براون استون نیویورک در فیلم آقای و خانم اسمیت ستاره واقعی نمایش است

Architectural Digest logo

زم، که جان و جین اسمیت از آقا و خانم اسمیت مصاحبه ای برای جاسوس بودن در آغاز سری جدید Prime Video با بازی دونالد گلاور و مایا ارسکین، هر دوی آنها فرصت شغلی کمی دارند. بعد از اینکه هر کدام به سؤالات یک ترمینال رایانه ای مرموز پاسخ دادند – فرآیندی که شامل گذاشتن بریده ناخن و فاش ، رابطه و سابقه کارشان است – استخدام می شوند. هویت مخفی جدیدشان به قیمت ازدواج با یک غریبه کاملاً، ، زندگی قدیمی خود، و امضای قرارداد برای کارهای خشونت آمیز و مخاطره آمیز، به آنها یک سبک زندگی مجلل می دهد. در میان امتیازات شغلی جدید، یک سنگ قهوه ای خوش ساخت شهر نیویورک است که قبلاً توسط کارفرمای مرموز آنها تزئین شده است.

تصویر ممکن است شامل فضای داخلی طراحی داخلی کف آشپزخانه صندلی چوبی مبلمان آشپزخانه جزیره و چوب سخت باشد

آشپزخانه با کاشی سبز با انعطاف پذیری نهایی کامل شده است: پرکننده قابلمه.

با حسن نیت مایکل نالان

این ملک که بر روی صحنه‌ای صدا ساخته شده است، با سنگ قهوه‌ای وست ویلج واقعی که برای نمای بیرونی استفاده می‌شود، خانه غنیمتی نهایی است – زیبا اما بیش از حد. یکی از همسایگان به جان می گوید: «هیچ ، نمی داند که چگونه به شما اجازه ساخت آن را داده اند. «شما دو سنگ قهوه‌ای تاریخی را در یکی ،یب کردید، چیزی که چیزی شنیده نشده است، یک گاراژ و یک است، اضافه کردید، که اگر شهر اجازه بدهد به تنهایی 25 میلیون دلار هزینه دارد.» هوم

در میان بسیاری از امکانات خانه (فراتر از است، زیرزمینی و گاراژ) یک انبار شراب، یک اتاق نمایش، یک کمپوستر روی پشت بام به اندازه کافی مجلل برای بحث در مورد کمپوست Reddit، و یک “آب بار” چشم نواز که به طور خاص برای نمایش ایجاد شده است. فضای زندگی یک شخصیت معمولاً ممکن است به طور تصادفی با طرح داستان باشد، اما در آقا و خانم اسمیت، شکوه و عظمت سنگ قهوه‌ای به طور مرتب مورد اشاره قرار می‌گیرد و به ،وان نمادی مرکزی از سبک زندگی جدید این جفت می‌باشد، و این موضوع را بیش از پیش اهمیت می‌دهد که بخش هنری لحن درستی داشته باشد. مایکل نالان، دکوراتور دکور، که از ،مت دوم به بعد در سریال کار می‌کرد، می‌گوید: «این خانه واقعاً امروزی، زیبا و مجلل است، اما اصلاً خانه شهری معمولی شما در نیویورک نیست.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/new-york-brownstone-mr-and-mrs-smith