فیلم Dune 2 کجا فیلمبرداری شد؟

Architectural Digest logo

مهمترین بخش از کار طراح تولید پاتریس ورمت بر روی تلماسه: ،مت دوم چیزی تازه خلق می کرد این کهنه کار سینما یک دنیای حماسی چند سیاره ای را برای آن زنده کرد تلماسه: ،مت اول-و برای کارش برنده جایزه اسکار شد- اما کارگردان دنیس ویلنوو به طور خاص از ورمت خواست که این بار بینندگان را با یک جشن بصری کاملاً جدید پذیرایی کند. او گفت: ما نمی خواهیم هیچ ست دیگری را تکرار کنیم، همه چیز باید جدید باشد. هیچ ، نمی خواهد به همان مکان ها برود، و من صد در صد با آن موافق بودم. آگهی. ،مت دوم داستان علمی تخیلی حماسی، این جهان آینده‌نگر را بیشتر می‌گشاید و فرهنگ‌های مختلف و زیبایی‌شناسی آنها را در عمق بیشتری به نمایش می‌گذارد. وظیفه ورمت احیای مجدد آن مناظر ضروری بیاب،، ایجاد صدها هزار فوت مربع از مجموعه‌های جدید هماهنگ با هر فرهنگ متمایز، و یافتن مکان‌های فیلمبرداری جدید بود که با داستان طنین انداز شود.

ادامه مطلب را بخو،د تا بد،د دقیقا کجاست تلماسه: ،مت دوم فیلمبرداری شد.

،یوول، ایتالیا

تصویر ممکن است حاوی کلاه لباس بزرگسالان شمشیر و افراد باشد

برای صحنه هایی که در باغ های امپراتوری اتفاق می افتد، تلماسه: ،مت دوم در محل مقبره بریون در ،یوول، ایتالیا شلیک شده است.

با حسن نیت از برادران وارنر تصاویر

وقتی ورمت فیلمنامه دنباله را خواند، یک مکان بسیار خاص را برای باغ‌های سیاره امپریوم کیتین، پرنسس ایرولان (فلورانس پوگ) و خانه امپراتور (کریستوفر واکن) در نظر گرفت. چیزی که بلافاصله به ذهن متبادر شد مقبره پست مدرنیستی بریون در ،یوول ایتالیا بود که یک شهر کوچک شمالی با جمعیتی حدود 7000 نفر بود. گورستان آنجا توسط کارلو اسکارپا طراحی شده است، معماری که آثار او برای بیش از 30 سال الهام‌بخش ورمت بوده است، و کارهایش بر ورمت در طراحی‌هایش برای کالادان و آراکین در فیلم اول تأثیر گذاشته است.

زم، که او ع،‌های قبرستان را با ویلنوو به اشتراک گذاشت، کارگردان بلافاصله به چشم‌انداز علاقه‌مند شد، اما مدیران املاک علاقه‌ای به استقبال خدمه فیلم‌برداری نداشتند. این یک قبرستان خصوصی برای خانواده بریون است و آنها قبلاً درخواست فیلمبرداری را نپذیرفته بودند. تا زم، که متوجه شدند یکی از اعضای خانواده طرفدار آن است تلماسه: ،مت اول که این درخواست تایید شد. نمای بیرونی کایتین در باغ ها فیلمبرداری شده است، و فضای داخلی در ابتدای فیلم در داخل کلیسای قبرستان فیلمبرداری شده است، هرچند صحنه های صحنه های بعدی در کایتین در صحنه صوتی بوداپست ساخته شده است.

نامیبیا

یک صحنه بسیار کوتاه در نامیبیا اتفاق می افتد، در یک چشم انداز از آینده سیاره بیاب، آراکیس، که به تازگی با آب پر شده است. ورمت می‌گوید: «دنیس همیشه آرزو داشت مک، داشته باشد که در آن اقیانوس با تپه‌های شنی برخورد کند. او گفت: «تا آنجا که من می دانم، شما آن را در قطر و نامیبیا می بینید. برای قطر، باید منتظر جزر و مد باشید. در نامیبیا، مانند یک دیوار است. این بیابان است و سپس قطره ای به روی امواج، و فکر می کنم این چیزی است که فیلم برای آن دید نیاز داشت.»

علیرغم اینکه صحنه بسیار کوتاه است، به دلیل حضور آنیا تیلور جوی در نقش آلیا آتریدس، یکی از صحنه هایی است که بیشتر درباره آن صحبت شده است. تا پیش از ساخت فیلم، ظاهر جوی کاملاً مخفیانه بود – نام او حتی در تیتراژ پای، هم دیده نمی شود. EW گزارش شده است. تعداد بسیار کمی از ما (به نامیبیا) رفتیم و با خون خود این حقیقت را امضا کردیم که آنیا تیلور جوی در هواپیما با ما بود. ورمت می گوید حتی بچه های من هم نمی دانستند.

امارات متحده ،ی و اردن

تصویر ممکن است حاوی دستکش دنیس ویلنوو عکاسی بزرگسالان باشد.

تیموتی شالامه و کارگردان دنیس ویلنوو در لوکیشن برای تلماسه: ،مت دوم.

ع،: Niko Tavernise / با حسن نیت از تصاویر برادران وارنر

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/where-was-dune-2-filmed