صرافی کوینکس + آموزش کامل ویدئویی همیار کریپتو

زیرا بسیاری از مشکلات عمومی بوده و در مقاله خطرات ارز دیجیتال به صورت کامل به بررسی آنها پرداختیم. در این بخش مشکلاتی را با شما در میان می گذاریم که بیشتر متوجه کاربران در صرافی کوینکس است. در سایت صرافی کوینکس این امکان برای کاربران در نظر گرفته شده تا بتوانند در صورت نیاز از API های این سایت برای پیش برد اهداف مختلف خود استفاده نمایند. امکان تنظیم ربات های معامله گر بر روی سیستم معاملات کوینکس، امکان استفاده از قیمت ها و سایر اخبار و اطلاعات سایت در سایت های شخصی و مواردی از این دست از جمله موارد استفاده از این API ها است.

  • کوینکس همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای برای ارائه‌دهندگان نقدینگی در عملکردهای بازارسازی خودکار خود ارائه می‌دهد.
  • به این ترتیب که برای VIP1 و VIP2 مقدار ۳۰ درصد و برای اکانت‌های Vip3 و بالاتر تا ۴۰ درصد سود به تعداد توکن CET دریافت می‌کنند. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد صرافی کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید.
  • در بالای تصویر زیر و سمت راست، بر روی کلیک کرده و از کادر باز شده (برداشت) را انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید از حساب اسپات خود یک جفت ارز را به حساب مارجین خود منتقل کنید.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که حتماً‌ برای فعالیت و آموزش صرافی کوینکس از یک منتور یا مربی کمک بگیرید. البته شما با شرکت در دوره‌های ارز دیجیتال «دلفین وست» هم می‌توانید توانایی لازم برای فعالیت هدفمند در این سایت را بدست بیاورید. هر سؤال، ابهام یا ایده‌ای در رابطه با آموزش صرافی کوینکس دارید، آن را در بخش نظرات مطرح نمایید. در حالی که امکان واریز مستقیم وجوه فیات به حساب شما در صرافی کوینکس وجود ندارد اما می‌توانید برای خرید مستقیم ارز دیجیتال از فیات استفاده کنید. کاربران می‌توانند بیتکوین، اتریوم یا تتر را از پردازنده‌های مختلف پرداخت شخص ثالث در سایت خریداری کنند. هر پردازشگر دارای ساختار کارمزد متفاوتی است، اما معمولاً کارمزد تعیین شده و همچنین نرخ مبادله‌ای یکسانی وجود دارد.

صرافی کوینکس + آموزش کامل ویدئویی همیار کریپتو

روی هم رفته، سطح کارمزد این صرافی با متوسط ​​صنعت جهانی در یک سطح یا حتی کمی پایین تر است. درنهایت، طبق گفته صرافی، CoinEx Chain به یک اکوسیستم کامل تبدیل می شود که از معماری زنجیره های عمومی موازی پشتیبانی می کند. این صرافی همچنین دارای یک رمز بومی به نام، CoinEx Chain یا زنجیره کوینکس است. BTC 10 درصد افزایش یابد، و اگر فقط 100 دلار شرط بندی کرده‌اید، در این صورت اگر فقط بیتکوین را نگه دارید، 10 دلار به دست می آورید. رتبه اول و دوم در این رده بندی نیز متعلق به صرافی io و هات بیت با ۲۳۸۲ و ۲۱۰۴ جفت ارز است.

توجه برای کاربران سطح مبتدی

اما در صورتی که معرف ندارید و یا تمایل به پر کردن این قسمت ندارید، نیازی نیست که حتما آن را پر کنید زیرا این بخش جزو قسمت های ضروری نیست و می توانید آن را خالی بگذارید. برای انجام دادن احراز هویت در صرافی کوینکس باید حتما یک ایمیل معتبر داشته باشید و در غیر این صورت نیاز است تا یک ایمیل معتبر برای خود ایجاد کنید و امکان دسترسی به آن را نیز داشته باشید. بعد از انجام سفارش اگر خواستید ارز را از سایت خارج کنید باید در بخش wallet گزینه withdraw را کلیک کنید و آدرس کیف پول خود و مقدار برداشت آن را وارد کنید. برای معاملات اسپات و مارجین حداقل ارزش معاملات کوینکس یک دلار و برای معاملات فیوچرز این رقم حداقل پنج دلار است؛ به این معنی که سفارش خرید و فروش با ارزش کمتر از این مقادیر اجرایی نمی‌شود. در مرکز صفحه نمودار قیمت جفت ارز معاملاتی به نمایش درمی‌آید.

  • حتی در قسمت ایمیل نیز میتونین ایمیل خودتون و یا لقبی که دارین رو تغییر بدین.
  • اگر از آدرس اشتباه استفاده کرده باشید، ممکن هست سرمایه خودتون را از دست بدید.
  • کوینکس ویژگی‌های مهمی دارد که منجر شده است تا نسبت به دیگر صرافی‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
  • پس صرافی کوینکس برای ایرانی‌ها بسیار مناسب است که کاربران همچنان در این صرافی فعالیت می‌کنند.
  • در این صرافیارز تتر هم وجود داره که شما میتونید تمامی رمز ارزها را بر اساس تتر خرید و فروش کنید.
دقت کنید صفحه ای که مخصوص امضا است، حتما تاریخ دقیق آن روز و coinex را داشته باشد. تصویر فتوشاپ شده از خود نفرستید، همچنین مشخصات ارسال شده نیز اصلاح شدنی نیستند. عکس ارائه شده به سایت، باید تمام رخ و بدون هیچ گونه ماتی باشد.

ارزها و کشورها‌ی پشتیبانی شده توسط کوینکس