آموزش کامل ثبت نام در کوینکس با گوشی و بدون احراز هویت کانون بورس

حملات فیشینگ به صورت معمول با ارسال آدرس های اینترنتی تقلبی و کلیک کاربران بر روی این آدرس ها انجام می‌شود. در صورت ورود به لینک های جعلی و تقلبی ارسال شده از طریق ایمیل یا اس ام است این امکان وجود دارد تا اطلاعات شما در دسترس کلاهبرداران قرار گیرد. هر چند تا کنون هیچ حمله فیشینگی در سایت صرافی کوینکس گزارش نشده، اما از این قبیل موارد در بازار ارز دیجیتال به وفور دیده می‌شود.

معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند معاملات مارجین را نیز در کوینکس انجام دهند. یعنی چند رقم آخر آی پی هر سری که وارد میشم تغییر میکنه. اگر شما هم جزء آن دسته از تریدر هایی هستید که در معاملات خود برنامه نداشته یا برنامه خود را ناتمام رها میکنند باید به شما بگویم هیچ سودی از معاملات خود با انجام این شیوه دریافت نخواهید کرد .

در جایی که نوشته Sign Up و یک تیک سبز را نمایش می دهد یعنی ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است. اگر قطعه پازل را اشتباه قرار بدهید، دوباره یک پازل دیگر به شما نمایش می دهد تا مطئن شود شما ربات نیستید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. هر دوی این صرافی‌ها نرم‌افزار موبایلی هر دو سیستم عامل «iOS» و «Android» را ارائه داده‌اند.

نکته بسیار مهمی که در ابتدا باید به آن توجه کنید این است که برای ثبت نام در ابتدای کار بهتر است یک ف.ی.لترشکن آی پی ثابت خریداری کرده و از کشور مشخصی برای لاگین شدن به صرافی استفاده کنید. درست است که اکنون این صرافی هیچ مشکلی با ایرانیان و افتادن آی پی ایران ندارد اما ممکن است در آینده رویکردها و قانون گذاری‌های این صرافی تغییر کرده و دچار مشکل شوید. به همین خاطر بهتر است از همین ابتدای کار احتیاط لازم را داشته باشید. برای برداشتن ارز های دیجیتال خود یا انتقال آن ها به کیف پول باید به شکل زیر عمل کنید. نکته ای که باید بدانید این است که برای هربار وارد شدن باید به قسمت log in بروید و ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید تا بتوانید وارد اکانتتان شوید.

در قسمت دوم از شما می‌خواهد که کد یک‌بار مصرف خود را از اپ Google Authenticator دیده و آن را در این قسمت وارد کنید و درنهایت روی دکمه submit کلیک کنید. نیازی نیست که این ارز را از صرافی‌های داخلی خرید کنید، کافیِه پس از انتقال تتر به این سایت، مقداری از این ارز دیجیتال را مستقیماً خریداری کرده و در اکانت خود نگه‌دارید. کافیه ارز خود این صرافی یعنی CET را در اکانت خود داشته باشید تا کارمزد معاملات شما از موجودی این رمزارز کم شود. در صورت نداشتن این ارز در اکانت خود، کارمزد از هر معامله %۰.۲ (دو دهم درصد) می‌شود که یعنی از هر ۱۰ دلار معامله ۲ سنت کارمزد کم می‌شود که با این حال نیز رقم پایینی می‌باشد.

پس از ورود به این بخش و با زدن گزینه Bind صرافی پس از احراز صحت ایمیلی به شما امکان انتخاب کشور و ثبت شماره ایران را می‌دهد. همان‌طور که قبلاً گفته شد، احراز هویت برای ایرانیان مجاز است و این وب‌سایت مراحل احراز هویت خود را با پاسپورت ایرانی انجام می‌دهد و ایران را در فهرست کشورهای خود جای‌داده است. مورد بعدی در سطح حساب، بازارگردان اسپات است که نیازی نیست کاری انجام دهید، چون برای معامله گرانی است که حجم معاملاتی 5 میلیون دلاری دارند. اگر جزو این معامله گران هستید در قسمت نظرات اعلام کنید تا راهنمایی بیشتری به شما بشود. اما این را بدانید که این قسمت هم سطح بندی از VIP صفر تا VIP پنج را دارد و در تصویر زیر توضیحات بیشتر را می توانید مشاهده کنید.

پلت فرم معاملاتی صرافی کوینکس هزینه‌های متفاوتی را بین دریافت‌کنندگان و پرداخت‌کنندگان شارژ نمی‌کند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های صرافی کوینکس نسبت به بایننس سرعت پاسخگویی تیم پشتیبانی این صرافی است. اگر احراز هویت را انجام دهید روزانه تا سقف یک میلیون دلار می‌توانید برداشت داشته باشید. اما این نکته را فراموش نکنید که صرافی بایننس ایران را تحریم کرده (البته در مقاله‌ای جدا توضیح دادم کهچطور در بایننس ثبت نام کنیمبدون اینکه مشکلی برایمان ایجاد شود) شما امکان وریفای کردن اکانت خود را ندارید.

آموزش مدیریت پوزیشن فیوچرز ، سیو سود و ریسک فری در صرافی کوینکس

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ثبت نام کوینکس با گوشی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش کامل ثبت نام در کوینکس با گوشی و بدون احراز هویت کانون بورس

جالب است بدانید تاکنون حدود 6/7 میلیارد توکن CET سوزانده شده‌ است. دو بخش دیگر در زیر این قسمت در صفحه معاملات صرافی کوینکس وجود دارد. در بخش اول، سفارش‌های در جریان که ثبت کرده‌اید به نمایش درمی‌آید. هریک از سفارش‌های در جریان به همراه جزئیات در این بخش درج می‌شوند.

سایت «CoinEx» به شما پیشنهاد می‌دهد که از کلید خصوصی 16 رقمی‌تان پشتیبان بگیرید. حتما کد بکاپ نرم افزار را در جایی یادداشت کرده و از آن نگهداری کنید. زمانی که میخواهید به حساب gmail تون login بشید، در پایین کادر یه گزینه با عنوان forget password هست.

آموزش معاملات اسپات در صرافی کوینکس