رول پلاک بی نیاز می کند. چسب بتن انواع گوناگونی دارد که هر یک برای کاربری خاصی استفاده می شوند. در ادامه پس از آن که چسب با آب رقیق شد، سیمان و شن و ماسه را به آن اضافه کرده و به طور اکنون اینجا کلیک کنید کامل مخلوط کنید. در نهایت قبل از این که ملات را روی بتن بزنید، سطح بتن را به یک لایه چسب آغشته کنید.

  • حلال بتن به صورت ترکیبی و اسیدی بوده که اگر از این ماده روی بتن استفاده شود باعث خوردگی سطح آن خواهد شد.
  • (خاک سنگ سیلیسی سه پیمانه + سیمان یک پیمانه ) و محلول ( یک پیمانه sa12 + یک یا دو پیمانه آب) به جای آب ملات مورد استفاده قرار گیرد .
  • در صورت خرید عمده ارسال با نیسان است که کرایه حمل جداگانه محاسبه می شود.
  • از این محصول به طور گسترده در استخر، سر ستون، فوندانسیون، ضد آب کردن چسب‌های کاشی خمیری و پودری، ملات‌های سیمانی، آب نما، چاله آسانسور، انواع سقف، موزاییک و… استفاده می‌شود.